Mootje: Gefeliciteerd!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Had ook moeite met opstaan...

xxitsmexx schreef:vorige week een meisje op concours (pony springen) en die had witte laarzen aan.. nou dat zag er dus totaal niet uit.. en dan een rood jasje/groen dekje.. nee echt geen combi. haha
liggen hier wel een stuk of 50/60 die allemaal van mij zijn. Ik spaar ze overigens al wel vanaf dat ik begon met rijden, dus pak 'm beet dat de oudsten 11 jaar zijn. Heb wel een stuk of 15 witten, maar die gebruik ik nooit eigenlijk. Vind in de zomer 4/5 achter elkaar aan rijden met hetzelfde dekje ook niet echt fijn, als het echt warm is en ze zweten flink is dat niet zo lekker voor het paard die er na moet worden gereden.

mooie actie
Mootje schreef:TG, Een paard dat niet schaart in de zijgangen, heeft toch te weinig lengtebuiging
MO gefeliciteerd met je nieuwe VROEM, echt een supergaaf vet ding.
hier weinig te melden dan dat het allemaal lekker zijn gang gaat, gisteren nog een ritje met de bus door Amsterdam, straks maar ff lekker trainen in de hangijzers, Bull is vrij.
Ik vind het trouwens wel fijn om af en toe in de spiegel te kunnen kijken of mijn gevoel klopt met het plaatje. Dus of ik inderdaad op 3 of 4 sporen zit in SB/travers. Jer loopt de zijgangen gelukkig erg makkelijk. Hoefde ze ook nauwelijks aan te leren, 2 keer aangeven en toen zaten ze erin

lekker zulke mensen op de cursus..... Al hadden wij er vorig jaar ook 1 bij de ORUN...
Dat vind ik echt een schijtoefening
_Noor schreef:Jer loopt de zijgangen gelukkig erg makkelijk. Hoefde ze ook nauwelijks aan te leren, 2 keer aangeven en toen zaten ze erin
_Sim_ schreef:Bianca, ik snap niet zo goed waarom je Mo's bericht quotte?
was op reactie dat TG aangaf over diegene die een onvoldoende geeft als een paard schaart achter in SB, mootje geeft juist aan dat dat moet en ik ben het daar mee eens...!!! snappie.....
ben ook nog maar pas ruim een half uur mijn bed uit HE ......
. En wissel in de zijgangen ook veel af in tempo en hoofd/halshouding, dus het houdt me van de straat
. Ik moet er zelf heel goed op letten dat ik de hulpen klein en correct geef anders gaan we snel te schuin of te hard!bianca1980 schreef:_Sim_ schreef:Bianca, ik snap niet zo goed waarom je Mo's bericht quotte?
mmmhhh.....ja...staat idd een beetje krom ja....idee was goed nl..was op reactie dat TG aangaf over diegene die een onvoldoende geeft als een paard schaart achter in SB, mootje geeft juist aan dat dat moet en ik ben het daar mee eens...!!! snappie.....
ben ook nog maar pas ruim een half uur mijn bed uit HE ......

En dat moet ook gaan jureren?
), hoor ik het graag! 

Maar ik vroeg me dus idd af of je ook dressuurconcoursen rijd nu