Ik dacht eigenlijk bij een bokt baby aan Jeroen en Dienke, dat zijn ja beide bokkers... had nog niet eens over Karen nagedacht! Maar das ook nog wel een goeie optie, ik zet mn geld op Karen
MargreetW
Geplaatst: 06-06-12 15:56
Jullie zijn weer aardig productief dames, alleen niet zo op werkgebied
TeeGee
Geplaatst: 06-06-12 15:57
Hahaha Marijke Daar heb ik toch helemaal geen tijd voor met al die paarden
oooh dan had ik hem wel goed begrepen van Dienke en Jeroen... Maar dan nog blijf ik mijn geld op Karen zetten! Zit ze straks iig niet zonder oppas!
@ TG wij hebben er ook nu 4 stilstaan..
@ Margreet ik hoef niet meer productief te zijn he ... ben uiterst stimulerend bezig!
_Noor
Geplaatst: 06-06-12 16:00
In de groepswhatsapp van de dames wordt inmiddels flink gegokt op de volgende. Meeste zetten geld in op mij. Heb meteen mijn rekeningnummer maar gegeven, altijd handig al dat geld (voor het paardenkind bijvoobeeld)
Ga gauw Jer longeren, heb vanavond eters.
muts_marijke
Geplaatst: 06-06-12 16:01
en als wij straks een huilbaby krijgen zal dat zorgen voor de beste anti-conceptie
Ik word meestal gewhatsappst met eh kun jij..... want.... MM wij begrijpen elkaar
Eef_Bam
Geplaatst: 06-06-12 16:05
Wat zijn jullie elkaar heerlijk aan het opstoken .
Ik ben benieuwd wie de eerstvolgende is, een ding weet ik zeker: ik ben het niet . Daar denk ik over tien jaar nog wel een keer over na, nu vind ik het leuk om op ze te passen en voor ze te zorgen, maar ook erg leuk als ik ze weer in mag leveren .
Leuke outfits! Allen die gele muts bij de outfit van mirthe vind ik niet helemaal passen. Of heeft ze die voor iemand anders meebesteld?
Krijgt een hartverzakking! OMG, wat raar! Ik heb de set en de tekst 'geknipt' met dat knipselprogramma, en bij het plaatje van de set is het echt paars, maar bij de tekst staat apple. Ik weet toch echt heel zeker dat ik geen groen heb aangeklikt want dat staat nergens naar, maar op het plaatje staat er bij de tekst echt apple. Wat baaaaaalen trui is gelukkig wel echt heel leuk.
Verder babypraat. Ik wil er nog lang niet aan!
muts_marijke
Geplaatst: 06-06-12 16:16
hahahahaha Mirthe vinden we je iig weer tussen de bagger met je groene muts
slimme actie Mirthe! Wanneer krijg je eigenlijk examen uitslag?
_lautje_
Geplaatst: 06-06-12 16:25
Zal vast mooi staan op chally Mirthe
Jeroen heeft al voorbereidend ouder ervaring opgedaan in een voorgaande relatie hoor dames! Net als ik. Dus Jeroen en ik weten al wat het ongeveer inhoudten hoe je je kan hechten
AntheaV
Geplaatst: 06-06-12 16:34
Mirthe: Dan is dit dus een reden om een extra set aan te schaffen Nee grapje, wel balen dat het verkeerd is gegaan. Ik vond het ook al vreemd, de set die jij postte in het topic had inderdaad een paarse cover