[SGW] [HK] SGW deel 16: Geen bullfin te hoog, geen coffin te diep!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

_Noor

Re: [HK] SGW deel 16: Geen bullfin te hoog, geen coffin te diep!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-11 13:53

Fijne vakantie, Floor

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-11 13:59

Floor veel plezier!
Karen zou ik ook niet op internet zetten! :(:)
Vief haha pony's zijn dan echt erg!
Mo goed bezig met je winterbanden je kan ze maar alvast hebben!
mo val we mee ik ga vaak een bakkie doen op terras vast klant haha, en nu is het feest in het dorp naast ons en over kleine 4 weken bij ons ;)

Zo eindelijk de zon weer hier :)

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-11 14:05

Floor veel plezier
Leuk pakje Vief
Mo heeft alweer winterbanden
Tg nogmaals sterkte

Danielle ik heb een maand terug inderdaad onderlinge springwedstrijd op 80 cm gehad en dat ging ook prima, maar daar stonden ook geen reclameborden in en dat is juist waar Ferrose graag op stop(te). Maar goed de enige manier om uit te vinden of ze braaf is geworden is weer starten.

Ferrose was vandaag de helft van de tijd niet te rijden. Die had zo een last van haar hengstigheid dat als je maar iets dacht er al wat anders gebeurde wat ik blijkbaar gevraagd zou hebben. Totaal gestresst maar af en toe toch wel heel erg gave dingen eruit gereden met als hoogtepunt een correct dressuurmatig changement. Voor het springen gaat het me er voorlopig om dat ze changeert maar nu sprong ze de wissel keurig en recht en zonder haar aanleuning te verliezen. Helemaal trots dus.

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-11 14:31

@Karen: :(:) , hopelijk vallen de berichten woensdag nog een klein beetje mee.

@ Lau: ben je al bij de ha/ortopeed/mri geweest? Jou kennende zet je er vast heel veel vaart achter.

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-11 14:37

Arme TG en Karen :(:)

Jasje verkocht :# Hopelijk passen de jasjes vanavond en morgen ook, zou wel lekker zijn!
Nu maar gauw naar stal, hoop dat ik droog overkom..

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-11 14:39

Veel sterkte Karen en beterschap voor TG. Logisch dat je het niet op internet zet, hoop dat het goed komt. :(:)
Mooi Vief!
Hele fijne vakantie Floor! :)

Hier zo springles en morgen Hernen, hij moet dus even aan de bak 2 daagjes na bosweekend. ;)

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-11 15:37

Karen sterkte!
Vief: dat gaat snel :D
Sann: succes! Ik heb vanavond en woensdag dressuurles, als de bak tenminste te rijden is!

Net bij gert geweest en afgesproken dat we toc volgende week brengen. Stapt hij er ook meteen op, ben erg benieuwd!

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-11 15:42

Vief :~ wat een mooi horloge!!!
Mandy, haha nee ben alweer enigzins bij. Scheelt dat ik nooit een kater heb. Dacht dat ik er vrijdag wel 1 had maar bleek achteraf gewoon hartstikke ziek, dat is ook de enige dag dat ik BOB ben geweest. Feest was donders mooi!
Karen :(:) :(:)
Floor, hele fijne vakantie!
Ooh Saar ben heel benieuwd! Wilde je die beschermers nog lenen voor het NK?

Ik heb heerlijk met Beautje in het bos gereden. Had galoptraining gedaan, want het is de bedoeling dat 'ie mee gaat naar Oenkerk. Morgen laat ik denk ik bloed afnemen, vertrouw het allemaal niet zo. Ze is te braaf en lui. Ze wil wel harder, maar enkelt ruimere passen en niet sneller bewegen. Vind 'r niet mooi in 'r haar zitten en heb gewoon het gevoel dat 'ie niet helemaal lekker is. Als ik haar in de wei gooi is ze trouwens wel enthousiast, dan gaat ze bokken en springen en rennen.

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-11 15:50

Ik ook mirthe, ik ben ook heeeeel benieuwd! Ja zou wel willen maar zit met afhalen, moet morgen op de goude pijl werken.
Hmm hopelijk niks ergs met beautje!

