[SGW] Belgische Eventers op bokt?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-16 20:56

Ik wil weten wie het lumineuze idee heeft gehad om dat lenteweer te kidnappen! Man man man, gelukkig had ik een muts van mijn vriend in de auto en nog een bodywarmer, zo koud!
ben net thuis, eerst frietjes eten en dan ga ik de foto's op dropbox plaatsen en krijg iedereen een link naar zijn album als het goed is :)
In totaal iets meer dan 100 foto's, duimen dat er wat deftig bij zit haha.

PrietPraat

Re: Belgische Eventers op bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-16 21:12

Ik was net super content van mn dressuur :D! Heb ze nog nooit zo Fijn gehad! Had dan ook een mooi 40,5 :D. Springen had ze weer een verrassing in petto maar voor derest oke, sta voorlopig zesde :). Heb nog niet verkend, moet zo laat crossen.

Voor derest heb ik niemand zien rij de, enkel Evelyn haar springen. Moest S ook nog helpen op cross dus geen tijd om veel anders te gaan kijken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-16 21:15

denk dat ik van Canch de meeste dressuurfoto's heb, die is fotogeniek :))

Hanne_SP

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-16 21:18

Ik wil ook wel een link hehe. ;) Ofja post allen maar de beste foto's hier! ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-16 21:36

Ik heb ze per persoon in een map gezet en ga ze ook zo onderverdelen via dropbox. Dan kan iedereen zelf kiezen welke foto's ze willen tonen en welke niet.
Helaas zijn er een (redelijk) aantal niet echt scherp, maar ik ben dan ook geen professionele fotograaf :P

Antonius

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-16 21:53

Ik ben ook terug thuis!
Dressuur viel hier ook tegen, ze was redelijk stijf en niet soepel in de mond, 9e pl. Springen wel top, foutloos en echt een rondje waar ik vertrouwen uit gehaald heb. Denk alleen dat die uitslagen via eventingmaster niet kloppen? Ik was in de jumping net binnen tijd en er staat dat ik 5 ptn voor tijd heb?

Ik heb gezellig met Varekaj gebabbeld :) en Daaphn even gezien die in een niet te beste bui was :P

Behalve PP niemand tevreden over zijn dressuur zeker :+ ?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-16 22:10

Normaal heeft iedereen een link naar zijn eigen map met foto's van vandaag gehad via PB. Nu ga ik even opwarmen onder een hete douche, voel met net een ijslollie.

Ik ga kijken of ik vrij ben met Gavere. Antonius zei dat dan alles op 1 dag is, en dan wil ik wel kijken waar ik kan helpen. Sowieso heb ik in mijn mestbak altijd vanalles in reserve liggen indien nodig :P

winnie10

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-16 00:21

Ik ben ook wel tevreden over mijn dressuur! Ik had gehoopt op rond 55 strafpunten en had er maar 54! Ze was een beetje gespannen en m'n wijken was echt superslecht. Maar voor de rest kan ik niet klagen voor mijn eerste keer M.

Antonius

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-16 09:33

Vandaag enkel Daaphh en PP die moeten crossen? Of zijn er nog?
Zou iemand voor mij eens willen kijken hoe laat ik moet crossen morgen en wat mijn resultaat is? En of ik strafpunten gekregen heb voor tijd, want dat zou niet mogen...

Katharinaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-16 09:58

Jammer dat de dressuur voor de meeste wat tegenviel. Hopelijk een beter cross dan e, daar gaat iedereen toch voor! Ik ben benieuwd naar de foto's!
Veel succes en veel plezier allemaal!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-16 10:25

Voor wie morgen cross heeft: ik kan komen helpen tot half 4 ongeveer. Vandaag dagje rust, knie is toch niet zo blij met gisteren -O-

Hanne_SP

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-16 13:02

Ik wil morgen ook wel gaan eigenlijk, tzou goed zijn dat 'k wat buiten kom. ;)

mila_furrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-16 13:22

Antonius volgens wat ik zie sta je 6 de en werden er 5 punten tijd aangerekend. Zal straks eens kijken voor de start uren.

