[SGW] [hk] SGW deel 17: Zon of regen, SGW'ers kom je overal tegen.

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

_Noor

Re: [hk] SGW deel 17: Zon of regen, SGW'ers kom je overal tegen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-11 08:51

Morning!
@ Mootje, sterker nog: over 2 weken al :D Hoeft alleen over gespoten te worden. De kleur is trouwens Loft van Painting the Past :)
@ Renske, balen van de mok!
@ Corien, wat voor tatoe ga je laten zetten en waar?
@ MM, fijn dat Zeus zo goed ging!

Ben mijn tas/koffer aan het inpakken, zo nog even flink klussen en Jer doen (gelukkig beide met hulp van schoonzusje) en daarna weekend weg.
Dus bij deze: fijn weekend!

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-11 08:52

mooi kast Noor!! Wij gaan morgen weeeeeer om een bankstel..... Ik wil perse geen zwart leer, maar of dat vol te houden is, vraag ik me af.
Wel laatst een hele mooie 2-zitter gezien met een bijpassede fauteuille. In geschuurd leer, maar ja, 2700 euries voor 3 zitplekjes vind ik wat erg gortig. Als we verder echt niets kunnen vingen gaan we misschien toch wel terug en nog wel even pingelen. Eergisteren wel een ander "simpel" bankstelletje gezien in leer, kostte geen drol, dus dan ben ik weer bang dat we over 3 jaar weer moeten. Jonge, jonge, wat een luxeproblemen.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-11 09:00

MargreetW

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-11 09:02

Of even bij de Nettomeubel in Grootebroek, daar hebben ze grote kortingen wegens reorganisatie.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-11 09:15

Ik ben helemaal Mobi / van Til fan (Alkmaar). Daar heb ik mijn meubels vandaan :)

MargreetW

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-11 09:25

Mooie winkels, maar ook vrij pittig aan de prijs. Ik heb liever een bank van zeg maar 1000-1500 euro waar kinderhandjes op komen dan eentje waarvan ik constant moet denken, ow mijn bank.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-11 09:26

Ik heb geen last van kinderhandjes Margreet :D

MargreetW

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-11 09:29

;) :D Precies, daarom.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-11 09:30

Van de week trouwens een volle mok thee over mijn bank gegooid O:) Zie je gelukkig niets meer van...

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-11 09:38

Goeie tip meiden!! We hebben dus een offerte van Lederland liggen, maar dat is me echt te gortig, met hondje (die er niet op mag, het ook niet doet, zelfs niet stiekum, maar wel af en toe om aandacht komt vragen en dan zijn nageltjes langs de bank haalt), en een LieveLotte die meer over de vloer komt en ook met haar eventuele plakvingertjes zich ophijst aan de bank. Morgen staat Alkmaar op het programma, maar we kunnen natuurlijk ook via Grootebroek en Avenhorn, en als we dan nog niets hebben is het zondag weer koopzondag..... jakkes hou ik niet van, maar soms moet je wat....

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-11 09:48

Wij hebben een bruin lederen bank en die is echt super! Zie je niks van als er een hond op springt, een pony z'n kont er tegen aanschuurt en kinders met plakvingers er op zitten te snoepen.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-11 09:49

_lautje_ schreef:
Wij hebben een bruin lederen bank en die is echt super! Zie je niks van als er een hond op springt, een pony z'n kont er tegen aanschuurt en kinders met plakvingers er op zitten te snoepen.

:')

MargreetW

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-11 09:51

Zo is het maar net Lau, wij hebben ook zo'n soort bank, plaid erover klaar.
Margriet, Livinginn op de Veken in Opmeer is ook leuk.

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-11 09:59

Wauw gave kast Noor. Wij zoeken ook nog zoiets alleen dan in het eiken, hoewel ik wit ook wel heel gaaf vindt.

Wij moeten ook nodig weer op gordijnenjacht, je kunt nu 's avonds door het hele huis zien. Gelukkig wonen de buren aardig ver weg en rijdt er bijna geen kop langs, maar toch...

MargreetW

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-11 10:00

Je kunt de kast van Noor ook in het eiken krijgen volgens mij, 't bij old wood in Midwoud.

