. Ook contra geoefend dmv slangevolte. Erg lastige oefening, maar ze pakt het zo makkelijk op
.Wie weet wordt ik ooit nog wel Z1
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Ook contra geoefend dmv slangevolte. Erg lastige oefening, maar ze pakt het zo makkelijk op
.
Wat een schatje zeg Veulie, Bari ziet er ook al goed uit!
Vero's gebit zag er slecht uit, dat moet nog een keer onder verdoving. Dus daar moeten we even voor overleggen. Ook nog springles gehad met What, ging lekker.
'...
Spannend, Dienke!
z moet vast lukken.
. Mijn dekjes en beschermers gaan echt niet zomaar weg, daar kan je haast nooit te veel van hebben, zeker niet als je er meer rijdt. Heb al wel een fleecedeken waar mam zat van is
. Supermooie deken, op de rug limegroen fleece en aan de zijkanten donkerblauw vliegendeken, fijne maas, sterke kwaliteit. Mam krijgt er alleen elke keer schokken van

ze wordt steeds enthousiaster op de sprong.

Leuk van je debuut. Het gaat ook echt super he. Z1 kun jij ook!!! Leuk hopelijk komen er snel baby's. Wie is Cacharel dan? Ken ik die??
fijn dat je spring les fijn ging
Morgen mag ik gewoon weer rijden, is alleen wat gevijld.
. Is alleen nog niet in het water geweest bij gebrek aan water
. Waterbak is een beetje opgedroogd en de eerste keer was het te drassig om de waterbak. De prijzen van de crosslessen hier zinnen me niets, 25 euro voor een losse groepsles (met zo'n 6 personen erin) vind ik gewoon veel te veel, dus heb nog niets gepland. Wil eerst een paar parcoursen rijden voor ik echt aan dat soort lessen begin, want vind het zonde om naar een les te gaan en vervolgens door gebrek aan uberhaupt wat springervaring weinig te doen. Gelukkig heb ik zelf wat spul thuis zodat ik haar wel wat kan laten kennismaken met het spul. En Ilse (die mee was naar Markelo) helpt mij graag een keer met crossen in bijvoorbeeld Roden.