Jantine, mooie foto! Ik herkende jullie niet!
Lau, wat enorm balen zeg

Eef, hoe gaat het met je vader?
Ik ben vandaag bij dinnetje haar les wezen kijken, zij toen bij mij met camera

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Evony schreef:Bianca: ga je NK wel reddenzou echt balen zijn anders! Want zag bull echt als kansmaker
bianca1980 schreef:Evony schreef:Bianca: ga je NK wel reddenzou echt balen zijn anders! Want zag bull echt als kansmaker
Ik zie mezelf echt niet als een kanshebber hoor. Mijn paard is vrij klein en Rob denkt dat hij daar in totaalbeeld op afgerekend gaat worden. Daarbij heb je ook de naam niet zei hij. Dus daar kan ik dan al rekening mee houden. Vind het jammer dat springen enkelt word gezien als foutloos rijden en niet ook voor punten op techniek zoals een IBOP dat had ik wel verwacht nl.
Ik ga morgen nog dressuurrijden. Bull is wel heel scherp op het been en met dressuur hangt het af, dus dat zal denk ik meevallen......maar hoe het springen zal gaan kan ik enkelt op dat moment achter komen. En anders een pijnstiller mee. Ik ga nog even kijken of ik morgen bij een fysio terecht kan, maar zo op het allerlaatste moment vrees ik van niet. Kan ik in ieder geval wel laten beoordelen wat het is, want vrij dik is het wel en dat belemmert denk ik ook het buigen, want door de hurken gaan kan ik absoluut niet. Ik kan op zich wel redelijk goed op twee benen rustig lopen.
.