Nu maar hopen op een voldoende Rowo, fijn dat het voor jezelf wel goed ging!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

IndianSummer schreef:Ik heb de spullen al ingepakt die meemoeten voor Jack morgen. We vertrekken om 7.00 uur richting Annemiek met Jack morgenvroeg. Hij zal wel denken dat we 'm verkocht hebben
Pino wordt geloof ik volgende week ergens gescand. Ben er benieuwd.Ik zal ditweekend eens foto's maken...Ze ziet er niet meer uit 

, snap er niks van, van de week gewoon gereden en er was niks aan de hand! Dus nu krijgt hij maar even 2 weken rust.
, zo eerst naar apeldoorn een presentatie geven over een evenement dat ik had georganiseerd en dan 's middags in Deventer mijn presentatie over SGW. Ik ben blij als ik ze heb overleefd!

goeiemorgen 
Scum schreef:Goeiesmorgens. Ik zou nu ook wel weekend willen.
en hoef dinsdag pas weer te beginnen
(positief hoor!). Hoe is het met de 3 jarige hengst? Misschien ziet Jack het wel gewoon al een dagje uit!
)

heb al vakantie!

, moet niet gekker worden!!SGWOllie schreef:Ooh lekker naar Oosteinde Wollie!! Wij hebben daar een appartementje, echt super leuk daarWij gaan misschien morgen naar Oostende.... lekker uitwaaien op het strand! (of bakken, hangt van het weer af....)

! En succes met het zoeken naar een bikini! SGWOllie schreef:Edit: Gomir veranderd in GvdT...
)!
Denk eigenlijk dat ik die NU maar even gelijk ga halen!
gomir schreef:SGWOllie schreef:Edit: Gomir veranderd in GvdT...
Ik kan anders ook best een lang weekend gebruiken
Het is jullie beiden gegund in ieder geval!