Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
kimdepim schreef:Altijd naar je moeder luisteren
Hilde_ schreef:Ja ik ook wel hoor.
Maar elke zondagavond voetbal ipv gooische vrouwen gaat te ver.
Ik hou hem ook.
Rovinia schreef:kimdepim schreef:Altijd naar je moeder luisteren
Inderdaad, altijd naar je mams luisteren! Ook als je les van haar hebt!
Enne Lieven is een lieve jongen, en zeg nou zelf, een jongen die zelf zijn was kan doen,
kan koken en uit zich zelf meehelpt met stallen uitmesten, daar moet je toch heel zuinig op zijn!!
rowo schreef:Hilde_ schreef:Ja ik ook wel hoor.
Maar elke zondagavond voetbal ipv gooische vrouwen gaat te ver.
Ik hou hem ook.
Idd veeeeeeeeel te ver. Dat kan nietBas vond gooische vrouwen wel leuk
kimdepim schreef:Nee daar doe ik ook niet aan. Ik hoef niet PSV, AJAX, HVEEN en alles elke zondag avond de wedstrijden van te zien. Dat doet hij thuis maar, of boven (kijken wij beneden film ofzo).
Mandy: mijne is ook meer van het crossen en springen. Afgelope weekend in Nijeberkoop was hij er ook te kijken bij het sprongen en cross. Dressuur vind hij saai om naar te kijken. Maar dat vind ik vaak ook.
Rovinia schreef:kimdepim schreef:Altijd naar je moeder luisteren
Inderdaad, altijd naar je mams luisteren! Ook als je les van haar hebt!
Enne Lieven is een lieve jongen, en zeg nou zelf, een jongen die zelf zijn was kan doen,
kan koken en uit zich zelf meehelpt met stallen uitmesten, daar moet je toch heel zuinig op zijn!!
Hilde_ schreef:Ja, dat is mn moeder, die breekt wel vaker in.
rowo schreef:kimdepim schreef:Nee daar doe ik ook niet aan. Ik hoef niet PSV, AJAX, HVEEN en alles elke zondag avond de wedstrijden van te zien. Dat doet hij thuis maar, of boven (kijken wij beneden film ofzo).
Mandy: mijne is ook meer van het crossen en springen. Afgelope weekend in Nijeberkoop was hij er ook te kijken bij het sprongen en cross. Dressuur vind hij saai om naar te kijken. Maar dat vind ik vaak ook.
Maar dressuur is toch ook saai
Hilde_ schreef:Goed luisten ja......
moehaha.
Rovinia schreef:Kim ben je je rode jas ook kwijt??