[SGW] [hk] SGW deel 17: Zon of regen, SGW'ers kom je overal tegen.

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-11 18:32

Spannend Snoek! Ben benieuwd of het bevalt!

Rowo, ik neem aan dat de werklui je omheining wel gaan vergoeden? Erg vervelend in elk geval.

Ik heb vanmiddag eindelijk besloten welke minor ik ga doen en ben bijna zeker over welke vakken erin komen. Ik heb ook flink gehuiswerkt en onze website (is werkstuk voor een bepaald vak) is bijna af.

Mijn pc doet echt gek :? Ik dacht eerst dat het aan mijn lenzen lag, maar ik heb echt op 1/3 deel van het scherm een wazig stuk? Iemand een idee hoe dat kan en ik dat weer weg krijg? Het leest echt naar zo.

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-11 18:33

Gaaf Marijke dat ze dat bij Divoza gaan verkopen! Heeft mooie dingen..
Balen Rowo. :(:) Les idd bij JH.
Snoek veel plezier morgen!! Ben heel benieuwd hoe die is, ga je nog met iemand kijken?
Welke minor ga je kiezen Annetje? Ben niet zo goed in computers, kan je dus niet helpen.

Hier al de hele dag ziek. :( Hoop dat ik me morgen weer wat beter voel, wil eigenlijk wel naar stage.
Stukje van het begin van de les van gisteren: http://www.youtube.com/watch?v=J0FOrJpaHQ8
Begint er nu echt aan te komen die dressuur, nog even paar maanden goed door trainen. Hoop dat het iig genoeg is voor het L1 zaterdag. Vind dat niets aan die L1. :o

Mootje

Re: [hk] SGW deel 17: Zon of regen, SGW'ers kom je overal tegen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-11 18:41

Anne, Ik ben bang dat je beeldscherm aan 't overlijden is!
Sannn, What vond je volgens mij niet zo heel leuk!! Vind hem echt een stuk fijner lopen dan een paar maanden geleden :j

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-11 19:00

What vind me nooit leuk als hij moet dressuren. :))

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-11 19:14

Mooi paard heb je toch Sannn! Ziet er inderdaad fijner uit. Moeilijk stukje altijd die overgangen :j
Wat ik me afvraag: zijn je teugels niet wat lang? Je hebt je handen in galop bijna op schoot of moet ze hoger/breder zetten als je wil doorvragen. Ik begrijp dat je teugels niet te kort kunnen, want je bent hem flink aan het inbuigen en rondmaken, maar als je teugels iets korter zijn kun je je handen mooi voor je houden en ben je (althans vind ik) ook net wat handiger. Maar misschien is het bewust?

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-11 19:26

Ben met moeders op de PAN in Amsterdam geweest, maar wat een hoop beplofte koppen!
Hoop geblabla. Mooie is altijd dat juist dat blabla lang niet zo rijk en chique is als het zich doet voorkomen.
Wel hoop mooie dingen gezien!

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-11 19:33

Dank je Noor! Maar klopt, teugels zijn te lang. :j Probleem is nog een beetje dat zodra ik ze iets korter pak hij gelijk tegen de hand komt en weer in zijn 'eigen oude houding' gaat lopen. Moet daarom nu af en toe handen breder/ hoger plaatsen, maar dan blijft hij er wel meer doorheen. Ik ben er wel steeds meer naar toe aan het werken en stukjes heb ik de teugels op de goede lengte, maar hier inderdaad niet.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-11 20:00

Begrijpelijk :j Komt wel! :)

Nou het gaat gebeuren: we gaan op kastenjacht!

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-11 20:06

Ik ben net thuis van werk...
Noor, succes :D

renskek

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-11 20:23

Wat is de PAN, Laura?

Paarden gingen erg fijn vandaag. Celeste heeft even vrij, want ze heeft heel erg last van mok. Nu is ze aan de AB en hopen dat ik het onderdrukt krijg....

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-11 20:27

renske, dat is een kunst & antiek beurs!
Jeetje, ab voor mok? Dan moet het vast heftig zijn :(:)

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-11 20:33

Renske: Is idd een kunst en antiek beurs. Een van de grootste in Europa. Heel veel juwelen en schilderijen. Altijd leuk om te zien wat er te koop is voor wat voor geld en of de handel een beetje loopt.

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-11 20:34

Succes Noor met de kastenjacht!
Arme celeste Renske

Verder niet zo veel bijgebleven. We hebben eindelijk weer internet! :D En ik heb echt heerlijk gereden maandag! Aline staat dus nu weer op stal. Maandag was mijn zus vrij, dus ik dacht kan ik er we weer even op hangen. Nou ja ik ging er op hangen en ze bleef mooi stil staan. Dus maar zitten, nog steeds niks aan de hand. Nou ik zei dan kunnen we ook wel stappen. Na een paar rondjes stappen ben ik maar los gegaan. Uiteindelijk zelfs op beide handen gedraafd en gegalopeerd. Wel zwabberig, maar wat een super paard. Zo braaf, gewoon 2 jaar niet op gereden en zo weer wegrijden. :+: C lijkt wel door te hebben dat ze nu op plek nr 1 staat, die doet ineen veel beter haar best.

