zoo net terug van Nokere. Was super mooie wedstrijd, helaas was het voor mij en tino een kleine tegenvaller.
Tino was heel bang in de trailer van degene met wie ik mee reed. Hij had twee dagen van te voren er al op gestaan en zijn ijzer eraf getrapt.
Vrijdag heeft hij zich nogal beschadigd in het begin. Toen we eenmaal op de grote weg waren ging het goed.
Eenmaal aangekomen ging erg goed.
S avonds lekker gefeest was errug gezellig, he Jiska!
(hoe is het met jordy trouwens?)
Zaterdag gedressuurt, helaas had mijn voorlezer wat moeite met voorlezen. En kende ik mijn proef niet goed genoeg. Ik stond zesde, maar had wel strafpunten voor fouten in mijn proef,
tino liep trouwens heel goed!
Springen ging nog beter, alleen liep ik nu 4 strafpunten voor tijd op ??? Ik was wel foutloos!
Dan zaterdag toch maar vroeg naar bed!
Zondag gecrossd en ging echt super, tot ik na hindernis 13 een grindpad over moest, pakte hem expres rustig terug, maar tino gleed uit en viel. Ik viel ook.
Was zo geschrokken wist niet wat ik moest doen (ben nog nooit gevallen in de cross!) maar iemand had tino gepakt en ik zag dat hij niets had. Ben er weer opgeholpen en heb mijn ritje foutloos afgemaakt, slechts 19sec buiten de tijd en weer veilig aan de finish!
Ik stond wel even met beide benen op de grond. Een val kan ook gebeuren als je niet hoeft te springen of als je te hard door de bocht gaat!
Ik was uiteindelijk nog 7de, maar heb wel even een mentaal dipje nu.
Tino en ik gaan even lekker rustig aan doen deze week.
Ben wel blij dat hij zo lekker nuchter en onverstoord foutloos doorliep!
Verdere uitslagen:
Nienke otjes 1ste in L
Marieke 10de (heb je prijs !!)
Ilonka Kluytmans 1ste in MO
Henkjan Lozeman, 2de of 3de LO
Rona 5de LO
Babetten van bragt 1ste BC
Kim Peters 2de BC
Stefanie Reitsma 1ste BA