[SGW] [HK] SGW #18: kijk ons gaan, het nieuwe seizoen komt er aan!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

mistid

Re: [HK] SGW #18: kijk ons gaan, het nieuwe seizoen komt er aan!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-12 00:05

Pff Caro, ik ben benieuwd.

Beli

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-12 00:21

Wij hadden een vertegewoordiger die zich voorstelde als kornuiten, dacht dat ik in de maling werd genomen... die man bleek echt Cor Nuyten te heten.

TG Pff t houdt ook niet op voor je he?! hoop echt dat het vanaf nu snel beter gaat met je vossie!!

Texelse jij hebt je porsie ook wel aardig gehad zo zeg!

Tientjeh, fijn dat je nu weet wat het is, en het op te lossen is.... maar ja, je moet er wel nog ff door heen. Ben je lang uit het zadel of weet je dat nog niet?

Sannn Moeilijk! is echt een heel nare ziekte, anorexia.

Roos thanks voor de info!! (stad en land zeker?) Heb jij voormij ook een stal naar in NV? (per pb)
ivm de nieuwe paarden die wij uit nv hebben gekregen.

Danielle Ik kreeg ook vandaag een mail van Youtube dat ik muziek onder een filmpje had gezet (al 4 jaar geleden) Maar dat ik er niet mee hoefde te doen, tenzij ik meer info wilde?? heel vaag.

Verder weinig nieuws.

maximiliano

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-12 00:57

@ Noor hahah geweldige grap!!
Ik moest een keer Dhr. de Leeuw terug bellen naar aanleiding van een aanrijding. Ik al mopperend bellen van wat hebben ze nu weer te zeiken... Indd Artis aan de telefoon. 8)7
@ Sannn vreselijk! Mijn schoonzusje heeft het ook gehad. Ik heb altijd het idee dat als er iets heftigs gebeurd zij weer heel mager word. Niet alleen ik. Loek ziet het ook altijd. Het blijft zo'n rot ziekte!
@ Lau super mooi cijfer!
@ Eef jij bent zo mooi slank joh! (op de foto's te zien)
@ FE dat is indd wel heel erg eng. Alles komt wel heel erg dichtbij!
@ Mootje, hahahah lekker suf!

Vandaag heerlijk gedressuurd. En kon het niet laten.... Die lila/ blauwe set van Robby's besteld als nieuwe cross-set.
Moet alleen nog ff lila springschoenen bestellen. Geld was op :P

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-12 01:00

Zo, dat waren even 6 pagina's doorsjesen :D .
Texelse gaat weer aan nieuwe medicijnen, hopelijk helpt het!! Zou mooi zijn.
Verder zijn er twee in cognito gaan skieen :+ .
Vriendin met anorexia -O- :(:) .
De rest ben ik vergeten :o :o .
Wel nog stapeltje flauwe grappen gelezen :P . Ik heb ooit geprobeerd een dicht vergiet te kopen voor m'n moeder, maar dat kon ik ook niet vinden ^) .

Vandaag drukke dag, was laat thuis. Lekker NCIS gekeken. Brimstone heeft nog even in z'n emmertje biotex gestaan. Het is toch zo'n scheet: staat hij aan een touwtje met z'n voet in een emmer terwijl ik de stallen loop te mesten. Hmm, kan ook zijn dat ik dit gisteren ook al geschreven had. >;) . Weet het niet meer. Het blijft lief <3 .
Hij staat al met z'n volle gewicht op zijn voet, dus was vanavond laatste keer dat hij moest badderen.

Ik ga gauw slapen, oh, zie dat het alweer 12 uur is. :O

maximiliano

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-12 01:26

maximiliano

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-12 03:12

Trouwens Caro wat ren gezeur... Zal ik als het doorgaat 14/04 maar knotten dan??
Wil nog een x B omdat ik er ffies uit ben geweest!

renskek

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-12 06:51

Goedemorgen!! (Kan niet meer slapen vandaar dit tijdstip....)

Sandra , sterkte met je vriendin! Kan je haar wel opzoeken?

Caro, ik ben benieuwd hoe het in de praktijk gaat werken. gelukkig mag ik geen B meer rijden ;)

Sunny gaat op het moment echt super fijn! Volgens mij kan ze aanvoelen dat het cross seizoen weer gaat beginnen!!

