[SGW] [HK] Bij de crossers in Deel 15,is geen orgaanvlees te zien!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

TeeGee

Re: [HK] Bij de crossers in Deel 15,is geen orgaanvlees te zien!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-11 18:33

We hebben ook hoofdfoto's gemaakt van Bari, vandaar het hoofdstel. Ze liep alleen rond met plukken gras in der mond.
Heeft KJ ook al een kale kont?

Ilse, hoe gaat het met je duim?

Mirthe, ik heb ook nog heel veel te koop!!

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-11 18:38

Floor: Klinkt goed!! *D 8-)
Karen: Wat een schatje is het <3
Noor: Arme KJ, klinkt inderdaad alsof hij toe is aan een grote wasbeurt ;)

Ik moet helaas nog een maand wachten op mini-wolles :\

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-11 19:15

Ja, allemaal kale plekken, Karen. Ik voelde me echt een slechte oma :o
Time flies, Vief! ;)

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-11 19:19

Haha, KJ ziet er dus bijzonder uit! Word Nudine nog opnieuw gedekt?
Vief, voor je het weet is mini wolles er!
Karen, leuke foto´s!
Lau, lekker gereden dus met Chal en Hetje. Chal is een leuk dier, maar niet helemaal mijn smaak. :o

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-11 19:25

Noor wat voor laarzen heb je?
Vief ach een maandje is zo voorbij! ;)
TG haah leuke foto's! Springertje wordt het dus!
Mirthe daar ga ik idd heen nu zondag! ;) Alleen ik wil graag een rondje B en L. Maar ja dat vonden ze niet zo handig volgens mij aangezien het 2e pc direct na het 1e is.

Hier vanmiddag weer druk bezig geweest met een hengst uitzoeken voor Putje. Maar we hebben er 1 gevonden! :) Carella liep echt super vandaag! Wordt ook al veel rustiger en makker in de omgang. Daarna W even gereden en die probeerde de kantjes ervan af te lopen!

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-11 19:28

@ Tientjeh, nee Nudine wordt niet meer gedekt. Ze wordt na het afspenen ingeslapen/weggebracht i.v.m. haar steeds slechter wordende been. Ze is inmiddels zelfs in stap erg kreupel -O-
@ Margriet, welke hengst gaat het worden?? Al een sprongetje gemaakt met C?

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-11 19:30

Noor, Alle veullies hebben dat hoor :(:) :D
Verkopen vind ik wel meevallen qua tijd en moeite! Ik ging elke zaterdag met een paar pakketjes naar het postkantoor. Vandaag weer geld storten... Die man zal wel denken _O-

Jetske

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-11 19:31

:wave:

Ik zie dat er al heel erg uitgebreide bijleesacties staan op de vorige bladzij, ik zal niet alles gaan herhalen :))

Nog wel even:
:(:) 's voor Roos en Noor

:(:) Vief, maanDJE is vast zo voorbij

En ik zag een stoer springveulen van karen en chal als crosspaard van Lau :D !

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-11 19:32

Hoi hoi

@ Bianca, wat een leuke-lieve reactie! :o Dank je wel!!! Zondag zijn wij trouwens niet in Renswoude trainen maar bij Henk Jan in Putten. (Daar sta jij toch ook??)
@ Mendy wat balen dat je zulke rot rijden hebt. Wij hebben weer mazzel }>
@ Eef_bam is het goed gegaan met je moeders examen?
@ Vief lekker gereden dus! Nette punten joh!!!
@ Roos balen dat het even niet lekker loopt! :(:)
@ Laura leuke foto's man! Stoer beest.
@ Noor als je taaipopje afscheid hebt laten nemen toen je vader al was overleden weten ze het dondersgoed. Is beter voor de hond maar ze weten heel goed wat ''dood zijn'' is.
@ Mootje klinkt allemaal leuk wat je gaat doen. Jeeee wat een boel vrije tijd heb je nu!
@ Dienke balen dat ze haar te duur vonden. Aan wat voor hengst zit je te denken?
@ Mirthe Leer ze!
@ Floor dat klinkt als een lekker weekendje!!
@ Noor lekker geslaagd dus! Super dat je laarzen passen. Welke heb je uitgezocht? Wat naar dat het met Nudine zo slecht gaat.
@ teegee Wat een schatje !

Ik heb lekker gewerkt vandaag. Zag net een boel leuke reacties over gister op mijn hyves. Zo leuk. Ga zo nog effe een buitenritje met Geert maken waarschijnlijk maar ligt er een beetje aan hoelaat hij thuis is van andor.

