Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Heeft er ook weer een oefenrondje L op zitten, netjes gelopen, 1 balk. Volgende week weer dressuur prikken. Hoop ik ook eindelijk wat puntjes mee te pakken. In de training heb ik hem fijn voor elkaar maar op wedstrijd zit ik mezelf in de weg

of nou ja loop, door Maarsbergen weten we dat een fiets mee echt geen overbodige luxe is. De afstanden tussen vooral het parkeren en de dressuur, en het parkeren en het hoofdterrein zijn behoorlijk groot. Cioccolato schreef:Mooie planning! I wil ook op 2 per maand gaan zitten.
Den burg is altijd leuk, een weekendje met strandrit Vooral!
Welke instructie week wil je gaan doen?

Sabertje schreef:Ik heb nog geen idee wat ik ga doen dit jaar. Mijn oudje heeft een super seizoen gelopen afgelopen jaar, maar weet niet of hij dit jaar weer zo oppakt. We zijn wel op zoek naar een opvolger, maar door omstandigheden is deze er nog niet. Wat ik wel jammer vind want het seizoen komt steeds dichterbij. Dus wellicht geen eventing voor mij dit seizoen
Ik ben vorig jaar voor het eerst geweest, echt super leuk gehad! SusanH schreef:Goede les van een fijne vaste instructeur of een cyclus met regiotrainingen heb je denk ik meer aan als je echt veel wil opsteken. Maar voor de gezelligheid kan ik me voorstellen dat zo'n week erg leuk kan zijn. Terrein van Ermelo is ook niet zo geweldig (meer), althans dat vinden wij.
. Mijn man vindt dat niet fijn, wel geprobeerd (oa in Biddinghuizen, en in Ede) maar een instructeur of instructrice die precies weet waar jij en je paard op dat moment zijn vindt hij het meest prettig. Die van ons is nooit moeilijk op vreemd terrein en wij hebben het geluk dat we staan op een plek waar je zo fijn kan trainen (en ook veel afwisseling is) dat een ander terrein vaak toch tegenvalt.