[SGW] [HK] SGW deel 16: Geen bullfin te hoog, geen coffin te diep!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Mootje

Re: [HK] SGW deel 16: Geen bullfin te hoog, geen coffin te diep!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-11 17:57

Corien, super gefeliciteerd (nogmaals) :D
Jantine, mooie foto! Ik herkende jullie niet!
Lau, wat enorm balen zeg :(:)
Eef, hoe gaat het met je vader?

Ik ben vandaag bij dinnetje haar les wezen kijken, zij toen bij mij met camera :D foto's volgen nog! Net de,animatiefilm rio gekeken en nu lekker toko eten.

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-11 17:59

haha Mo! is dat positief of negatief.

Lau, wat balen!

Corien, super gedaan!

Ben benieuwd naar je foto's Mo!

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-11 18:06

Super netjes Corien! Gefeliciteerd, ben je 2e of 5e geworden?
Balen Laura. Hopelijk komt er dan iets uit waar je wat aan kunt doen.
Lekker fris vriendje dus Danielle, wel leuk als ze zich zo goed voelen

Wij zijn net terug van het shoppen. Heb echt super leuk spul gekocht. 1 replay spijkerbroek, hempjes en topjes wat je met een hempje moet doen paar leuke t shirt's ben helemaal blij.
Daarna nog effe naar de Prenatal vriendinnetje is vorige week bevallen en we gaan vanavond babysitten dus wou iets leuks hebben. Heb een heel schattig speelkleed met diertjes gekocht.

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-11 18:19

wat kl.ote lau!
Bianca: ga je NK wel redden :oo zou echt balen zijn anders! Want zag bull echt als kansmaker
Marijke lekker geshopt!
Jantine: mooie foto!

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-11 18:23

Gefeliciteerd Corien! Dat is wel een heel mooi debuut!
F.uck de paashaas Laura. Kon je helemaal niet crossen of ging het gewoon niet lekker omdat je last had van je knie?
Fijn dat je goed geslaagd bent Marijke.
Mooie foto Jantine. Uk ziet er goed uit!

weule

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-11 18:36

ook weer thuis....

@ laura: balen zeg... hopelijk kun je snel terug en weet je in elk geval wat het is...
@ marijke: kindergevoelens?? :P mooi dat het shoppen geslaagd was...
@ jantine: mooie foto van uk!
Dienke had 182 en 194 in de M1 met winola zojuist... wel tevreden (liep enorm uit, dus uiteindelijk 1 uur en 10 minuten flink had moeten werken..., was wel wat moe aan't eind)

Twente eerste wedstrijd van dit seizoen weer gewonnen :D

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-11 18:49

:wave:

Jezus wat zijn jullie weer hard gegaan dit weekend... niet bij te houden. Ff zien wat ik heb onthouden.

@ Marijke: haha een 3 voor verzorging :+ Dan heeft Geert nog een nette proef gereden dan zeg om alsnog 187 te halen. Balen van de balken met springen.

@ Vief: ik ga je topic eens bekijken! Ben benieuwd naar GG'tje.

@ Laura: wat balen zeg! Hopelijk weet je snel wat het is. Klinkt niet best en niet fijn!

@ Noor: mooi plekke voor Nudine en KJ! Staan ze daar metzijn 2tjes of met meerdere?

@ Corien: alvast heel erg gefeliciteerd! Super van je 2e plek!

@ Mootje: ben benieuwd naar foto's!

En verder weet ik niet meer :o

Ik ben vandaag ook in Markelo gweest.
Het 1e parcours met Zetje was ik 2x foutloos en zelfs nog 3e :D Dat geeft de burger moed, want het ging echt niet goed de laatste tijd. 2e parcours schopte ze hindernis 1 eraf, volgens mij zag ze de achterste paal niet. Daarna na 2 op de rem gezet, want ze werd loei en loei sterk en ging steeds harder.
Daarna heel snel Avi gepakt voor de M1. Kon nog een kwartier losrijden en toen erin. Dat ging echt nergens naar, kort gezegd. Hoor ik net mijn punten van Dienke: 190 (nog een 4e prijs ook) en 185 :? Snap er echt niets van...

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-11 18:54

Laat ik het zo zeggen het ging gewoon ernstig k ut!

Ik vrees voor weer een kruisband. Denk dit keer een achterste. Als dat zo is ga ik denk ik niet weer opereren. Preciese gevolgen wil ik niet over nadenken.

Morgen even kijken hoe de knie is want wil graag naar Brugge want ik denk dat het daarna voorbij is dit seizoen als ik de orthopeed heb gezien.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-11 18:57

Dat klinkt alsof het serieus mis is nu. Mooi balen!!!

