muts_marijke schreef:Oornetjes zijn zoo leuk. En ''helaas'' heeft mijn paard pollenallergie dus mag ik er altijd mee rijden! (Geert wil er eigenlijk niet mee gezien worden maar ja ik heb medische reden
Ehm, bij mijn weten gebruik je bij een pollenallergie toch een netje voor de neus?! Niet om de oren?
Deze dus:
Ik vind die oornetjes/mutsjes persoonlijk echt verschrikkelijk.
Dat doe je je paard toch niet aan?! 

:
Ik geloof dat ie het wel leuk vond om weer een keer een parcoursje te springen. Duurde helaas allemaal verschrikkelijk lang, iedereen zat maar op elkaar te wachten. 30 weigeringen per combinatie, mijn hemel. Op een gegeven moment maar gewoon eens naar binnen gegalloppeerd en een rondje 80 cm gedaan. Daarna meteen geroepen dat ik hoger wilde en toen kregen ze plots haast
. Daarna nog 2 keer 1 m/1.10 gesprongen. Hij spring alles maar vraag niet hoe... Moeten we echt wat vaker doen!

Morgen weer werken, hopelijk Avi nog ff doen en s avonds uiteten en bowlen met kameraden en aanhang van Bas.
Banjer ermee door de modder, loop er de hele dag op en mest stallen ermee. En heb dan 2 paar voor op wedstrijd.