Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

andrea16 schreef:Dat klinkt alsof er nog heel veel gaan volgen vandaag
Netjes na sesamstraat naar bed allemaal!

Ideaal werk want het is zo'n 4 uur per dag. Dus nog genoeg tijd voor vakantie en de paarden. Het scheetl wel dat ik ook nog verdien met het rijden. Ben dus helemaal blij
goeiemiddag

Of is dat een stomme vraag

. Maandag begint de eind-pwweek
en dan ben ik klaar!
Dus daar gaan wij zo heen. We hadden gisteren al zo'n abraham pop gebracht en die zouden de verpleegsters in zijn kamer zetten vanmorgen

lijkt mij ook vreselijk om zo'n kleintje in een kist te zien liggen... 
Hij stond echt telkens te hinneken als iemand voorbij kwam lopen.. Vanmorgen heerlijk les met hem gehad, wij zijn wel klaar voor morgen. Ik heb nu ook weekend, omdat ik morgenavond concours heb 
Met de 3jarige hengst gaat echt goed! Vandaag een dagje rust gehad, want hij was al 3 dagen achter elkaar gereden. We willen hem in Oktober in de VSN-troffee gaan starten, dus hij moet aan de bak 
. Ze dachten allemaal dat ik een heel braaf meisje was dat niks durfde enz. Viel toch een beetje tegen
.

Maar echt een stoere vogel
IndianSummer schreef:Is dat in oktober al? Ik had in mijn hoofd zitten dat dat tegenwoordig wat later wasMet de 3jarige hengst gaat echt goed! Vandaag een dagje rust gehad, want hij was al 3 dagen achter elkaar gereden. We willen hem in Oktober in de VSN-troffee gaan starten, dus hij moet aan de bak