[SGW] [HK]Gek van onze rossen, in deel 14 gaan we weer crossen!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

CoriienRN

Re: [HK]Gek van onze rossen, in deel 14 gaan we weer crossen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-11 19:33

pff kom ik met me 2 paar :)

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-11 19:33

Ik heb voor de training licht bruine ariat schoenen met lichtbruine ariat chaps. En voor de concoursen donkerbruine Petrie Coventry. Die bevallen uitstekend. Maar ik wil nog zó graag een bruine dressuurlaars erbij met rits middenvoor of schuin voor. met lak neusje en lak jachtkap. Of met paar steentjes ofzo

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-11 19:35

Maar die Cavallo Cherry laarzen heb ik bijv al 6 jaar!
En ik mag met trots melden dat op mijn Cavallo gigant laarzen ik voor geen enkel paar meer dan 150,-euro heb uitgegeven! Alles heb ik nieuw gekocht, maar goed zoeken en geluk hebben levert echt op.
Heb alleen voor de Gigant's rond de 700,-euro betaald omdat springlaarzen niet lukt te vinden zo.

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-11 19:37

Dan valt het allemaal nog wel mee :D
Ik heb mijn cavallo's iets gekoper dan normaal en de ariats heeeeel goedkoop :D

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-11 19:39

Haha, ja dat scheelt. Van die 6 paar die ik nu heb had ik anders net die Konigs Sir kunnen kopen.

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-11 19:39

Pfff, jeetje man :D
Ik heb 2 paar laarzen, 1 paar Königs en 1 paar De Niro's. De Königs heb ik nu een jaar of 4, maar die heb ik nog geen 50x gedragen vrees ik :o Nu ik die De Niro's heb, denk ik dat ik mijn Königs helemaal niet meer ga gebruiken, dus misschien kan ik die beter verkopen.

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-11 19:43

Of je houdt ze als reserve paar. Dat vind ik zelf altijd wel handig.

Ik ga me even klaar maken en dan de kou weer in, naar les. :wave:

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-11 19:44

Ik wil graag nog 1 paar bruine en zwarte van derby :=
Heb nu serrigo degio italiaans merk heb ik me chaps van zitten echt HEERLIJK laarzen zijn alleen die ik wil 670 euro :=

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-11 20:13

ik heb voor de dressuur/spring wedstrijden petries (zitten mij echt super :D )
en voor de cross mondoni (merk divoza) met rits want dacht als ik nu eens val (tja je weet maar nooit in de cross) en ze zouden bijv. mijn laarzen uit moeten doen dan kunnen ze dat met een rits ipv doorknippen haha en deze zijn ook iets korter anders gaat het met giga korte beugels zo in me knieholte zitten
en deze heb ik thuis eigenlijk ook altijd aan..

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-11 20:13

Ik ben ook wel benieuwd naar Mootjes mening over Rob. Vind het altijd interessant en leerzaam om te horen hoe anderen "mijn" instructeur ervaren/vinden.

Balen van je tentamen Snoek!
Lekker dat het springen zo goed ging Marijke en dat Zeus na zijn glijer toch goed is gebleven!
Laarzen.... ik heb nog een paar kalfslederen petries met veter en rits (zwarte laarzen die ik niet meer gebruik), mijn Mountain Horse laarzen voor gewoon rijden en mijn bruine ariats voor spring- en dressuurwedstrijden en de SGW's. Zou er voor gewoon nog wel een paar ariats bij willen, maar ze zijn zo vreselijk duur.... Scheelt wel als je ze in Engeland koopt, maar toch zijn ze nog prijzig.

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-11 20:14

Das wel balen idd sim.. kan je die petrie's niet verkopen ;)

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-11 20:17

CoriienRN schreef:
Das wel balen idd sim.. kan je die petrie's niet verkopen ;)

Ja, dat wil ik in principe ook wel, maar volgens mij zit niemand meer op relatief simpele zwarte petries te wachten.....

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-11 20:19

Weet je niet! zou ze op mp zetten kijekn wat er op af komt :)

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-11 20:21

mijn petries zijn ook gewoon standaart.. vind ze goed genoeg.. haha
maar inderdaad meeste willen iets speciaals of bling bling..

vorige week een meisje op concours (pony springen) en die had witte laarzen aan.. nou dat zag er dus totaal niet uit.. en dan een rood jasje/groen dekje.. nee echt geen combi. haha

ik ga ff douche heb het koud..

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-11 20:24

Ik zou best een laars voor er bij willen! heb nu me chaps zitten toch wel lekker.. maar ja die kan ik ook niet eeuwig meer gebruiken..

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-11 20:25

xxitsmexx schreef:
maar inderdaad meeste willen iets speciaals of bling bling..

Dat is ook mijn ervaring. En mijn petries zien er nagenoeg als nieuw uit, dus ze gaan ook niet voor een habbekrats weg.

Citaat:
vorige week een meisje op concours (pony springen) en die had witte laarzen aan.. nou dat zag er dus totaal niet uit.. en dan een rood jasje/groen dekje....

AF-SCHU-WE-LIJK!! Net zoals zilveren laarzen ofzo. Echt te lelijk gewoon!

