,Hier stormt het ook behoorlijk, gelukkig was ik met de auto vandaag naar school.
@Tientjeh: Wat sneu van je kat
@Rowo: Veel succes nog!
Ik heb zo dressuurles met Jipje, dus ga me even snel omkleden en zien dat ik erop kom
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
,

Dat lag al een tijdje in de trailer
Alvast succes Snoekiej! 

De smid was bezig met Hetje en hij vond dat ik maar eens moest leren hoe dat gaat. Gelukkig was Niels nog wel zo aardig om me behoorlijk te helpen 
.
, dus dat was wel fijn
.
Kwam m toevallig tegen en vond m ook echt adorable 
Morgen weer een lange dag school..
. Ik mocht niet hoger omdat hij eerst wilde aankijken.. Ok best. Vandaag was ik er voor oefenparcours en gepraat met mijn instructeur. Zegt hij dat ik NOOIT een les hoger zou mogen, ook niet na mijn winstpunten nu, omdat het bestuur gezegt heeft dat ponys niet hoger mogen dan 1e les. Ook niet als je mee komt of hoger in niveau bent. 
. Bij Ponys zat ik in laatste les en is mij dit nooit verteld maar ook niet door degene die over de Paarden ging. Nat1503 schreef:Amber, ik zou dit aan het bestuur van je rijvereniging voorleggen. Je moet toch ingedeeld worden naar het niveau waarop je rijdt.
. Ik spring in die 3 kwartier misschien 20x keer een stijltje en parcoursje zonder enige tips of commentaar. Vandaag met oefenspringen hetzelfde.. Niks
. En iedere keer dat zo van: Jaa maar die winstpunten zegt mij helemaal niks en bla bla.