Heb gisteren merrie haar dikke dek maar opgedaan. Stond met een gevoerde katoenen dek met daarover haar regendek te trillen als een rietje. Ik weet niet of dat van de Sedalin was maar ben nu wel blij want moest krabben vanmorgen. Het heeft hier alweer gevroren...
Eef_Bam
Geplaatst: 18-10-10 21:47
Goedenavond. Corien: Balen van dat wondje, hopelijk geneest het goed. PB: Leuk dat je weer een les hebt kunnen afspreken bij je oude instructeur. Mootje: Wel een uit de kluiten gewassen shetlander dan .Balen van zijn dikke pootje . Caro: Is de ruin nou al verkocht? Solarium hebben wij ook op stal en die mag je gratis gebruiken dat is wel fijn, ik moet er alleen wel bij blijven, na een tijdje moet Bam nodig plassen en dan breekt hij de boel af, bewijst wel dat het echt effect heeft (afvalstoffen uit de spieren = plassen).
Bandido heeft 1 a 2x per week vrij, als een paar zware trainingen heeft 2x per week en anders 1x. Buitenrijden doe ik nauwelijks, de uitrijdmogelijkheden zijn hier veel te beperkt en ik kan zelf niet met de trailer rijden, wel stap ik regelmatig uit over het harde..
@ evie helaas niet. hij zei dat hij zijn instructeur ging bellen en dan contact met mij op zou nemen. Nu een week later heb ik nog niks gehoord. Heb er ook weinig haast mee. Hij gaat nu gewoon weer mee op CC en dan komen de kopers wel wer hoop ik..
Ik rij mijn paarden om de dag. De ene dag de 1 de ander dag de ander. Als ik vrij ben of meer tijd heb dan doe ik er ook wel eens 2 of longeer ik er 1. Moet ook een beetje naar mijn lichaam luisteren.. Solarium zou ik ook heel graag willen
Eef_Bam
Geplaatst: 18-10-10 22:00
L*llig dat die ruiter niks meer van zich laat horen, hopelijk komen er dan andere kopers.
Misschien heb ik zo opeens weer een mail. Hij is momenteel ook bezig met zijn bedrijf te verhuizen dus hij zal wel andere prioriteiten hebben. Hou hem in elk geval voor niemand vast.
Snoekiej
Geplaatst: 18-10-10 22:23
Ik heb vanmiddag lekker gereden Gewoon rustig in de buitenbak gereden. Zolang ik lekker ontspannen maar toch bewust bezig ben, komt het vanzelf dat ze lekker gaat lopen Ze was wel erg bezweet toen ik klaar was. Aanstaand weekend toch maar scheren denk ik Morgen weer cursus mentale training in Ermelo trouwens!
Goedemorgen.... Kom meteen thuis van een koude kermis op mijn werk. Leidinggevende heeft allemaal mailtjes gestuurd vanaf de minuut dat ik gisteren weg was. Prutser! Ik wil echt zo mijn functioneringsgesprek hebben, maar ik denk dat hij niet durft ofzo Waarom anders alles via de email Zo eng beng ik toch niet
Dat heb ik al gedaan, vorige week. Klaarblijkelijk zit er geen fout in het systeem dat hij mijn mailtjes niet krijgt, want voor deze mail had hij een oude mail gebruikt.... Ik kan het vuur wel nog meer opstoken, maar hij neigt al naar 'niet functioneren'!
Idd... volgens mij is er 1 die niet functioneert en dat ben jij niet. Zal ie de mailtjes met jouw afzender blokkeren ofzo? Zo van: "nee maar die heb ik echt niet gehad"
Marjan1984
Geplaatst: 19-10-10 08:23
Jeetje Mootje, wat een kinderachtig gedoe zeg. En dat noemt zich leidinggevende...