[SGW] [HK]SGWayers in hart en nieren: gaan we ook in nr 11 vieren!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

SimJarig

Re: [HK]SGWayers in hart en nieren: gaan we ook in nr 11 vieren!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-09 17:03

Ik bedoelde dat je dan had geweten dat je stijlpunten alleen in de cross krijgt en niet in het springen.

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-09 17:10

Oh oke zo, ja best verwarrend :)
Ach ja ik zie het wel, ik rij lisse ook en princehage :)

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-09 18:35

Goedenavond!
Net terug van Vorstin. Ze had al de hele dag op het land gelopen, dus ik heb haar een heerlijke lange poetsbeurt gegeven en ben een stuk met haar gaan wandelen. Daarna nog even goed beentjes koelen, kan geen kwaad.
Ben nu net thuis, even eten koken :)

Gefeliciteerd Mirthe!
Flinke klus zeg Lotte!
Leuke foto's Jetske :)
Balen van je stijlpunten Corien! Je hebt dus hetzelfde verhaal als ik. Ze zijn erg streng geweest, 22 mensen in de B (paarden en pony's samen) hebben een onvoldoende voor de stijl. Zou idd wel even mailen, maar dan om te vragen welke cijfers je waar had en of er nog iets bijstond. Of had je je stijlprotocol opgehaald?

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-09 18:44

@ corien: het is altijd zuur als je geen winstpunten krijgt na een cross terwijl je wel foutloos rijdt. Hetzelfde geld met te lage stijlpunten of teveel strafpunten in het springen. Het zijn nou eenmaal regels en daar verandert niemand wat aan.
Als ik jou was zou ik gewoon afvragen waarom je zulke lage punten hebt, want die heb je niet voor niets. Heb je je stijlbriefje niet opgehaald? Daar staat vaak nuttig commentaar op en uitleg waarom je bepaalde cijfers kreeg.... Danw eet je waar je op kan trainen.

Ik heb net ff lekker beide paardjes gereden. Ik geniet wel van mijn vrije weekje zeg... Is echt bijna een jaar geleden dat ik een vrije week heb gehad :oo

@ snoekiej: lekker dat je paardje hele dag buiten heeft gelopen. Heeft vast heerlijk liggen rollen? :D

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-09 18:47

Ja, Vorstin heeft het de laatste tijd luxe :D Eerst stond ze tot half 12 in de paddock, en dan nog 2-3 uurtjes in het land. Nu gaat ze gelijk om half 10 het land op tot half 3/half 4. Heerlijk vindt ze het :D
Ze had gelukkig niet gerold, maar er kwam nog aardig wat haar van haar kont af!

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-09 19:41

Rowo je hebt helemaal gelijk, maar toch vind ik het dan raar dat ze dan die regel instellen, wat snoekiej in het andere topic zij dat ze erg streng jureerde, dus ja ik wacht me mail af.

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-09 19:42

CoriienRN schreef:
Rowo je hebt helemaal gelijk, maar toch vind ik het dan raar dat ze dan die regel instellen, wat snoekiej in het andere topic zij dat ze erg streng jureerde, dus ja ik wacht me mail af.

Raar? Is toch helemaal niets raars aan? Gewoon een regel en een goeie ook.

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-09 19:46

Nou ja vind het wel vreemd, kijk als ze de wp norm om hoog doen ipv al bij 4 wp naar het L mogen, dan moeten ze zeggen pas bij 8 :)

Ik voel me nu echt klote omdat ik gewoon een super fijne ronde heb gereden en dan 2 punten weg zijn..

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-09 19:52

Tja, blijkbaar had je dus netter in de cross moeten rijden. 4,83 is (sorry dat ik het zeg) echt laag en op de 1 of andere manier zal het wel terecht zijn. Vraag anders even naar je stijlformulier incl commentaar. Dat maakt al een hoop verheldering.

En de stijlpunten in de B vind ik een heeeele goeie zaak. Menigeen krijgt terecht geen winspunt.

Marieke_xXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-09 20:13

Corien aan de ene kant snap ik je wel, maar aan de andere kant denk ik ook heb je zo een haast om naar de L te gaan?
Je zegt zelf dat je beter bij 8 wp overgang kan maken, en vaak wilt ook zeggen dat je als je te weinig stijl hebt nog niet klaar bent voor de volgende klasse,
sorry wil niks zeggen, heb je nog nooit zien rijden, dus niks persoonlijk :)

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-09 20:17

Ja ik weet het, maar ja vind het vreemd, ga even afw8ten tot ik mail terug gehad heb :)

Nee voorlopig niet hoor marieke :n lekker B voorlopig

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-09 20:20

:wave: hoi bokkertjes!

Rowo: Wat heerlijk even een week vrij :) Wel verdiend als het zo lang geleden was :(:)
Shanouk: Kan me voorstellen dat Vorstin het heerlijk vindt.
Benthe: Fijn dat je zo opgeschoten bent! Kan me voorstellen dat het een opluchting is :)
Jetske: Mooie foto's! :D

Ik ben gewoon 12 uur non-stop bezig geweest met mijn rotonderzoek want begon om half 10 vanochtend := Had eigenlijk bedacht om de hele middag te gaan leren, maar dit schoot dus alweer niet op :\ Ben nu echt helemaal gaar (zere ogen, koppijn) dus vrees dat er van leren ook niet zo heel veel komt..
Morgen maar extra hard leren want woensdag en vrijdag komen toch wel steeds dichterbij :x

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-09 20:24

Corien: Balen dat je wp niet telt. Ik zou zoals hier al eerder vermeld werd ook even vragen of je stijlbriefje er nog is. Daar staat vast wel nuttig commentaar op :)

