Evie: Stoere foto hoor!
Sussie: Gatsie, wat naar dat je dat hebt gezien
TG: Wat fijn dat het zo goed gaat met TG
Noor: Klinkt heel gaaf allemaal daar! Veel plezier nog.
Rowo: Succes met studeren
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
peanutbutter schreef:Noor: KLinkt echt geweldig!
Evie: Waar heb je die vandaan? Hij is wel echt gaaf. (alleen volgens mij mogen je beugels wat korter)
.
!
). peanutbutter schreef:Ik denk dat je haast wel meer mag dan 1 gat Evie. Denk minimaal 2. Dan krijg je zoals Dorien al zei veel meer balans (en spierpijn).
, ik begin daarom denk ik gewoon met nog 1 gat korter en dan wat later kan ik ze nog een gat korter doen. In één keer twee korter ga ik denk ik niet doen, dan krijg ik waarschijnlijk flink verzuurde benen
. 
Ga je voor een andere coupe of kleur, of alleen bijpunten?

In Heino had ik het idee dat ik erover racede en geen tijdfouten.... Dus ik kan iig niet van mijn gevoel op aan.
Wat heftig zeg! Kan me voorstellen dat je helemaal van de kaart bent!
Zit alleen te twijfelen wanneer. Denk de dinsdag na Barchem maar. 

) 
. Volgende week gewoon mijn springzadel erop zodat ik mijn beugels nog korter kan. Ik weet niet eens of de jury ze nu te lang vond. Kon niet punten wachten.
Heul apart. Misschien rijd ik ook wel wat 'stoerder' tijdens de cross.
.
)

. Maar inderdaad uitstappen is belangrijk en de kou is ze erg gevoelig voor. Dus ze staat tijdens het afzadelen weer lekker onder het solarium. Ze vind het echt heerlijk.
. Vaders voert altijd.
3 dagen 1 dag voor de wedstrijd op de wedstrijd en de dag er na

zou er niet aan moeten denken, denk dat jack dat ook niet echt accepteerd

Enige wat ik nog heeeel graag wel wil is warm water in de schuur en een vastere wasplaats. Maar ja, zo lang wij niet weten of wij wegmoeten voor de nieuwe autoweg, gebeurd er bij ons denk niks.
Hij had vorige week weer een wondje van zijn achterbeschermers en door de waterbak van gisteren is het weer naar binnen geslagen. Er komen geen achterbeschermers meer om Corion, behalve met het crossen!