Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
.
Super!

Bij t water schrok ze zich dood en ging ze op dr eigen pootjes staan waardoor ze bijna op dr smoel ging en een springschoen verloor, daarna t alternatief genomen.. Had 8.8 strafpunten voor de tijd, denk ook daardoor.. Maar verder superfijn gecrosst, ging echt fijn 

Gelukkig is ze best wel braaf en gaat ze niet tien rondjes door als je haar hoofd omhoog weet te krijgen en een paar keer 'hou op' roept
Tweede keer al deze week

Nog veel bokkers voorbij zien crossen en ik hoop dat iedereen lekker gereden heeft. Mijn dagje begon erg koud (in de schaduw) had me gelukkig goed voorbereid dus handschoenen aan, kleedje erbij
Maar 's middags zat ik heerlijk in de zon. Ben zelfs nog een beetje verbrand haha. Foto's van de cross ben ik nu online aan het zetten. Helaas doet imageshack een beetje vervelend. Zegt dat ze te groot zijn maar dat zijn ze niet

Zag er van een afstand erg imposant uit
... Best vaag eigenlijk, want er was daar helemaal niks. Wel fijn dat dat nog niet bij het aanrijden van de hindernis gerekend werd 

... had dus zonet 198 punten met Bandit

!
. Ik kreeg hem echt niet terug, dus toen moest die heel erg terug komen op de tweede. Maar hij redde zich goed
, sorry ben blonT. 
Ik ben met Blackje UTRECHTSKAMPIOEN SGW 2007

Komt vanzelf wel.

Vind het eigenlijk best wel spannend