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-11 15:51

@Evony: als je er zelf niet uitkomt, is Gert toch een prima oplossing?? Het zou niet mijn eerste keuze zijn, maar voor sommige paarden is het gewoon de oplossing. Vraag maar aan Lau :D
@Mistid: bloedprikken kan soms heel verhelderend werken. En als je zelf voelt dat ze niet oke is, dan doe je er goed aan om te laten prikken.

ik heb geen zin!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! nergens in!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ik wil slapen en morgen weer fris en fruitig wakker worden. Maar helaas, dat lukt niet, er moet toch nog het een en ander gebeuren voor ik m'n mandje weer in kan.

MargreetW

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-11 16:19

texelse schreef:
ik heb geen zin!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! nergens in!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ik wil slapen en morgen weer fris en fruitig wakker worden. Maar helaas, dat lukt niet, er moet toch nog het een en ander gebeuren voor ik m'n mandje weer in kan.

Ligt aan het weer, ik ben stikchacherijnig, heb een blaasontsteking, de buitenomschilder maakt troep, honden willen naar buiten maar vinden de schilder niet leuk, buurvrouw zingt/hoest en doet andere dingen omdat ze denkt dat ik binnen zit, heb een bak waspoedermiddel laten vallen, moet (echt moet) vandaag nog werk voor de praktijk afmaken, de auto stinkt van binnen en zo nog 10 dingen, kortom ik kan wel janken...
En dan geef ik liever het slechte weer de schuld... |(

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-11 16:21

Texelse, Margreet, karen en de rest die het nodig hebben: :(:)

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-11 16:25

CORIEN @ helemaal gaaf !!!! snel foto's plaatsen HE !!
SANURIE@ leuke filmpjes, alhoewel ik blijf vinden dat het een leuk speel terrein is om te beginnen maar daarna is het echt te weinig, die trakhener vind ik niet zoals ze er bij een wedstrijd bij liggen. (althans niet in de L) Verder zie ik niks nieuws, ben er nl drie weken geleden nog wezen kijken bij een vriendin die les had.
JN @ lekker hoor een buitenritje.
DANIELLE @ ales is te koop toch voor het juiste geld... ;)
KAREN @ nogmaals veel sterkte met het herstel.

Ik ben bij de fysio geweest en heb gelijk twee behandelingen achter elkaar gehad, de binnenband is gekneusd (en mogelijk iets gescheurd)Ben ff flink los gefrummeld dus de knie is al midner stijf, mag wel fietsen om wat te bewegen en verder veel koelen en snachts heb ik mijn been op een kussen. Dus woensdag ochtend weer terug, word ik nog ff wat opgelapt en dan moet het goedkomen. Doe dan wel een steunband om met NK. Heb wel gelijk een koudje te pakken door mijn snoekduik... :+ dus nu ook ff stomen en aan de vitamine preparaten. :D Zometeen maar ff in bad en vroeg naar bed. Staat je paard er helemaal klaar voor lig je zelf in de lappenmand.. :P

BuenaVista

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-11 17:17

Beterschap Bianca en heel veel succes met de NK.
Sanurie: Ziet er goed uit op de filmpjes!
Karen: Heel veel sterkte meid!

Voor diegene die het zwaar hebben vandaag :(:)

Hier ben ik 'oudjaarsdag' aan het vieren :). Nou jah vieren, ben lekker druk bezig.
Morgen wordt ik namelijk 26 :).

Zometeen 2 uur les geven in hopelijk een beetje toestand...
Bah wat regende het vanmorgen!!!

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-11 17:20

Dank je wel lieve Mootje, maar zo erg is het met mij niet hoor. Ik denk dat ik harder opknap van een schop onder m'n achterste dan van een aai over m'n bol. :D
Margreet, voor jou is het zo'n dag van "gordijnen dicht trekken, je bed in, en morgen weer nieuwe ronde, nieuwe kansen", maar jij heb ook nog genoeg te doen dus. Sterkte ermee. :(:)
Bianca top dat je fysio zo doortastend is! Hopelijk ben je fit genoeg, werkt je knie genoeg mee voor het NK.
@Noor: hij is onder weg hoor!! Zag hem net rijden op weg naar de boot van 5 uur, dus "zet de piepers maar op" :D

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-11 18:59

Texelse, je hoeft niet altijd hard voor jezelf te zijn, toch? ;)
Bianca, klinkt heftig! Hopelijk gaat het snel beter!

