ohjaa, ook zeker wel! maar moet wel zeggen dat er weinig mensen uit de achterhoek op bokt zitten. Van boven een bepaalde leeftijd. Het zijn veel jonge mensen, die hebben hele andere interesses.
Ik woeide net bijna van mijn fiets af.. Geen pretje . Maar ik ben thuis . Ben nog steeds druk aan het leren voor Ned. Ben het wel een beetje zat nu . Heb volgende week heerlijk weekje . Maandag tot 2 uur. Dinsdag normaal 3 uur, maar nu ingekort lesrooster, woe tot 3 uur maar nu ingekort lesrooster. Do tot 2 uur, maar ingekortlesrooster nu, en vrijdag vrij. Maandag en Dinsdag vrij, en woe weer ingekort rooster .
Ing slim beest zeg tientje balen meid, echt aso dat die mensen het niet melden.
ZO ben eindelijk lekker thuis
hwoeeho.. lang leve de wind storm haha Dus dan gooien ze heel de container brans dichht heerlijk united gedaan.. morgen rijden met een springzadel stubben edwelwijs ben benieuwd.
Sterkte Tientjeh Slimme hond heb je Ingrid Mooi profiel LZ! Gave foto's heb je ook
Ik ben ook weer thuis. Vanochtend waaide ik zowat over het viaduct heen de snelweg op De wind stond er precies zijwaarts op. Na school ben ik even met een vriendin naar the Wearhouse geweest, een kledingwinkel. Had sjans met een jongen die daar werkte, echt leuk Morgen ga ik er weer heen om mijn broek op te halen
Laatst bijgewerkt door Snoekiej op 12-03-08 19:23, in het totaal 1 keer bewerkt
Afgelopen dagen weer lekker voor school bezig geweest maandag 2 teken opdrachten in moeten leveren en vanochtend mondeling engels gehad, ging wel goed uiteindelijk een 6,6 dus daar ben ik blij mee! Daarnet is de hoefsmid geweest en Joery heeft weer nieuwe schoenen !
Hier sneeuwt het nog steeds wordt nu wel eens wat... Vandaag ook super mistig dus nie geskied.. maar morgen komt de zon weer Ik wil ook weer paardje rijden