Net les gehad en toen gingen we springen. Ik had nog niet weer met haar gesprongen sinds ze weer terug is, maar ze was heel braaf :D Alleen het slootje was ze even vervelend en kwam ze wat omhoog, maar voor de rest was ze heel braaf. Bij een paar hindernissen kwam ze wat terug maar ik kon haar heel makkelijk doordrukken. Ik ben dus heel tevreden over haar :)

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-09 20:39

Vief succes met leren dan :(

Anthea idd ik wacht even me mail af :) fijn dat je les goed ging :D

Ik ga ook naar bed! morgen naar het uwv :)

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-09 21:15

Goeienavond!
@Mandy: Gefeliciteerd met Zetje haar predicaat!! En inderdaad is dat erg lekker zo'n vrij weekje!
@Vief: Nog even doorbijten!! Maar helaas weet ik hoe je je voelt!
@Corien: Die winstpunten moet je je niet teveel van aantrekken, als je maar fijn gereden hebt!
@Snoekiej: Lekker dat Vorstin de hele dag op het land had gestaan!

Ik heb vandaag mijn verslagen ingeleverd en dat was een fijn gevoel! Er zijn er maar weinig die alle verslagen ingeleverd hadden, was bij ons ook wel erg druk het afgelopen jaar op school.
Vanmiddag lekker paardjes gereden. Nika moest even op gang komen, maar liep uiteindelijk wel aardig. Jipje was net een bommetje en niet normaal te rijden, die krijgt straftraining zodat hij zich weer normaal gaat gedragen 8-) Zelfs de dressuurjuf snapte er niks van.
Morgen nog stagevoorlichting op school en de rest van de week hoef ik niet meer naar school.
Nu dus maar lekker slapen.

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-09 21:30

Hoooooooooooooooooi!! :D

@Vief: Jeutje, snap ik dat je nu last hebt van hoofdpijn en je ogen! :(:)
@Mandy: En? Heb je nog plannen voor je weekje vakantie 8-) , lekker hoor :D !!
@Snoekiej: Wat boft Vorstin zeg!! Dat was toch ook de reden dat je naar Kaptein wilde komen? Dat Vorstin daar lekker de hele dag op het land kan?
@Corien: Ik snap je frustratie ;) , maar op zich is het een hele goede regel.. je kan wel eerste worden met de rijstijl die je jezelf aanmeet, maar als dit geen punten oplevert waarop je uiteindelijk kan promoveren naar een klasse hoger, betekent dat zolang je die bepaalde rijstijl hebt je nog gewoon in die lagere klasse blijft en dus zo niet aan je punten komt. Het is eigenlijk een regel voor verbetering van jezelf en voor je eigen veiligheid. Maar wacht je mailtje af, wellicht wordt het dan duidelijk van je punten :j .

Wolin gaat steeds beter!! Ik heb vandaag een stuk met haar rechtuit gedraafd en hier liep ze rad op :wow: !! Oren erop! Ze begint steeds vlotter te worden. Ik was zó blij toen ik haar zag draven! :o
Elke dag een beetje beter :) , nu staat ze ook wel zwaar onder de 'doping' :') (Pees Compositum _O- ), maar het werpt wel z'n vruchten af. Die lieve Wo, hinniken toen ze me hoorde!! Ik riep haar zodra ik het land in zicht had, kop in de lucht en hinniken!! :P

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-09 21:33

Simmie, hoe gaat het? :(:) En met je paard? (Tip: douchegel met jeneverbes van Kneipp, tegen spierpijn etc, zit tijgerbalsem in :) )

SimJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-09 22:05

Het gaat wel Lotte, met veel paracetamol is het wel uit te houden. Paard liep vrolijk buiten te hobbelen. Vrijdag komt de osteopaat voor haar.
Bedankt voor de jeneverbes-tip.

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-09 22:12

Hopelijk huppel je, net als je paard, weer snel rond :)

Amber_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-09 22:12

Pff echt schrikken hoor Simmie,
Ik miste je al, kon je nergens vinden.

Je zou wel Maarsbergen starten toch ? Ga je dat nog doen ?
Of is dat iets te snel gevraagd

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-09 22:28

:wave:

Net echt een hele fijne crosstraining gehad in Lelystad, super Uk :+: Echt balen dat ik niet kan starten in maarsbergen.

Wat was er precies gebeurd Simmie? :o heb wel meegekregen dat je bent gevallen, maar hoe kwam dat? :(:)

:(:) Vief, 12 uur is echt lang. :=

Enn nu ga ik mn bedje in. Tentamen ging wel goed vanochtend, morgen om 9 op school zijn, en ga daarna naar de betuwe met de trein. :) Mams en broer zijn er dan al met de auto. Ik ben aaaaaaltijd vrij op dinsdag, behalve morgen natuurlijk. O:)

:wave:

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-09 22:31

Ik ga ook slapen, Wootje om half 9 buiten zetten en dan om half 11 weer in de schoolbanken zitten..

Enneee om 15.00 wordt dan mijn zadel afgeleverd :D !!!
Nog één nachtje slapen.. :o
Ik ga dus maar gauw ;) Slaap lekker :z

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-09 07:24

Goede morgen

Als de mensen hun protocol niet op komen halen word alles vernietigt :( dus helaas, dan maar gewoon gaan trainen op me zit en me paardje dat hij in 1 tempo er over heen gaat :)

Ik ga nu naar het uwv :)

malloesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-09 07:26

Mogguh!

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-09 07:30

Morgen :wave:

Fijn dat zowel je tentamen als je crossles fijn gingen Hilde :)