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-11 20:26

Sim das idd dan wel lastig maar goed er zijn mischien genoeg mensen die een "simpele" laars willen :)

Wit is dan idd ook geen pan :o

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-11 20:31

Lau: Het bedrag waarvoor je ze koopt geeft dan al bijna net zo veel voldoening als je nieuwe spul zelf ;)
Shanouk: Wat balen zeg.. :(:) Ik moet helaas nog wel 3/4 weken wachten op de uitslag..
Marijke: Fijn dat Zeus nergens last van had :D
Evelien: Heb je foto's? :D Ben heel erg benieuwd!! Lekker dat Borex zo goed ging :)
Corien: Jack weer helemaal netjes dus :)! Woll haar manen zijn op een gegeven moment gewoon vanzelf uitgedund. Hou echt niet van manen trekken, dus dat was nogal makkelijk *D (geen idee hoe het gekomen is trouwens...)

Ik ga lekker douchen en op bed liggen, tot morgen :evaw: :z

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-11 20:32

Vief heeft ze last van der hormonen ;) haar uit val :P
Das wel fijn als je dar niet hoeft te doen.. danny zijn manen waren echt dik.. dus nu moest het wel.. :)

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-11 20:38

Was al voor het veulen.. Misschien stress? (al kan ik me dat ook niet helemaal voorstellen..) Schuren deed ze niet.. Gelukkig blijven ze nu wel op deze dikte en heeft ze nog steeds een mooie bos ;)

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-11 20:41

Kijk dat scheelt idd :)
Danny is net een bokito _O- man met over beharing haha

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-11 20:43

Wat een leukerd is Beau Mirthe! Ben echt benieuwd hoe dat met hem gaat straks allemaal. :)
Veel plezier Noor met springen zo! Wat balen dat je vriendin nog niet naar huis mag.
Top dat het goed is met Zeus Marijke. Kan je lekker verder door gaan zo.
Dat klinkt goed Vief! Succes nog met het studeren voor je tentamen van dinsdag!
Shanouk hebben jullie altijd vast groepje voor bij Michiel? Anders wil ik misschien ook wel wel een keer.. Kan de 6e wel volgens mij. Wat balen zeg van je tentamen. :(
Mooie laarzen Laura!
Foto Evelien van je laarzen (setje)? :D
Zijn de soft jumpers inde aanbieding? Oehh, wil zo graag die laarzen hebben. Maar ben aan het sparen voor een air jacket dus het mag niet. :P
Ik heb 2 paar laarzen, 1 zwart paar van petrie. Rij ik vooral mee, heb niets anders maar vind het ondingen. En 1 bruin paar met lak van Derby, die moet ik ook maar eens goed gaan inrijden. Dat moeten mijn wedstrijdlaarzen worden.

Ben ook weer thuis, blij toe.
Tentamens gingen redelijk, 1 heb ik er gehaald en de ander niet. Eigen stomme schuld.. 8)7 Ik ging goed en toen ging ik twijfelen omdat mijn patiënt het steeds over tintelingen en uitstraling had. Ik was bezig met spierkracht maar ging toen het behandelplan omgooien naar zenuwen. Fout dus, de docent die mij beoordeelde zei later echt wat deed je. Je had hem anders dik gehaald.
Maar goed.. Eens een stresskip altijd een stresskip. Is gewoon niets voor mij die praktijk tentamens. Misschien toch maar eens kijken of ik er niets aan kan doen. Baalde wel, had hem anders gehad. Docent gaf me iig nog opsteker dat ik het op m'n slofjes moest kunnen, dus vol vertrouwen naar volgende week. ;)

Vero maar gelongeerd, trilde weer dus toch maar niet gereden. Morgen er hopelijk wel weer op.

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-11 20:56

San dat heb ik dus ook! maar ja die airjacket kan van de zomer ook nog komen voor me verjaardag :=
Dus zit eigenlijk op de schopstoel nu om naar stal te rijden en dan te kijken welke maten ik heb!

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-11 21:14

*EGOPOST*
Ik heb een nieuwe toet :):)

Noor, Snoek & Sim, Rob geeft echt crosstraining, terwijl Michiel heel erg dressuurmatig crossles geeft. Voor allebei is wat te zeggen, en ik heb ze gewoon allebei :D
Lau, Mooie laarzen op de kop getikt!
Snoek, Balen van je tentamen.
Noor, Jij moet ook komen de 11de :))
MM, := Wat zei geert?
TG, Mocht je de bus lenen of komt je schoonmoeder gezellig mee de 11de?
Eef, Hoe was het met de kijkers van Borex afgelopen?

Ik heb twee paar lipica laarzen en ariat chaps... Ik draag meestal mijn chaps, omdat ik ook van die worstenpoten heb na het werk en dan kom ik dus mijn laarzen niet in. Ik heb trouwens kuitmaat 40.

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-11 21:32

Goedenavond.
Noor: ambitieus nog zo'n extra functie erbij!
Snoek: Balen van je tentamen. Ik kan helaas niet meedoen 6 feb.
Lau: Wat veel laarzen zeg! Maar als je ze met zoveel korting kan krijgen snap ik het wel.
Sann: Balen dat je er een niet gehaald heb, maar dat komt wel goed als ik het zo lees.
Mootje: Gefeliciteerd met je nieuwe auto!
Ik heb 1 paar zwarte Lipica laarzen waar ik altijd mee rijd thuis en op wedstrijd, voor als ze weer eens thuis staan met het voornemen om ze te poetsen heb ik op stal nog een paar hele oude versleten Lipica's liggen. Ik moet helaas wel op maat gemaakte laarzen, voetmaat 39 en kuitmaat 33 is echt niet te vinden in de winkel.

Even twee dagen niet gepost, heb wel meegelezen maar zat zo in spanning dat ik liever niet wilde reageren.
Alles lijkt nu in ieder geval de goede kant op te gaan!
Laatst bijgewerkt door Eef_Bam op 27-01-11 21:53, in het totaal 2 keer bewerkt