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-12 06:56

Goedemorgen :)

Ga nu even snel bijlezen :Y)

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-12 07:02

Sann: sterkte met je vriendin!
Mootje en shanouk: klinkt als een actie van mij, iemand zien en herkennen maar niet aan durven te spreken :Y)
Tientje: vervelend van je cyste zeg!
Caro: jeetje wat een dressuurregels haha. Ik ga nog wel even een keer B starten met die nieuwe regels. Met beat altijd dikke stijlpunten gereden en ben erg benieuwd hoe ik met de nieuwe regels beoordeeld zou worden!
Renske: Sunny is er dus alweer klaar voor :D

Voor mijn telefoon ga ik altijd naar the phone house, fijne winkel en aardig personeel. Al word ik er ondertussen al herkend, dus denk dat ik er te vaak kom. :=

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-12 07:08

Danielle, ik weet niet hoe het precies zit. Misschien dat muziekje er pas bij zetten als het op youtube staat. Kun je namelijk ook muziek toevoegn (heb ik ook gedaan) en nooit problemen gehad.
Sannnn schreef:
Fijn dat het goed gaat met de paarden bij jullie FE. Waarom geef je bloedverdunners dan? Ik ga morgen ook gewoon het bos in hoor, zie niet in waarom dat een probleem is. :)
Erg he dat topic. Snap niet waarom ze hem niet gewoon dichtgooien.

Ik kreeg op FB al een hele discussie over wel of niet langs de weg rijden, kom hier niemand tegen. 1x in het jaar kom ik iemand tegen en dan zou ik nu binnen moeten blijven... Mensen hier in de buurt heb ik toch al nooit contact mee (ga niet stilstaan oid). En laat mijn paarden echt niet neuzen als ik aan het rijden ben...

TeeGee schreef:
Ja dat rhino topic is echt verschrikkelijk, ik heb snel mn stipje weer weggehaald.

Ik ook al :')

Ben benieuwd hoe het springen gaat werken :j

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-12 08:28

Beli, ik weet voor de rest geen namen. Hoorde het alleen van de vrouw van de staleigenaar. Misschien moet jou stalhouder ook even een belletje plegen.

Altos

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-12 08:35

Goeiemorgen allemaal!
Tientje: Auwie, dat klinkt heel pijnlijk!
TG; Ik hoop voor je dat je vossie toch wel snel opknapt.
Leliaardje; Altijd fijn als ze zo braaf zijn met dat soort dingen.

De nieuwe regels met springen ben ik niet zo blij mee...

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-12 09:04

mijn pony kan niet echt dressuurmatig door een springparcours heen :+

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-12 09:17

_Sim_ schreef:
Jer z'n pielemuis of die van Ronald, Noor?

Was duidelijk weer ff snel met mijn tel in de weer. Die van Jer uiteraard. Dat regelt Ronald zelf maar hoor :P

suikermeisje schreef:
mijn pony kan niet echt dressuurmatig door een springparcours heen :+

Jer ook niet. Ben blij dat ik al L mag :Y)

Ik heb mijn nieuwe abonnement ook telefonisch afgesloten. Was zo gepiept :j
Ga even kijken of we nog naar het Texelweekeind gaan eind april.

Vanavond met schoonmoeder op stap.. Naar een toonzaal van PTMD incl. eten, ze wilde er graag een keer met me op uit.
Misschien nog wat leuke dingetjes te vinden. Al heb ik laatst dus met Muti al mooie potten voor de ramen gescoord.

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-12 09:32

Nadeel van deze nieuwe manier is dat het in alle klasse kan worden uitgeschreven en volgens mij is er dan geen barrage. Voordeel organisatie is dat het ook weer tijd scheelt.

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-12 09:38

Klopt Caro, er kan een "tweede, verkorte, ronde" uitgeschreven worden, waar dan minimaal 25% van de eerste ronde aan mee doet (??) of heb ik het nu weer verkeerd begrepen, maar de 1e ronde is plaatsbepalend. In de B is het rijstijl de enige wedstrijd waarin punten behaald kunnen worden. Dus het 2-fasen is ook niet meer voor wp.
Wie hadden jullie als "expert"?

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-12 09:42

caro29 schreef:
Nadeel van deze nieuwe manier is dat het in alle klasse kan worden uitgeschreven en volgens mij is er dan geen barrage. Voordeel organisatie is dat het ook weer tijd scheelt.

Het was toch alleen voor de B :o? Of bedoel je dat op die manier de plaatsing dan wordt bepaald.

