Snoekiej schreef:Eerst geloofde ik er ook niet zo in, maar op bokt las ik veel goede verhalen, vooral over Nancy van Stal Danae. Die gaat Vorstin nu ook readen. Ik vind het het zeker waard om te proberen, zeker nu ik zelf zo onzeker ben of alles wel goed gaat. Bij alles twijfel ik. Zit vooral met de kwestie of de problemen die ik nu met rijden heb rijtechnisch zijn, of dat ze pijn heeft. Hierom wil ik ook de tandarts laten komen. Ik zal het mezelf echt niet vergeven als ze pijn heeft, en ik rijd gewoon door en denk dat ze gewoon dwars is..
Ik ben echt een nuchtere meid en geloof ook eigenlijk niet in zulke dingen, maar ik heb een keer een reading laten doen door Nancy en ik was zwaar onder de indruk.
Wat zei me vertelde over Otje en Cheeka klopte voor mijn gevoel echt en ik vond het best wel verhelderend.
Zat er toevallig laatst aan te denken dat ik Cheeka en Nowie eigenlijk wel een keer wil laten doen, cheeka lijkt toch steeds niet helemaal in orde terwijl ze wel superfijn loopt en zou het wel grappig vinden om te weten wat er bij nowie in dat grote hoofd omgaat. Dat is zo'n nuchtere jojo die alles gewoon doet, ben wel benieuwd of ze dat zelf ook zo ervaart.
Maar goed, aan vragen kan ik je niet echt helpen, maar ik vond het iig wel nuttig toen. Heb het laatst toevallig weer eens doorgelezen.