Mijn vriend had jumping vandaag. 2 balken maar 1 zijn fout en 1 van het paard. Wel keer een andere aanpak gezien vn de ruiter. Paard sprong veel meer uit de galop terwijl hij anders nog vaak een pasje wil bij trekken. We zijn best tevreden.
Winnie moest ook nog jumping rijden zag ik :-)

Daaphh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-16 13:41

This allemaal een uur aan het uitlopen. Moest normaal kwart voor 4 crossen nu kwart voor 5.

Gelukkig dat de tijd is omgezet, de laatste vertrekt om kwart na 7...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-16 14:21

En gisteren zaten ze zo goed op schema.

@ Antonius, de toegestane tijd was voor jullie proef toch omhoog getrokken van 79 naar iets in de 80? Kan me ook niet herinneren dat je buiten de tijd was. Morgen zeker naar vragen, zou echt zonde zijn als je door hun fout geen klassement rijdt. Waren nette proeven.

winnie10

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-16 15:14

Ik ben zeer tevreden over mijn jumping!! 1 balkje op de cup en af en toe een wat mindere afstand, maar paardje deed echt haar best! Kben trots op haar :)

Wel echt zot dat de laatsten moet crossen om 15 na 7

Hanne_SP

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-16 15:28

Wat zijn de normen nu alweer om de eerste kwalificatie binnen te halen voor de 1ster? Max. 58 (?) strafpunten dressuur, max 2 balken jumping en max. 20 seconden tijdoverschrijding in de cross?

Hanne_SP

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-16 15:52

Fontainebleau geen geluk voor de Belgen! Lara gevallen in de cross, Julien eliminated HI2 en Giel 11 strafpunten. Laatste in landenwedstrijd, maarja was te verwachten na maar 3 teamsleden en 2 al er uit.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-16 15:54

Pff jammer!

Hoop dat ze nu in Waregem beter weer hebben dan gisteren. Hier is er flinke wind maar wel regelmatig een hoop zon.

Daaphh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-16 19:18

Hier een top rondje in de cross!
Ander bit geprobeerd en zoveel beter!
1sec te snel, maar echt tevreden. Goede afsluiter. Afbeelding
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-16 19:33

Super foto's! Beetje deftig weer gehad? Hier zijn er daarnet bakken uit de lucht gevallen, pfoe. Morgen voorspellen ze nog meer regen, mijn les 's avonds is afgelast en verzet naar vrijdag. De buitenpiste was nu al drijfzand, dat wordt er dan niet beter op.

Daaphh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-16 19:51

Jij ook nog bedankt voor de foto's he! Maar kan ze niet opslaan via mijn gsm! Was leuk je te ontmoeten!

Vandaag us ze nog een vrouw zwaar gevallen. Ik was er als eerste bij, was buiten bewust zijn, haar ogen draaide weg en wat schuim.. Vond maar akelig. Met mijn korte verpleegster skills toch niet bij bewust zijn gekregen. Wou ze ook niet aanraken, wie weet wat ze had...

Hier ook even gegoten maar nu wel oke.

Hanne_SP

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-16 20:05

Amaaai! := Weet je wie het was?

Daaphh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-16 20:06

Nr 68 of 86 weet het niet meet, Waalse

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-16 20:25

Oef, schuim kan door bijvoorbeeld epilepsie maar bij wijze van spreken ook door een geperforeerde long. Voornaamste is vooral niet verplaatsen, zorgen dat ze niet stikken en indien nodig reanimeren. Veel meer kan je eigenlijk niet doen. Ja, een bloeding stelpen als die er is, en verder zo hard mogelijk gillen om een medisch team en omstaanders uit de buurt houden.