Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

wat een mooi horloge!!!

texelse schreef:ik heb geen zin!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! nergens in!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ik wil slapen en morgen weer fris en fruitig wakker worden. Maar helaas, dat lukt niet, er moet toch nog het een en ander gebeuren voor ik m'n mandje weer in kan.
dus nu ook ff stomen en aan de vitamine preparaten.
Zometeen maar ff in bad en vroeg naar bed. Staat je paard er helemaal klaar voor lig je zelf in de lappenmand..
. Nou jah vieren, ben lekker druk bezig.
.

!
no

Heb haar ook maar weer een beetje opgeknapt, want van de week komt mijn nichtje oefenen met foto's maken op Vorstin! 
Heb net de DA gesproken over Zeus. Ze zei dat de check niet nodig was na mijn hele verhaal aan te hebben gehoord dus we hebben besloten het voorlopig niet te doen. Been blijft dun en koud dus dat is het probleem niet. Zn mok is wel hardnekkig. Heb het net met betadine gewassen en ingesmeerd met nieuwe ontstekingsremmende creme vd DA dus hopelijk is het dan gauw beter. Hij loopt echt zo lekker door zn lijf en voelt top fit. Begin na morgen met kleine stukjes te draven op een hard recht pad.
Ziet precies op een rotplek wat natuurlijk gaat schuren als hij onder dek gaat. Hier bestel ik mijn banden http://link.marktplaats.nl/472278149 moet je bij alle advertenties kijken en dan je merk zoeken.