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-11 19:37

Santano (Sandro Hit) gaat op de Purella. Dat is een Jazz merrie. :)
Ja ik heb al gesprongen met C. :) Doet ze echt heel netjes. Maar als ik het een tijdje niet heb gedaan is ze de eerste paar sprongetjes erg explosief bij de landing. Dus het is nog wel even wennen allemaal! Zal wel eens vragen of iemand foto's ervan wil maken!

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-11 19:38

Oh ja, die laarzen. Euhm, Petrie Glasgow zijn het geworden. Zaten met rijden meteen lekker :)
Stal nog niet klaar, MM?

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-11 19:39

@ tg jong geleerd is oud gedaan zeg maar. Vast goed oefenen voor later kun je niet vroeg genoeg mee beginnen. Mooi veulen en Bari ziet er goed uit.
@ Mistid verkopen is leuk!
@ Margriet welke hengsten gaan jullie gebruiken. Mijn merrie gaat weer onder het zadel hoop ik. Is van 1993 en vind het genoeg geweest. Denk wel dat wanneer zij niet onder het zadel kan mijn ouders haar laten inslapen want dan is de blessure niet over.
@ Noor sneu van Nudine maar wel de beste oplossing als zij niet meer beter wordt.

Ik moet ook maar weer een de boel uitzoeken en verkopen. Dit weekend gaat iig een wasmachine op internet want ik krijg een nieuwe :D
Gio is uit zichzelf naar mij toegekomen en heeft mij helemaal besnuffeld. Stoer kind.

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-11 19:59

TG: fijn dat schimpie het zo goed doet! Kom zondag gewoon gezellig naar Baarle-Nassau. :D Veulie is echt super knap!
Dienke, leuk dat Drop waarschijnlijk bij de hengst gaat.
Joki, Ferosse had er dus zin in!
Noor, volgens mij ben je een hele goede oma. :)

Scene was super braaf met longeren, hij heeft geen stap verkeerd gedaan. Ik heb gister indruk gemaakt denk ik. :D
Caap heeft een nieuw dressuurzadel uitgezocht en Isabelle gaat kijken of ze mijn Devoucoux met wol kan vullen zodat het weer op Capri past! Hoop het wel want ik ben nog steeds verliefd op dat zadel. <3
Scene past het dressuurzadel van Wendel, wel met onderlegger want het is nog een beetje veel te breed maar de vorm van het zadel is goed. Dat is dus weer een meevaller!

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-11 20:02

Nee Noor, de timmerman zn moeder is pas overleden en hij had nog geen ''zin - drive'' om te doen. We kennen die jongen vrij goed dus hebben hem lekker de tijd gegeven. Andor moest in sept weg zijn want dan had ze de stal nodig. Nu vroeg ze zelfs of wij hem niet langer wilde laten staan omdat hun hun andere paard in hadden laten slapen en hun jonkie dan alleen kwam te staan. (jonge hengsten wat in sept na binnen komen lopen nog dag en nacht buiten) en het is daar erg leuk en gezellig. + geert krijgt elke keer als hij daar komt les en hulp vd oude eigenaren en dat loopt fijn.Glasgow zijn fijne laarzen.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-11 20:05

Op die manier, MM. Mooie oplossing toch! Weet wel wat ie bedoelt met 'zin-drive' :O
Mootje, die man denkt inderdaad vast dat je een of ander duister handeltje hebt :D

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-11 20:11

super oplossing! Maar het kost wel extra tijd maar het is maar tijdelijk. En ach wij zijn gewoon te verwend met de paarden aan huis. Dus mag niet eens echt klagen ;)

:(:) voor jou

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-11 20:12

mistid schreef:
Dienke, dat snap ik nooit. Als je een paard echt te duur vind ga je er toch ook niet kijken..
Ik heb dat anders ook gedaan toen ik op zoek was naar Vies. Ik heb ook paarden gereden die eigenlijk 500/1000 euro boven mijn uiterlijke prijs zaten. Puur om te kijken of daar misschien meer tussen zat dan in mijn eigen prijsklasse. Verschil was alleen niet echt merkbaar. Sommige mensen gaan er ook vanuit dat ze wel een flink bedrag eraf kunnen pingelen.

Lau mooi paard!

TG veulen wordt al vol zeg. Knap ding is het!

Joki had een heeeel vrolijk paard, die gewoon al de hele rit hoopte op de boomstam.

