[SGW] [HK] Bij de crossers in Deel 15,is geen orgaanvlees te zien!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

BuenaVista

Re: [HK] Bij de crossers in Deel 15,is geen orgaanvlees te zien!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-11 21:12

Het is echt genieten.. Vnv haar iets meer aangepakt. Veel sluiten op de volte, richting een hele kleine volte. Vond ie eerst heel moeilijk en nu doet ze het zo :). Ook contra geoefend dmv slangevolte. Erg lastige oefening, maar ze pakt het zo makkelijk op :).
Wie weet wordt ik ooit nog wel Z1 :P :P :P

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-11 21:14

Roos dat is schrikken, sterkte.
Sneu voor jullie hond Noor. Maar vaak voelen ze dat wel, toen mijn ex zijn moeder overleed heeft de hond 2 weken lang alleen maar in zijn mand gelegen.
Top dat Schimpie goed ging TG! :) Wat een schatje zeg Veulie, Bari ziet er ook al goed uit!
Fijn dat je al snel M1 kan starten met Winola BV. Die slangevolte met contra vind ik altijd zo kkuutt. Fijn dat dat lekker gaat met d'r!
Trusten Corien!

Tandarts is geweest en bij What is het 1 en ander weggevijld. Hopelijk is ie dan fijner in de aanleuning. :) Vero's gebit zag er slecht uit, dat moet nog een keer onder verdoving. Dus daar moeten we even voor overleggen. Ook nog springles gehad met What, ging lekker.

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-11 21:19

Sannn: fijn dat de springles met What lekker ging! Hopelijk helpt de tandarts voor de aanleuning.
Corien: Truste!
Dienke: Z1 is best te halen voor jullie hoor!

Wie zijn er hier lid van het jong kwpn? Ik ben vandaag lid geworden. Ik wil ook wel naar het bedrijfsbezoek bij stal Broere 7 mei. Gaat iemand van jullie daar heen?

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-11 21:20

Ik zit al poosje te twijfelen om lid te worden, maar doe het elke keer toch weer niet. Wel leuk altijd die stalbezoeken e.d. :)

BuenaVista

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-11 21:22

Jeroen is wel lid. Ik heb altijd gezegd. 'Als je wilt dat ik gezellig mee ga met jullie uitjes, je mij maar lid moet maken ;)'...
Helaas kunnen wij 7 mei vermoedelijk niet.

BuenaVista

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-11 21:28

Oeh.. Net bij Cacharel geweest. Hij begint onwijs te harsen..
Dacht vanmiddag al wel wat te hebben gezien dat zijn achterbenen vies waren.
Daarnaast zijn nog 2 merrie's ook behoorlijk tijd en hebben een vol uier. (die hebben een band om)
Wordt dus elk uur eruit.... Spannend!!!

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-11 21:30

:):) Spannend, Dienke! :D :D

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-11 21:31

Sann: ik heb ook heel lang getwijfeld. Nu toch maar gedaan. Dit stalbezoek is ook redelijk in de buurt en voor die 20,50 euro hoef je het niet te laten.

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-11 21:32

Spannend BV en leuk om je M1 debuut te vervroegen
Eef hopelijk kan je zadel aangepast worden
Leuk zo een klasgenoot Anne

Slangenvolte in contra vind ik niet moeilijk. Eerste boog goed klein houden dan kan je makkelijker draaien en de jury kan dat niet zien. Jury kan trouwens wel heel goed zien als je laatste boog te klein is.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-11 21:32

Zware nacht dienke! Succes alvast :) z moet vast lukken.
Sussie, fijn dat je duim beter gaat. Nog iets gehoord van je sollicitaties, of heb ik daar overheen gelezen?

Ik lig al in bed. Ik heb niets uitgevoerd, maar ben gesloopt!

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-11 21:33

Gezellig Margriet! Ik doe BB en mocht dat heel goed gaan wil ik B. Wil ik daar ter plekke even regelen bij het aanmelden. Is de vereniging van mijn zusje en mam kan daar wel redelijk goed met de meeste mensen uit het bestuur, dus dat moet goedkomen. Zie je daar dus vast wel! Met Ul start ik daar M.
Mo, ik vind het verkopen ook heel leuk. Even op de scooter heen en weer naar het postkantoor. Ik vind het alleen zo moeilijk om te bedenken wat ik wil verkopen :+ . Mijn dekjes en beschermers gaan echt niet zomaar weg, daar kan je haast nooit te veel van hebben, zeker niet als je er meer rijdt. Heb al wel een fleecedeken waar mam zat van is :+ . Supermooie deken, op de rug limegroen fleece en aan de zijkanten donkerblauw vliegendeken, fijne maas, sterke kwaliteit. Mam krijgt er alleen elke keer schokken van _O- _O-
Evelien, waar is Devoucoux dan mee gevuld?
Anne, 500 tot 1000 snap ik nog wel. Een vraagprijs is een vraagprijs. Anders was het wel vaste prijs geweest. Dus dan kan je er meestal wel een 500 af krijgen. Een kennis van mij zegt altijd: als je de helft biedt en je krijgt geen slag aan de bek, zit je er mooi dichtbij.
Leuk zo'n klasgenoot btw :x
You go Dienke *\o/*
Fijn dat What is gedaan Sann!

Beautje sprong vandaag vet goed <3 ze wordt steeds enthousiaster op de sprong.

