[SGW] [HK]Muts mee met SGWay! (deeltje 9)

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

_lautje_

Re: [HK]Muts mee met SGWay! (deeltje 9)

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-08 22:30

Zo heb net even binnen een uur tijd een referaat over The Wife of Bath uit mn duim gezogen. Haha!
Heb het maar vooral over het thema wat erin zit wat ook in de Keltische literatuur voor komt en heb zelfs nog de link gelegd naar de film Shrek Clown

Amber: Ik ozu dat dus echt niet pikken van een intructeur. jij betalld net zo goed als de rest om gewoon les te krijgen. Zou klagen en eisen dat je goed les krijgt.

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-08 22:34

Wat een **** is die instructeur van jou zeg! Ik zou denk ik ook gaan 'klagen' bij het bestuur, want dit slaat gewoon nergens op!

Ingridje16

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-08 22:40

Slaat echt nergens op amber, ik zou idd ook gaan klagen!

Net weer gez**k met me pa.
Echt word er zo gek van van dat goede, hij doet net alsof ie alles beter weet.
Alleen omdat ie op internet heb zitten lezen denkt ie opeens dat ie verstand van paarden heeft.
Als ik met een probleem zit gaat die net doen alsof ie het allemaal beter weet en er een oplossing voor weet.
Terwijl het helemaal nergens op slaat wat ie zegt.
Hij heeft zelf nog nooit op een paard gezeten.
Ik zeg tegen hem als je het zelf zo goed weet mag je het wel even voordoen.
Maar nee dan heb ik opeens weer een grote mond.

Om geirriteerd van te worden gewoon Boos!

Ils_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-08 22:53

amber: Ik zou het idd met het bestuur over hebben want dit slaat nergens op.

Tja ingrid, lastig zoiets. Gelukkig bemoeien mijn anders zich nooit ergens mee ( hebben er ook geen verstand van.)

Zou mars eerst rijden vandaag, maar had niet zo heel veel zin toen ik op stal was haha. Dus die had lekker vrij. Morgen weer les.

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-08 22:59

Wat zouden jullie aan je paard vragen als het kon?
Ik ga een reading laten doen met Vorstin, en ik mag een paar vragen stellen.
Ik wil iig weten of Vorstin gelukkig is, en of ze ergens last van heeft. Ook wil ik natuurijk weten wat ik kan verbeteren enzo..
Hebben jullie nog ideeen?

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-08 23:05

Ik geloof nooit in dat soort dingen als ik eerlijk ben.
Maar tsja wat ik mn paaard zou vragen? Denk eerder zoiets van wil je mer er nooit meer afgooien Clown

Ils_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-08 23:07

Ik geloof er ook niet echt in, dus zou het niet weten.

Ingridje16

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-08 23:10

Ik geloof er ook niet in, maar zou vragen of die het wel naar z'n zin heeft en of die mij wel lief vind Clown

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-08 23:17

Eerst geloofde ik er ook niet zo in, maar op bokt las ik veel goede verhalen, vooral over Nancy van Stal Danae. Die gaat Vorstin nu ook readen. Ik vind het het zeker waard om te proberen, zeker nu ik zelf zo onzeker ben of alles wel goed gaat. Bij alles twijfel ik. Zit vooral met de kwestie of de problemen die ik nu met rijden heb rijtechnisch zijn, of dat ze pijn heeft. Hierom wil ik ook de tandarts laten komen. Ik zal het mezelf echt niet vergeven als ze pijn heeft, en ik rijd gewoon door en denk dat ze gewoon dwars is..

floor01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-08 23:17

Of hij jou als je baasje ziet Knipoog. Ik zou het zelf ook niet zo snel doen, maar ik denk dat dit wel een nuttige vraag kan zijn.

Amber: daar zou ik echt over gaan klagen hoor! Je hebt gewoon betaald voor die les en 250 euro is echt veel geld hoor! Je hebt evengoed recht op goede les als die anderen...

Ils_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-08 23:23

Ben benieuwd snoekiej!

Ik ga lekker op bed, morgen weer stage Doei!.

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-08 23:28

Amber: ik zou het er ook over hebben met je club. Vind het eigenlijk nergens opslaan. Bij mij op de vereniging doen ze daar helemaal niet moeilijk over

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-08 00:02

Goeieavond!

@ amber: ik zou het idd ook gewoon netjes overleggen met je vereniging. Met gewoon overleg bereik je meestal het meest. Wie weet mag het dan wel!

Ik had net dus concours in Barchem en ben weer blij. Klassiek was ik 2x foutloos en 7e met 48 stijlpunt. Voor mijn gevoel veel, maar volgens mensen langs de kant had ik meer verdiend. Naja k ben iig blij met mijn rondjes
2e parcours alleen een volte gedraaid. Verder fijn rondje. Ze was alleen wel errug moe.

Lappie_Lap

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-08 00:47

Super Rowo!
Had je Calyp niet mee?

@ Amber .. ik vind het ook nergens op slaan. Ik rijd ook gewoon met Lady bij de paarden ... tevens ook verschillende kleinere pony's en 'koudbloeden'. Geen springles, dat kennen ze hier op die Friezenclub niet Clown Ik zou er ook zekers met iemand van het bestuur over praten.

