Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
En na mijn jumping zal ik niet te lang meer blijven, wil thuis zijn om mijn dochter in haar bed te steken.
Sollicitatie in UZ is niks geworden trouwens. Had gesolliciteerd voor medische beeldvorming (radiologie) en kreeg een heel gesprek en een casus over radiotherapie... RX is beeldvorming, RT is een vorm van behandeling, in mijn ogen dus iets anders. Van RT weet ik ook amper iets tot niks eerlijk gezegd. En dan krijg je aan het einde te horen "we vinden u niet gepassioneerd genoeg en blijkt niet zoveel te weten over RX". Ehm... er is me ook geen enkele vraag gesteld over RX, CT, MRI, noem maar op. En er was van die dienst ook niemand aanwezig bij het gesprek.
Ik ga niet klagen, bij de andere sollicitatie ben ik bij de laatste 3 en dat eindgesprek is normaal op 12 april. En intussen kijk ik gewoon vrolijk verder.

kleur maakt me niet veel uit. Mss ook wat groter en zwaarder gebouwd
Antonius schreef:Katharina: jammer dat paard niet fit is. Dat was toch die van jou die zo sterk werd in de cross? Waaraan merk je dat hij niet in zijn haak is?

M'n dressuur is gewoon echt slecht vind ik :p en dan neem ik dat mee in m'n jumping.