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-11 21:40

Mootje: in principe heb ik vanaf 1 september een baan als bedrijfsjurist. Ze hebben nu eerst een senior jurist aangenomen omdat de juridische afdeling nu maar uit 1 persoon bestond en die mij als starter er niet bij kan hebben. In augustus moet ik bellen en als het bedrijf blijft doorgroeien zoals het nu doet mag ik aan de slag. Ze wilden me namelijk wel heel graag hebben. Ik heb alleen zelf ook wel aangegeven dat ik gewoon blijf doorsolliciteren omdat dit me toch wat te onzeker is. Waarop zij aangaven dat mocht ik voor die tijd een baan hebben dat ik dan ook moest bellen. Dan gingen ze kijken of ik eerder kon komen. Ze willen me dus echt wel graag hebben. Ik zie het ook wel zitten.

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-11 21:42

Er zit foam in de Devoucoux zadels en dat is niet aan te passen door 'gewone' zadelmakers. Het zadel moet dan terug naar de fabriek en dan ben je het zeker 2,5 maand kwijt, op dit moment is er geen NL vertegenwoordiger dus dan wordt het helemaal moeilijk.

Fijn dat Beau het zo goed doet, foto/filmpje? :P

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-11 21:42

Wow Sussie! Hardstikke goed! Gefeliciteerd.
Fijn dat Beau zo vooruit gaat Mirthe!
Succes komende uren BV!

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-11 21:45

Ah okee! Ik vind ze supervet, maar er zit natuurlijk wel een prijskaartje aan en als er niet eens meer een vertegenwoordiger in NL zit, is dat toch een beetje jammer. Dan ga ik liever voor Antares of Butet mocht ik voor een duur nieuw zadel gaan (al voldoet mijn Rossner momenteel nog, alleen slijt ik de kuitwrongen heel snel af).

Zondag gaat ze mee op concours, dan komen er foto's & filmpjes als het goed is!

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-11 21:47

Hier een vroeger heel fanatiek JongKWPN lid!! Was destijds een van de eerste leden en toen heel fanatiek geweest. Is nu wat verwaterd, maar vond het altijd echt super tof.

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-11 22:00

Goeieavond,

@ bianca jammer dat je er dan niet bent. Had Bull graag eens in het echt willen zien. En natuurlijk jou een keer willen ontmoeten :)
@ Dienke, van wie heb je het gehoord? Heb je hem ooit al eens gezien? Ik ben nog steeds helemaal verliefd op hem. :D Leuk van je debuut. Het gaat ook echt super he. Z1 kun jij ook!!! Leuk hopelijk komen er snel baby's. Wie is Cacharel dan? Ken ik die??
@ Sannn ga jij gewoon rijden als de tanden behandeld zijn? Kan toch niet fijn zijn? :o fijn dat je spring les fijn ging
@ Mirthe super dat Beautje het zo fijn doet! Heb je al iets gepland staan qua cross les?
@ Sussie fijn dat je vinger stukken beter is. En zulke bedrijven die je zo graag willen hebben is altijd een super fijn gevoel!

Ik heb toch nog even op de val reep een lekker buitenritje gemaakt. 2 berner senner pups gezien die het heeeel eng vonden maar ook heel nieuwsgierig waren. Zigo vond het precies zo. Zo leuk om te zien hoe al die ''baby'' beesten met elkaar om gaan <3

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-11 22:01

Ik had eerst springles en daarna zijn de tanden behandeld Marijke. ;) Morgen mag ik gewoon weer rijden, is alleen wat gevijld.

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-11 22:03

Ooooh ik dacht al.. Ik ben ook wel een bad muts daar mee. Met vijlen zeggen ze vaak ook dat je wel rustig aan wat mag doen maar ik denk altijd bij mezelf... als ik net bij de bekkenbeul ben geweest heb ik ook geen zin aan geze*k :D

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-11 22:04

Haha, geeft niet. Zou de dag zelf ook niet rijden hoor, maar zo kon het wel! :)

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-11 22:12

ja zo kan het idd prima. Doe jij het preventief of alleen als ze last hebben?

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-11 22:14

Marijke, ik heb thuis nu 3x gecrosst met haar. Eerste keer ging het 3 x niets, 2e keer ging goed en 3e keer ging super :D . Is alleen nog niet in het water geweest bij gebrek aan water :+ . Waterbak is een beetje opgedroogd en de eerste keer was het te drassig om de waterbak. De prijzen van de crosslessen hier zinnen me niets, 25 euro voor een losse groepsles (met zo'n 6 personen erin) vind ik gewoon veel te veel, dus heb nog niets gepland. Wil eerst een paar parcoursen rijden voor ik echt aan dat soort lessen begin, want vind het zonde om naar een les te gaan en vervolgens door gebrek aan uberhaupt wat springervaring weinig te doen. Gelukkig heb ik zelf wat spul thuis zodat ik haar wel wat kan laten kennismaken met het spul. En Ilse (die mee was naar Markelo) helpt mij graag een keer met crossen in bijvoorbeeld Roden.
Ik ben wat dat betreft een beetje een zinnig ding :+

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-11 22:18

Ben ik blij dat ik in castenray overnacht :=
bv spannend!

Truste lady's

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-11 22:29

@ mistid ik geef je groot gelijk wat die lessen betreft.
@ Sussie klinkt goed! Hopelijk kun je daar eerder aan de slag. Geef je wel gelijk wat betreft het door solliciteren.

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-11 22:32

Is natuurlijk ideaal als je thuis wat hindernissen hebt staan Mirthe. Lessen zijn zo duur maar ik moet het wel hebben anders blijf ik in mijn veilige cirkeltje hangen en vind Zeus het saaaaaaaai ;)
Ik wist toen niet dat Ilse ook op bokt zat. - zit. super toch als je elkaar kunt helpen.