Zag dat alle stallen verhuurd zijn voor het Texelweekeinde. Nog briljante ideeën, Margriet? O:)

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-12 09:44

Goedemorgen!

Ik vind die nieuwe jurering voor het B springen een behoorlijke aanfluiting als ik het zo lees. Volgens mij ga ik met mijn paard dan nooit meer een wp halen :+ Die is tijdens het springen niet nagevelijk en vindt stelling ook niet nodig. Haar manen hangen overigens wel goed naar 1 kant :+

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-12 09:45

Caro, Wat een gezeur zeg. Ben ik blij dat ik niet meer rijd..... Op die manier had ik namelijk nooit meer winst gereden :+
Henny, Fijn dat je les zo goed ging gisteren. En je laatste deel van je set gekocht :D
Noor _O- En dat op de vroege ochtend!

Pff, Heb gisteravond alleen twee eieren als avondeten gehad en dat is echt te weinig na 7km hardlopen en voor 2 uur skiën :+ Ben nu helemaal licht in mijn hoofd!

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-12 09:51

hennydehart schreef:
Had je gister indd ook geschreven maar kan me voorstellen dat je er niet over uit kunt. Echt mega braaf van hem dat hij zo blijft wachten.

Kwam dit tegen in een topic. Dit is toch werkelijk absurd?????!!!
http://www.youtube.com/watch?v=wuqN9n4R ... r_embedded

OMG ik heb het gelijk weggeklikt. Verschrikkelijk zeg, kan er niet naar kijken.

Goedemorgen overigens.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-12 09:54

caro29 schreef:

Ik denk dan toch dat die wedstrijden veel minder inschrijvingen krijgen. Die ruiters gaan wel op zoek naar wedstrijden zonder rijstijl.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-12 09:55

Oei, even aanvullen dus Mootje!
Vreselijk filmpje, bah!

Ik ben gister niet aan sporten toegekomen. Eerst vrij lang met Jer bezig geweest, vond hem voor geen meter lopen en was eigenlijk een beetje teleurgesteld omdat het zondag zo fantastisch ging.. tot bleek dat het arme beest gewoon nodig moest plassen. Ik ben echt een dierenbeul.
Verder komen morgen eindelijk de meubels voor ons kantoortje dus gisteravond die kamer nog leeggehaald en gestofzogen/stofgezogen ( :roll: ), de was gedaan, vriendje nog even geholpen met wat werkdingen en toen vind ik het wel weer goed.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-12 09:55

Sim, Mijn gedachte ook... Ik wil in de L en hoger echt niet zo beoordeeld worden als het niet verplicht is :D

MargreetW

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-12 10:17

Noor, dat heeft Jer wel vaker, toch eens opletten op eerdere signalen.
Filmpje kon ik ook níet aanzien.
Mootje dat is veel te weinig.
Ja Margriet, stal en 2 bedjes graag.

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-12 10:24

@Noor: voor texelweekeinde zitten wij ook vol, maar er is een lijstje met particulieren stallen (vaak veel goedkoper, en een heel aantal ook dicht bij de manege), maar ik zag dat daar eentje niet tussen stond, en dat is de fam. Veeger van de Lindehoeve. Afstand tot de manege is 1,5 km. http://www.texels-schaap.nl/veeger.html
@rijstijlspringen: dat mag voor alle klassen uitgeschreven worden, maar ik vraag me af of dat vaak zal gebeuren....
@hennydehart: rotfilmpje, ik had 'm al eerder gezien. Ergste vind ik dat de beesten 2 jaar zijn.
@Margreet: stal met 2 bedjes zit er niet in dat weekeinde, we zitten hartstikke vol. Kan nog even aan Chris vragen of hij de boxjes aan de postweg dan nog heeft staan, of dat hij die binnenkort gaat "ontmantelen" en ombouwen tot opslag, dus wie weet, en 2 bedjes heb ik prive niet meer vrij. Ze liggen hier al "tot in de meterkast". Vanavond kan ik hem even vragen. Dan zal ie wel zuchten...... maar het is nog maar 6 a 7 weken, dus volgens mij kan hij daar best nog even mee wachten. Als ons hengstje dan ook nog komt zou die daar eventueel ook bij Jer kunnen staan, dan raken onze dames hier niet zo van slag... en die kerel van Jorieke hoeft zich dan ook niet zo uit te sloven om vooral macho over te komen. Kortom; wordt vervolgd. :D