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-11 10:07

Ow dan zal ik even verder neuzen op die site! Dankje voor de tip. :)

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-11 10:32

Dat is snel Noor! Wel fijn dat je er geen maanden op moet wachten. :)
Lau, die pony van jullie is er geweldig!

Favoriete woonwinkel heb ik niet, vind ze allemaal even verschrikkelijk. Meubels kopen is echt niet mijn hobby. Gelukkig staat er 9 van de 10 keer nog wel wat bij mijn ouders in de loods. Er staat nu nog een hele mooie strakke witte kast te wachten tot dat wij een keer verbouwd hebben. :=

Fijne dag allemaal! Bijna weekend.

maximiliano

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-11 10:33

@ Noor, super mooi!
@ MM heerlijk dat het zo goed ging!
@ Evelien gaaf dat jij je jasje daarvan hebt!
Toch anders als anders dus speciaal!

Gister springles gehad! Sprong normaal in een groep met 5 meiden maar was het zat! Besloten dus om maar 2x per maand voor Prive te gaan! WOWWWW wat ging het goed! Echt super fijn z'n rug gebruiken!
Hopelijk zondag op cc op _/-\o_
Zo al naar het paardje vandaag ploegendag....
Hele dag met collega's weg! Dat kan na een paar uur echt vermoeiend worden!

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-11 10:46

Goeiemorgen :wave:

Zwaait even snel! Niet bijgelezen... Zag alleen een hele mooie kast van Noor voorbij komen :j Helemaal mijn smaak.

En meubels shoppen? Ik kan niet wachten tot ik ooit een huisje in mag richten!

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-11 11:08

Kijk Lau, zo´n bank zoek ik nou ook, al is het hier al een mooi tijdje geleden dat ik een pony in de kamer vond, met z´n bekkie in de fruitschaal...... En net even overlegd met Chris, en we gaan morgen eerst even rondje westfriesland, daar kan Opmeer nu mooi ook bij en dan zonodig door naar Alkmaar.
Jammer genoeg kan er meer op het lijstje, want de wasdroger loopt ook op z´n laatste pootjes denk ik, en de pc durf ik niet meer op te starten, die deed zo raar dat ik de stekker er maar uit getrokken heb. En net heb ik geprobeerd opnieuw op te starten, maar het leek wel of we 20 jaar terug gingenin de tijd, zo´n raar beeld, net ms/dos van vroeger :D Hopelijk heeft de buurman vanavond even tijd om te kijken, want ik heb 'm nog maar sinds augustus..... Lang leve de laptop, blijf ik toch nog een beetje op de hoogte. En kon ik op buienradar zien dat het hier rond 12 uur droog is. Gooi ik dan de beestjes maar even buiten en fiets dan door naar den Burg. 6 km, in de regen vind ik niet leuk, maar is niet anders. Auto staat in de garage voor de apk.

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-11 11:09

Goedemorgen :wave:
Ik wil weekend!!

Noor: Mooie kast :)

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-11 11:11

ik heb weekend :9 zit nog lekker in m'n pyamaatje, moet alleen dus moed verzamelen om zo op de fiets te stappen, maar mag dan meteen bij "middelste" op de verjaardag, dus dat is weer gezellig.

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-11 11:13

Morguh!!

Mooi Noor!!

Verder weinig bijgelezen... vanochtend al met Ttje buitengereden, op 1 uitspatting na was ie heel braaf. Gister had ik hem met muisjes gereden, maar hij kan toch echt niet zo goed tegen dat soort spul. Hij loopt gelijk te sloffen en dat lijkt me ook niet de bedoeling.
Gister gesprongen met Do en met Bari :D Vos gelongeerd en met Ttje naar buiten. Lekker middagje zeg! Daarna met een vriendin ff naar Ooteman gereden, ze gaat zondag Z starten en moest dus wel een hoedje.

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-11 11:34

Goeiemorgen!
Vanmiddag paardje kijken :D

Wauw, wat een mooie kast Noor!

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-11 11:37

@TeeGee: veiligheidshoedje of gewoon hoedje?
@Snoekiej: spannend hoor! moet je ver weg, of is het een beetje in de buurt? ik kijk ook heel voorzichtig een beetje rond, maar het schimmeltje komt 's nachts nog regelmatig voorbij, dus dat moet nog even zakken denk ik. Misschien dat dat na sinterklaas wel beter gaat, als die hem mee neemt naar Spanje... ;)