En hier komt ie: éééééééééééééééén Haha!
Heb het eindelijk voor elkaar nadat het hele toetsenbord overstuur was geraakt Bloos Vief bedankt voor je tip, dat heeft wel meegeholpen Lachen

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-08 01:19

Snoekiej schreef:
Eerst geloofde ik er ook niet zo in, maar op bokt las ik veel goede verhalen, vooral over Nancy van Stal Danae. Die gaat Vorstin nu ook readen. Ik vind het het zeker waard om te proberen, zeker nu ik zelf zo onzeker ben of alles wel goed gaat. Bij alles twijfel ik. Zit vooral met de kwestie of de problemen die ik nu met rijden heb rijtechnisch zijn, of dat ze pijn heeft. Hierom wil ik ook de tandarts laten komen. Ik zal het mezelf echt niet vergeven als ze pijn heeft, en ik rijd gewoon door en denk dat ze gewoon dwars is..

Ik ben echt een nuchtere meid en geloof ook eigenlijk niet in zulke dingen, maar ik heb een keer een reading laten doen door Nancy en ik was zwaar onder de indruk.

Wat zei me vertelde over Otje en Cheeka klopte voor mijn gevoel echt en ik vond het best wel verhelderend.
Zat er toevallig laatst aan te denken dat ik Cheeka en Nowie eigenlijk wel een keer wil laten doen, cheeka lijkt toch steeds niet helemaal in orde terwijl ze wel superfijn loopt en zou het wel grappig vinden om te weten wat er bij nowie in dat grote hoofd omgaat. Dat is zo'n nuchtere jojo die alles gewoon doet, ben wel benieuwd of ze dat zelf ook zo ervaart.

Maar goed, aan vragen kan ik je niet echt helpen, maar ik vond het iig wel nuttig toen. Heb het laatst toevallig weer eens doorgelezen.

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-08 08:16

Goeiemorgen!
Super Rowo!
Bedankt voor je reactie Gomir Lachen Ik hoop dat het bij mij ook verhelderend zal zijn.

Ik ga naar school Doei!

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-08 08:59

Amber; het is gemakkelijk op te lossen. Ga bij een administratieve club. Kost bijna niks (alleen KNHS afdrachten en mss een klein beetje lidmaatschapsgeld - maar dat staat in geen verhouding tov wat je nu betaald). Van het geld dat je uitspaart kun je priveles nemen. Werkt ook prima voor ons.

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-08 09:14

Goedemorgen,
@Amber: Wat een onzin zeg! Ik zit met Nika ook tussen de paarden in de springles en rij ook mee in de hoogste groep. Ik zou zeker er met het bestuur eens over gaan praten!
@Snoekiej: Ik heb geen ervaringen daarmee en kan je er dus ook niet mee helpen. Ik ben daar wat te nuchter voor
@Shanna: Leuke foto's hoor!

Gisteren de dressuurles met Jipje ging wel fijn. Hij was heerlijk los, maar hij blijft het moeilijk vinden om dan in de rechtergalop nog actief te blijven. Dus we weten weer goed waar we aan moeten blijven werken.
Vanavond springles met hem, kreeg gisteren ineens de vraag of ik zaterdagavond nog mee wou doen met de springfinale van de kring hier, maar heb al ruim 2 weken niet meer gesprongen Bloos Dus vanavond moet hij maar even mee naar springles.

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-08 09:17

Amber, wat voor argumenten gebruiken ze dan? Bij ons proberen ze paarden en pony's ook wel gescheiden te houden, zodat je voor elke les passende afstanden kan bouwen.
Bij ons is er echter 1 klein pony'tje wat zo fantastisch kan springen en die ook geen moeite heeft met grote afstanden, die rijdt wel bij de paarden mee.

Maar als het alleen om afstanden ging kan de instructeur jou ook in de ponyles hoger laten springen natuurlijk. Het klinkt of hij er sowieso weinig zin in heeft...

Ingridje16

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-08 09:41

Goedemorgen!

Wat een heerlijk weer. Cool
Het lijkt wel zomer.
Helemaal blauwe lucht hier.
Heb eigelijk zin om nu te gaan paardrijden maar moet eerst naar school dus dat is wel balen Clown

Bonny_CT

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-08 09:43

Goeiemorgen.. .Yeah de zon schijnt hier volop.. eindelijk weer lekker weer.. GA nu snel eten en dan skieeen Lachen

Nat1503

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-08 09:44

luxket, ZALIG!

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-08 09:48

@Luxket: Ik wil wel met je ruilen!! Ik verlang terug naar vorige week, toen stond ik op dit tijdstip al vrolijk op de piste Kwijl *LOL*

Ingridje16

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-08 10:16

Zo ik ga maar eens naar school, heb zo een engels spreekbeurt Clown
Heb helemaal niks voorbereid, doe het over eventing.
Nouja zal vast wel lukken zo'n verhaal in het engels Clown
En anders niet Dromen

Dela

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-08 10:17

goedemorgen:

Amber: ik zou echt iemand hier op aanspreken, volgens mij kunnen ze dit niet zomaar doen.. je betaald er tenslotte genoeg geld voor..
snoekiej; ik heb daar geen ervaring in, dus ook geen flauw idee hoe en wat...
luxket; toe maar weer, maak ons maar gek Tong uitsteken Veel plezier vandaag!