Wat een drukte hier, en jullie gaan weer zo snel. Dus kwam er steeds gewoon niet van om bij te lezen. Dus mag nu weer 30 pagina's doorwerken

Over dat t;shirt van Sandra, ik heb zelf precies de zelfde alleen dan in lichtblauw. Ik ben er nog nooit op aangesproken, en de meeste bij de pony's rijden met zo'n shirt!!
Lau laat weer gave paarden zien!!
Joki: Fijn dat ferrose helemaal goed is, en er niks aan de hand is en je gewoon alles mag doen!
Ik kom erg leuke verhalen tegen over sommige hun vriend/man/hoe je het wilt noemen zijn tegen gekomen!
Ik moet me ook nog opgeven voor Diepenheim, en dan staan alle crosse voor het najaar ingeschreven!
Hopelijk valt het mee met de arm van je vader Evelien!
Vief: Gg word echt mooi

Caro: Balen dat gio zijn wond heeft open gescheurd!
Bianca: Wat ontzettend balen van je knie zeg!!!!
Danielle: welkom terug van vakantie!!
Corien: GEFELICITEERD!!! Met je 2e plek, helemaal toppie

Lau: Wat balen van je knie zeg!!
Karen: Sterkte!!
Evelien: Toch netjes dan nog !!
Mootje: Ziet er leuk uit!
Zelf erg druk steeds, lekker trainen. En steeds werken, dus blijft weinig tijd over voor andere dingen!
Donderdag thuis gesprongen, in me eentje(heel onhandig) maarja, je moet wat als er niemand is die kan helpen. Wat controle werk gedaan en nog de hoogte opgezocht, op de 1.30 m zijn we geëindigd. En nog een soort sloot gesprongen. Had een felle blauwe deken op de grond gelegd, met balken. In 1x er overheen

Gister heerlijk in Lunteren getraind, nog wat moeilijkere dingen gedaan. Zoals een best dikke trakehner! En dubbel die je in schuine lijn moet rijden. Een best hoge afsprong, zonder enige twijfel en meneer zakte mooi af! Verder veel aan controle gewerkt en me eigen houding o.a meegaan of terug zitten. En dat in allemaal mooie lange lijntjes, want 1 hindernis gaat wel, maar 5 dichter op elkaar al stuk moeilijker. Dus weer dik tevreden!!