veulentje is niet van mij hoor....
ze is een Odermus x Orame x Nimmerdor x Nabuur
dus ze zou moeten kunnen springen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

En dat geldt ook voor CH Bergen, dat is nog fijner

Het komt goed!
gisteravond toen ik op stal was kreeg ie nog maar amper z'n hoofdje omhoog, mondje stond n beetje raar en ogen keken ook niet lekker. Toen ik terug was vd springles vond ik t nog wat erger. Ben heb ik niet gezien maar die heeft m sind t weekend om de 3 uur melk gegeven en eergisteren leek t al wat beter te gaan met de voorbeentjes. Hij kon ze al n stuk verder strekken. Blijkbaar ging t sinds gistermiddag al minder. We hebben Ben gisteravond nog geprobeerd te bellen maar hij was niet bereikbaar. Heb z'n dochter nog n sms gestuurd dat ik verwachte dat t veulen de morgen niet meer zou halen... Die belde om 12.00 dat ze op stal was en idd meende dat ie al dood was
ik vind t echt verschrikkelijk, heb er al over gedroomd vannacht. Het is en blijft natuur, als die beesten eenmaal merken dat t niet gaat geven ze op heb ik t idee. Mijn eerste veulentje heb ik moeten laten inslapen omdat ie vochtgebrek had. Na de laatste nacht bij de paarden te hebben geslapen en om de 2/3 uur t veulen melk te hebben gegeven, was t midden in de nacht opeens afgelopen. Hij wilde helemaal niet meer drinken. Toen ben ik naar binnen gegaan en heb mam gevraagd om de DA te bellen om m te laten inslapen. Daar ben ik wel nog bij geweest. Het ergste vond ik eigenlijk nog dat t beestje er nog bijna de hele dag gelegen heeft... Daarom heb ik nu ook niet zo'n zin om naar stal te gaan....
Canter schreef:Scum:![]()
Het komt goed!
Helpen pijnstillers niet tegen je kaakpijn Nickeltje? Ik moet zeggen dat ik me altijd wel goed voel zodra ik maar uit die stoel ben, met pijnstillers kom ik een heel end.
Wat balen zeg, sterkte
sterkte ermee! 
Schoorl valt het B ook wel mee, alleen je hebt bij een CH niet altijd een oefen ervoor en dat lijkt me wel prettig in Talida der geval. Bergen ben ik nog nooit geweest, is meestal daags na Ede en dan is de keus niet moeilijk