@ Jantine even afwachten dus. Hopelijk wordt hij zo klein dat je er geen last van hebt. @ Margreet mijn paps en mams willen ook graag 1 dag op gaan passen. Wel fijn dat hij/zij iig 1 dag naar mijn ouders kan.
Hier passen mijn ouders en schoonouders beide een dag op. En mijn ouders ook vaak nog wel een paar uurtjes meer als we wat bijzonders hebben of ik even wil rijden. De 3e dag dat ik werk is een papadag
texelse
Geplaatst: 06-03-12 22:25
Hier een "ontaarde" oma. Ik pas niet op, en ik ga ook niet oppassen. Tenminste, niet structureel een vaste dag ofzo. En voor Lotte geboren werd heb ik gezegd "alleen als het me past", maar nu ze er is, past het me eigenlijk altijd....
Texelse, heeft niet met ontaard te maken! ik had het ook prima gevonden als mijn ouders/schoonouders het niet wilden. Je hebt ook een eigen leven en het is allemaal al druk zat. Plus met vaste dag kan je nooit makkelijk afzeggen, omdat er vanuit gegaan word.
Als je geen vaste dag wilt oppassen dan ben je echt niet ontaard hoor, misschien wel verstandig. Ik zou naar bed maar Noor stuurt me zulke vieze plaatjes dat ik helemaal van slag ben, moett er aldoor naar kijken.
Sim
Geplaatst: 06-03-12 22:30
MargreetW schreef:
Ik zou naar bed maar Noor stuurt me zulke vieze plaatjes dat ik helemaal van slag ben, moett er aldoor naar kijken.
muts_marijke
Geplaatst: 06-03-12 22:41
@ Jantine dat had ik eerst wel bedacht maar ik geloof niet dat ik dat daadwerkelijk wil.. ze gaan zo vaak en zo lang op vakantie dat ik elke keer dan alsnog een invaller achter de hand moet houden. Ze houden nergens rekening mee en ''melden'' ook niet of te laat als ze weer wat geboekt hebben. Als vaste oppas heb je er dan weinig aan denk ik (zou nu vast allemaal mensen over me heen krijgen die zeggen dat het mijn verantwoording is, en dat ik blij moet zijn met de dagen die ze wel oppassen maar ik kan er gewoon niet genoeg vanuit gaan dat ze er zijn)
Iemand verstand van filmpjes/muziek/auteursrechten??
Heb een filmpje gemaakt, muziekje er bij... En ineens last met auteursrechten. Hoe moet dat dan? Ik heb het gewoon legaal gedownload en met windows movie maker erbij gezet. Er moet toch wel muziek bij een filmpje kunnen
Dat is ook niet handig Marijke! Dan kan je beter zorgen dat je iets hebt waarbij je zekerheid hebt. En mocht er dan onverhoopt wat zijn, kan je hun altijd nog vragen.
MM Tuurlijk, snap ik, dat moest hier ook, en daarom heb ik gezegd dat ik alleen met "ziekte en zeer" oppas, en verder alleen "als het me past", maar ja het past me eigenlijk alle dagen wel......
Ik hoop inderdaad dat als er onverhoopt iets zou zijn of bij ziekte en zeer hun een uurtje of wat op willen passen. Maar ik denk dat ik voor ''vast'' wat anders ga zoeken. Maar er valt weinig te zoeken omdat er qua werk zoveel voor mij veranderd
Heb je straks wel vaste dagen dat je aan het werk gaat Marijke? En een kinderdagverblijf, gastouder oid? of broers, zusjes?
Haha Noor, dit klinkt gekker dan dat het is hoop ik.
muts_marijke
Geplaatst: 06-03-12 22:52
Mijn broer en zn vrouw willen 1 dag per week oppassen. Als we dat op de maandag zouden doen dan hoeft dat maar 1x per 2 weken omdat Geert de andere maandag zelf thuis is. Vrijdags kan ik ook goed gaan werken want dan wil mijn mams graag oppassen. En meer dagen wil of ga ik waarschijnlijk niet werken
Laatst bijgewerkt door muts_marijke op 06-03-12 22:53, in het totaal 1 keer bewerkt
EvelienH
Geplaatst: 06-03-12 22:52
Sann, dat zijn geen leuke dingen! Jantine, auw!
Ik ga vanaf morgen beginnen met afvallen, wil 5 kilo kwijt. Die heb ik er van de winter allemaal aangevreten. Zo meteen Vechmaal inschrijven ipv Etten-Leur, nu nog even bedenken of ik Scene ook mee wil nemen.
Noor, Sannn, dat is heftig wil ze geholpen worden of is ze verplicht opgenomen? Lau, wat een mooi cijfer! Eef, waar zitten die kilo's dan
Shanouk en ik zijn beiden Hebben meerdere keren naast elkaar gestaan op de piste.... Heb nog wel haar broek bewonderd, maar durfde niets te zeggen want ik wist het niet zeker! Zo, en 7km lopen en 2 uur skiën op een avond is ook wel een beetje té. Ik ga nu heerlijk slapen, ben doodop!
mistid
Geplaatst: 06-03-12 22:58
_Noor schreef:
Ik ben met dat soort flauwekul groot gebracht. Met dank aan mijn vader en broers trap ik daar niet zo (heel) snel meer in
Ook wel eens op pad gestuurd om een vierkantepalen-boor? Ik wel En vorig jaar nog om een bepaalde ladder ofzo
Lekker cijfer Lau! Jeetje Sann, wat vervelend van die vriendin Vrijdagpraaaat
Werken was gezellig, en toen ik thuiskwam stond er hutspot met rookworst klaar . Gister had ik het nog beter voor elkaar, toen stond er zelfgemaakte nasi met veeeel kip erin klaar!