Rest wel gelezen, maar weinig onthouden sorry. Heb vanmiddag stom college gehad en me nog zitten ergeren aan klasgenoot. We moesten in een groepje van 4 een soort van presentatie houden. Een uit het groepje is nogal een rare kwibus en dus had ik besloten dat hij het maar voor moest lezen (jaja, je mag gewoon voorlezen) zodat er geen gekke theorien in het werkstuk kwamen te staan. Wij ons allemaal kapot gewerkt aan dat stuk, maar die jongen moest de voordacht houden en hoefde dus weinig te doen. Wat denk je? Gaat hij dat ding half uit zijn hoofd opdreunen en kon hij steeds maar steekwoorden onthouden. Volgens mij heeft niemand echt geluisterd, want er is geen hele zin compleet geweest. Het ging werkelijk nergens over, mijn onderdelen werden samengevat in 1 zin en hij verzon er zelf iets compleet irrelevants bij. Erg fijn zo al die moeite voor niets :+ Ik wilde ook bijna halverwege roepen dat hij gewoon voor moest lezen, omdat er geen touw aan vast te knopen was, maar ik heb me toch maar ingehouden. Neem aan dat mijn gezicht wel boekdelen sprak. ;)
Viesje moet het zonder mij doen vandaag jammer genoeg. Heb even gedag gezegd en dat is het. MOet nog veel huiswerk maken waar ik niet veel van snap en ik ben niet helemaal lekker. Ik vrees dat ik iets verkeerds gegeten heb. :r

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-11 20:41

tg super leuke foto's en tja dat springen hier sprong vorig jaar de kleine gewoon over hindernissen die op 80cm stonden.
joki heeft lekker gereden toen ze over de boomstam ging
noor leuk dat kj al brokjes heeft gehad.
sussie lekker aan het rijden en pa geholpen met springen
mirthe is zeker leuk om spullen te verkopen denk dat je blij bent dat je geld hebt om nieuwe spullen te kopen.
Ik ben ook maar eens wat op int gaan zetten. Heb nog veeeel meer maar eerst paardenspul op bokt gezet nu mp nog.
evelien mooi dat het zadel past en dat je die andere gaat proberen met wol
annetje balen van je college

zo heb van het rijden van vanmorgen een flinke blaar wat ook nog stuk is :S
zou morgen wel lekker pijnlijk zijn in de les
werk was weer giga druk.

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-11 20:45

Noor: sneu van Nudine. Maar wel het beste voor haar als ik het zo hoor!
Annetje: irritant zo'n klasgenoot!
MM: handig zo'n oplossing.
Evelien: fijn als de zadels toch passend te maken zijn.
Karen: mijn duim gaat goed. Er zit een soort bultje op en die is nog gevoelig. Het ziet er uit als een soort van blaar. Gelukkig kan ik er alweer wel zo goed als alles mee.

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-11 20:46

muts_marijke schreef:
Bianca, Zondag zijn wij trouwens niet in Renswoude trainen maar bij Henk Jan in Putten. (Daar sta jij toch ook??)

Daar sta ik inderdaad veel plezier ;) ik ben zondag werken.

NOOR @ jemig, het zit je niet mee, maar als het voor het paard het beste is....
TG @ leuk veulen, mooi langgelijnd ook als je zo kijkt of niet ??

BuenaVista

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-11 20:59

Ben ik weer.

Heerlijk gereden met Winola. Heb mijn M1 debuut maar vervroegd :)
Verder veel bijleesacties gezien. Sluit ik me ff bij aan.

Marijke: Ik ben er vorige week ook achter gekomen welk paard jullie hebben gekocht :P.
Ra ra ra ra....
Nog niet echt bedacht welke hengst evt.
We gaan iig nog wel even kijken of hij verkocht kan worden voor de sport. Met name de SGW sport, omdat ie daar buitengewoon geschikt voor is. Zeker ook voor het hogere werk

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-11 21:03

Tot welke klasse mag jij doorstarten, BV?

BuenaVista

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-11 21:04

Tot de M1 :).

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-11 21:09

Leuk dat je M1 debuut met Winola vervroegd wordt Dienke! Zal vast een fijn gevoel geven dat het zo gemakkelijk gaat met haar.

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-11 21:10

Zondag Trainen in ede :))

Heb even geen fut om te reageren sorry ben echt kapot ga nu ook slapen morgen half uur later uit bed :)

Mooie foto's
Vief das zo voorbij!
Noor gekke Jer en kj is vies :+

Tot morgen lady's