Hele lange dag SK Varsseveld gehad, 8.45 aanwezig, 9.00 begonnen en de laatste van 16 groepen was om 18.30 klaar..., 85 paarden!!!, wel paar hele fijne paarden gezien!
@ danielle: heb je niet gehoord, maar volgens mij wel herkend, stond tijdje bij de deur/ingang?? die Tenerife bedoel jij denk ik?? was zeker fijn paard..., tenerife geeft meer springen als dressuur, wij hebben er 3 gefokt, een ster/prok/ibop/Z1 dressuurpaard en een ZZ-zwaar dressuurpaard. @ vief/schoonzus: mooi dat ze toch mag starten! jammer van het hele gedoe @ margreet: foto's van je mini-rokje??? @ kleine laura: nog wel aardig bijgegroeit in elk geval! @ marijke: niet vergeten om scherp te blijven over hij/zij... @ lautje: niet teveel oude koeien uit de sloot halen @ noor/TG: gaan jullie marijke/geert achterna als ik de verhalen mag geloven. @ danielle: een paard aanbieden voor de keuring kan alleen als je kwpn-lid bent (ca. 100 euro per jaar), anders tijdelijk op naam zetten van iemand die lid is.
en de rest ben ik vergeten... sorry.... (ohwjah, iets met lanzarote??? en iets met nog een vakantie, maar die moeten we maar snel vergeten )
haha nee hoor Mo! Ben net weer lekker aan het rijden! Ben net zo benieuwd als jij naar de (bijna) zwangere!
muts_marijke
Geplaatst: 06-06-12 20:51
Grrrr weer mn inbox vol! ik wil niet wissen! Vind het juist leuk dat het er allemaal in staat! Kan dat niet aangepast worden dat iedereen gewoon 100.0000 Pbtjes mag laten staan
Mootje
Geplaatst: 06-06-12 20:53
Haha Marijke, altijd lastig! Jeroen, over de bokt-baby
Had trouwens net een awkward moment de buurman van de buurman
Laatst bijgewerkt door Mootje op 06-06-12 20:53, in het totaal 1 keer bewerkt
@ marijke: denk dat we laatste week wel meerdere spellen gedaan hebben, vaak close-finish.., denk dat ik er iets meer gewonnen heb, maar zal niet veel schelen...
ik moest heel hard lachen want jij was hier aan het poggen, en ik speel eigenlijk nooit meer op Geert zn telefoon maar wilde toch effe proberen te winnen. Scheelde niet veel maar ik heb er heerlijk om gelachen dat ik net gewonnen heb
Ik heb niet meer honger, hadden vanavond pizza en meer als de helft lukte niet... kleine vind pizza vast niet lekker
En het is natuurlijk wel heel fijn dat er een aantal vriendinnen zijn die het geslacht wel weten en mijn ouders ook dus ik kan er wel met mensen over kletsen. Mocht ik het aan niemand verteld hebben dan is de kans op verspreken veel groter.