Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Jaja, zeer fanatieke klas... Had eigenlijk 4 tussenuren en dan om 3u weer college maar heb besloten om die te skippen
. Ik had dus echt geen zin om 4u te wachten, en op en neer reizen is ook niet handig voor mij. Dus ik zit al weer lekker thuis
Maar wel een leuke.
en ben vooral paarden aan het rijden en lesgeven. Nog even en ik kan mijn bed op de manege zetten
. Ben daar nu op dinsdag, woensdag en vrijdag en 1e week mei komt daar ook nog 1x op donderdag bij.
Ze kunnen mij eindelijk vinden geloof ik
Zo me geen drol uitmaken, als het een leuke baan is, lekker betaald en goed te combineren is met je paard/studie dat zou ik het lekker doen
..
... Ik zou zeggen; genoeg drinken!!
Heeft je moeder de tas al ontvangen?
.. Ik had ook plannen om misschien naar Kentucky te gaan, maar het wordt me toch te duur en het komt ook niet handig uit met mijn afstuderen en alles.. Rijbewijs en week Rome zijn me al duur genoeg
..
...
en ga zo even aan de studie... Heb gister bij de Xenos een hele doos met zure matten gekocht...
... erg slecht, maar zoooo verslavend!!
mo_van_dijk schreef:Haha, WL is een beetje de weg kwijt. Zal wel door alle zure matten komen
.. Nou, ze zijn wel zo zuur dat je er scheel van gaat kijken ja..
..
..
..
.. echt balen... Soms komt het even niet uit.. Volgend jaar beter.. Ik zou met een heel stel naar Badminton gaan.
..
, qua sfeer, ambiance etc. Boekelo kan ik dromen, maar ik vind het toch elk jaar leuk om daar even een kijkje te nemen
.