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-11 20:40

Moo, dat wilde ik niet horen! :( Schermpje moet nog wel even mee hoor... hoewel, pc zelf is ook al stervende.
Sannn ik ga internationale literatuurgeschiedenis: de roman doen. En dan denk ik met de vakken recente NL'se en Vlaamse letterkunde, literarische highlights hoogtepunten uit de Duitse Literatuur, meesterwerken uit de klassieke literatuur en het verplicht vak geschiedenis en theorie van de roman
Vervelend dat je ziek bent :(:)
Margriet fijn dat het paard zo braaf was! Klinkt goed.

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-11 21:24

wel bijgelezen maar weinig onthouden.

net met ol naar oefenparcours geweest. 1e rondje ging echt ***. maar denk dat ik dan meer op de andere in de baan let want die liepen nog wel wat in de weg. Ook luitjes die de hindernissen gingen verlagen/hogen terwijl ik naar dat lijntje kwam rijden. 2e rondje ging echt super, mooi ritme alleen af en toe iets naar binnen in de bochten. alleen de laatste hindernis was een 3 sprong en B was een steiltje met een zeil eroverheen en die vond ol niet leuk.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-11 21:39

MargreetW

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-11 21:51

Mooi he Mootje, die reis staat ook nog op mijn lijstje voor de komende jaren.

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-11 23:03

Druke dagjes gehad niet echt bij gelezen sorry lady's en heer!

Sann bijdehandje dus die what ;)
Eef zou idd maar bellen!
Lau wel goed voor je opleiding om dat mee te nemen zo'n beurs!?

Merkte vandaag gelukkig al veel verschil met rijden!! Nu dit vol houden :)
Morgen druk dagje op werk paar vrachtwagens laten keuren dus ik moet mee ;)
Morgen avond ook druk ga namelijk kijken voor een tatoeage ben benieuwd! (laten tekenen)

:evaw:

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-11 23:06

MargreetW schreef:
Mooi he Mootje, die reis staat ook nog op mijn lijstje voor de komende jaren.

En al jaren op die van mij!

We zijn goed geslaagd!!
http://www.oldwood.nl/a-18628278/winkel ... t-te-maken
Deze kast in grijs met een lichtere binnenkant, een tv-kast in dezelfde stijl en kleur, een tafel, een kapstok en een mooie etagère.. En dat in 3 kwartier. Ik zeg: goed bezig!

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-11 23:26

Das een moooooooie kast Noor!
Je klinkt enthausiast Corien over je nieuwe baan! Fijn voor je!!
Balen dat Celeste mok heeft Renske, als je het niet onder controle krijgt is panalog (of was het nou panadol) een hele fijne mok creme. :)

Zeus liep echt heeeeeeeeerlijk net in de dressuurles. Als de instructeur me een beetje helpt dan kan ik er heel makkelijk een schouderbinnenwaarts uitrijden wat volgens hem zo uit het boekje was en een dikke 9 waard is. Helaas kan de instructeur niet tijdens de proef in het midden staan want met zijn hulp rij ik Zeus ipv dat Zeus met mij een rondje door de bak ouwehoert.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-11 23:26

Mooi Noor!

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-11 23:27

Marijke, jullie lopen achter :P ;) Ik heb er inderdaad een jasje en een plastron van, mooi spul! Wij hebben het nu een paar maanden in de winkel.
Lau, verschrikkelijk he dat soort mensen!
Noor heeft een kast gevonden, leuk!

Verder is er weinig blijven hangen, ben bekaf.

Training was weer erg leuk, Scene deed het goed met uitzondering van een paar fratsen. Hij was wel erg onder de indruk van de koeien aan de overkant en de honden zijn in de schemer ook heeeeel eng! Hij slaapt vannacht in ieder geval goed en ik ook. :+

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-11 03:30

Aaaaaah help wat te doen als je kamergenoot keihard snurkt :( :( :(

Ben uiteraard mijn oordoppen vergeten ^)

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-11 07:47

Gaaave kast Noor! Echt mooi! Ben benieuwd hoe dat eruit ziet in je huisje

Danielle: oeeeh dat is erg! Ik kan me daar altijd zo aan ergeren! Heb je geen watjes? Die opdraaien en in je oren stoppen? Of uhm... een glas water over je huisgenoot en dan snel weer gaan slapen zodat jij eerder slaapt dan die ander

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-11 07:58

Gaaf NooR! maar die is natuurlijk nog niet klaar binnen 3 weken of wel?