Ik heb mijzelf afgemat in de sportschool. Nu lekker aan de doggybag toko van gisteren :9

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-11 19:03

Ik ben al in bed gekropen.. :o
Was zo verschrikkelijk natgeregend onderweg naar stal. Enorme bui met onweer :\
Was blij toen ik na een ruim uur weer thuis was, wel heel erg koud gehad, dus gelijk gaan douchen en in bed gekropen :+

Dienke: Bijna jarig dus :#!
Bianca: Wel fijn dat je zo snel terecht kon, hopelijk kun je zonder al te veel last van start.
Texelse en Margreet: :(:) no

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-11 19:05

Mag je met een touwneusriem eigenlijk ook dressuurrijden?

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-11 19:18

Het staat niet expliciet in het reglement dat de neusriem van leer moet zijn. Ga nog ff in het algemene regl. Kijken :)

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-11 19:21

Neusriem staat niet op de kaart in het alg reglement.

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-11 19:41

Hai,

@ Mootje ik ben ook al op zoek want vorig jaar was ik veels te laat. Ik kan nu al een nieuwe set van 4 Michelinbanden kopen voor E450 incl velgen.
@ TG ik weet niet wat er is gebeurd en wat TG heeft maar in elk geval sterkte en hoop dat hij snel opknapt. Jullie waren net lekker op dreef.. :(:)
@ Floor veel plezier

Da is voor Gio geweest. De wond is gefatsoeneerd ondanks dat er toch wildvlees komt was zij erg tevreden. Hij is ook nu 1x geent. Nu de schetser/chipper nog achter de broek aanzitten.
Schimmelmerrie had storm in het hoofd en zag overal bakspoken :(

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-11 19:45

Caro, ik heb een nieuwe auto... Setje dat ik wil is 500, nieuw zal bijna het dubbele zijn :')
Fijn dat het goed gaat met gio! Smeer je mesitran?

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-11 19:47

Sterkte voor iedereen die het nodig heeft :(:)

Ik ben ook weer thuis. Vandaag schoongemaakt en Vorstin wezen vertroetelen. Ze heeft vandaag een dagje vrij :) Heb haar ook maar weer een beetje opgeknapt, want van de week komt mijn nichtje oefenen met foto's maken op Vorstin!

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-11 19:52

Hoi hoi

Wat een boel mensen hebben een baal dag vandaag. Hopelijk voelen jullie je morgen allemaal weer helemaal blij :)
Ik ben wel blij ;) Heb net de DA gesproken over Zeus. Ze zei dat de check niet nodig was na mijn hele verhaal aan te hebben gehoord dus we hebben besloten het voorlopig niet te doen. Been blijft dun en koud dus dat is het probleem niet. Zn mok is wel hardnekkig. Heb het net met betadine gewassen en ingesmeerd met nieuwe ontstekingsremmende creme vd DA dus hopelijk is het dan gauw beter. Hij loopt echt zo lekker door zn lijf en voelt top fit. Begin na morgen met kleine stukjes te draven op een hard recht pad.
Heb vandaag wel alle 3 de opgegeven crossen afgemeld. Wordt tot aan oktober maar even recreatie ruiter :D

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-11 19:56

@ Mootje nee maar krijg morgen een goedje van mijn da om op te smeren.Is dat dat honingspul? Hopelijk werkt want anders gaan ze het wegsnijden. Er zijn wat hechtingen eruit gehaald. Helaas zit zowel hijzelf eraan als moeders :o Ziet precies op een rotplek wat natuurlijk gaat schuren als hij onder dek gaat. Hier bestel ik mijn banden http://link.marktplaats.nl/472278149 moet je bij alle advertenties kijken en dan je merk zoeken.
@ Margreet :(:)
@ Mistid goed plan om bloed te laten trekken want je ziet wel dat ze niet lekker in haar velletje zit
@ evony ik ga waarschijnlijk ook naar de gouden pijl maar met dit weer zeker niet.
@ MM dat is goed nieuw voor Zeus. Jammer van je crossen maar ja volgend jaar nieuwe ronden nieuwe kansen. Dan gaan jullie er gewoon vol voor!