Ik ben weer terug van Sam, mijn moeder had heel lief de spulletjes gebracht, ik had hem al uit z'n stalletje gehaald en stond nog wat te kletsen, zat een heel groot gat in z'n deken dus die heeft m'n moeder maar gelijk weer mee naar huis genomen..
Loop ik naar hem toe even z'n beentjes bekijken is z'n linkervoorbeentje hartstikke dik! 
Precies op dezelfde plek als de vorige keer maar nu z'n andere beentje
Ik dus gelijk maar z'n beentje af gaan spuiten, mama weer opgebeld en toen maar een klein stukje over het harde gestapt (gelukkig liep ie niet kreupel ofzo) verder merkte ik wel dat het hem zeer deed als je eraan zat..
Toen kwam mijn vader er al aan (met z'n calendula tube
)
Dus wij zijn beentje helemaal ingesmeert..
Ik had echt al zoiets van jezus hadden we nu maar dit en hadden we nu maar dat maar mijn vader zei toen zoiets van ik weet waarschijnlijk wel hoe Sam eraan komt.
We denken nu dus dat het door zijn nieuwe peesbeschermers komt (CC boots) In Neede heb ik ze ook omgehad en toen had hij de dag erna precies hetzelfde maar dan op z'n andere beentje..
Verder die dingen ook nooit om gehad alleen met het crossen, gisteren dus weer voor het eerst omgehad en nu heeft ie het aan de andere kant!
Verder heeft ie er gewoon met springen ofzo nooit iets gehad en het en er is ook niks raars gebeurd ofzo..
Ben er echt van overtuigd dat het door die K%T dingen komt

Maar dat wordt dus geen Diepenheim voor ons..
En ik weet niet hoelang het nodig heeft om weer te herstellen anders ook geen Bathmen..
En als laatste rotbericht, Barchem zat al vol, sta nu op de wachtlijst.