Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Eerst stond ze tot half 12 in de paddock, en dan nog 2-3 uurtjes in het land. Nu gaat ze gelijk om half 10 het land op tot half 3/half 4. Heerlijk vindt ze het 

hoi bokkertjes!
Wel verdiend als het zo lang geleden was 

Had eigenlijk bedacht om de hele middag te gaan leren, maar dit schoot dus alweer niet op
Ben nu echt helemaal gaar (zere ogen, koppijn) dus vrees dat er van leren ook niet zo heel veel komt..

Alleen het slootje was ze even vervelend en kwam ze wat omhoog, maar voor de rest was ze heel braaf. Bij een paar hindernissen kwam ze wat terug maar ik kon haar heel makkelijk doordrukken. Ik ben dus heel tevreden over haar
fijn dat je les goed ging
Zelfs de dressuurjuf snapte er niks van.
, lekker hoor
!!
, maar op zich is het een hele goede regel.. je kan wel eerste worden met de rijstijl die je jezelf aanmeet, maar als dit geen punten oplevert waarop je uiteindelijk kan promoveren naar een klasse hoger, betekent dat zolang je die bepaalde rijstijl hebt je nog gewoon in die lagere klasse blijft en dus zo niet aan je punten komt. Het is eigenlijk een regel voor verbetering van jezelf en voor je eigen veiligheid. Maar wacht je mailtje af, wellicht wordt het dan duidelijk van je punten
.
!! Oren erop! Ze begint steeds vlotter te worden. Ik was zó blij toen ik haar zag draven!
, nu staat ze ook wel zwaar onder de 'doping'
(Pees Compositum
), maar het werpt wel z'n vruchten af. Die lieve Wo, hinniken toen ze me hoorde!! Ik riep haar zodra ik het land in zicht had, kop in de lucht en hinniken!!

Echt balen dat ik niet kan starten in maarsbergen.
heb wel meegekregen dat je bent gevallen, maar hoe kwam dat?
Vief, 12 uur is echt lang. 
Mams en broer zijn er dan al met de auto. Ik ben aaaaaaltijd vrij op dinsdag, behalve morgen natuurlijk. 
!!!
Slaap lekker
dus helaas, dan maar gewoon gaan trainen op me zit en me paardje dat hij in 1 tempo er over heen gaat