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-11 19:01

Oe, dat klinkt echt niet goed Lau ;(

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-11 19:02

Goed gedaan rowo!!
Apart van je dressuurpunten, maar 2 winstpunten en prijs is mooi meegenomen. Blijkbaar ging het zo slecht nog niet. :P

Oei Lau :(:) Dat is heel erg balen. :\

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-11 19:22

Vief, goed gedaan van Merel in Malmo!

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-11 19:27

Thanks! Die was inderdaad tevreden :)
Nu op naar Luhmühlen!

Mandy: Netjes gedaan weer!
Tientje: Dat klinkt niet fijn van Uk zijn kaak :( Hopelijk valt het mee
Laura: Vind het echt heel rot voor je ;( :(:)
Corien: Super gedaan zeg :))!

Hier na een fles bubbels maar eens aan het eten beginnen (geen zin..) :+
Laatst bijgewerkt door viefdepief op 07-08-11 19:27, in het totaal 1 keer bewerkt

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-11 19:27

Evony schreef:
Bianca: ga je NK wel redden :oo zou echt balen zijn anders! Want zag bull echt als kansmaker

Ik zie mezelf echt niet als een kanshebber hoor ;) . Mijn paard is vrij klein en Rob denkt dat hij daar in totaalbeeld op afgerekend gaat worden. Daarbij heb je ook de naam niet zei hij. Dus daar kan ik dan al rekening mee houden. Vind het jammer dat springen enkelt word gezien als foutloos rijden en niet ook voor punten op techniek zoals een IBOP dat had ik wel verwacht nl.
Ik ga morgen nog dressuurrijden. Bull is wel heel scherp op het been en met dressuur hangt het af, dus dat zal denk ik meevallen......maar hoe het springen zal gaan kan ik enkelt op dat moment achter komen. En anders een pijnstiller mee. Ik ga nog even kijken of ik morgen bij een fysio terecht kan, maar zo op het allerlaatste moment vrees ik van niet. Kan ik in ieder geval wel laten beoordelen wat het is, want vrij dik is het wel en dat belemmert denk ik ook het buigen, want door de hurken gaan kan ik absoluut niet. Ik kan op zich wel redelijk goed op twee benen rustig lopen.

LAU @ dat klinkt als hele ernstige zaak meis.... :(:) je hebt helemaal niet meer gecrosst ??
CORIEN @ ik las dat het je debuut was ?? dus neem aan dat je nu M gereden hebt ?? top man...
SIM @ dan heeft Rutger jullie tip idd aangenomen, want het staat nu echt exact in een vierkant, ben er eerst ook helemaal omheen gereden om even te kijken.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-11 19:29

Zit Merel in het team? Dat is wel stoer :j

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-11 19:30

Ja, dat zit ze. Echt gaaf!

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-11 19:31

Lielle schreef:
Zit Merel in het team? Dat is wel stoer :j

waar lees jij dat nu zo snel dan ?? Jullie bedoelen Luhmuhlen toch neem ik aan. Daar ga ik ook heen vrijdag ochtend tot en met zondag.

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-11 19:34

Merel belde net (Merel is het zusje van mijn vriend ;))

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-11 19:34

bianca1980 schreef:
Evony schreef:

Ik zie mezelf echt niet als een kanshebber hoor ;) . Mijn paard is vrij klein en Rob denkt dat hij daar in totaalbeeld op afgerekend gaat worden. Daarbij heb je ook de naam niet zei hij. Dus daar kan ik dan al rekening mee houden. Vind het jammer dat springen enkelt word gezien als foutloos rijden en niet ook voor punten op techniek zoals een IBOP dat had ik wel verwacht nl.
Ik ga morgen nog dressuurrijden. Bull is wel heel scherp op het been en met dressuur hangt het af, dus dat zal denk ik meevallen......maar hoe het springen zal gaan kan ik enkelt op dat moment achter komen. En anders een pijnstiller mee. Ik ga nog even kijken of ik morgen bij een fysio terecht kan, maar zo op het allerlaatste moment vrees ik van niet. Kan ik in ieder geval wel laten beoordelen wat het is, want vrij dik is het wel en dat belemmert denk ik ook het buigen, want door de hurken gaan kan ik absoluut niet. Ik kan op zich wel redelijk goed op twee benen rustig lopen.
.

Ik weet niet, je hoort toch ook het verhaal van kleine compactere paarden in de sgw ;)
en de naam, tja de ene zegt van wel en de andere zegt van niet dat het belangrijk is! En bull is wel erg sterk in zijn techniek in het springen natuurlijk!
Ja van dat springen vind ik ook erg jammer.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-11 19:35

Echt heel knap, Corien!
Mandy, Dienke, Jeroen & Geert gefeliciteerd met de winstpunten :)
Vief, knap van Merel :j

Heb Nudine even aan het halster de schuilstal binnengeleid. Nudine was heel rustig, maar KJ snapte het eerst niet. Uiteindelijk kwam hij met veel geweld binnen :') Daarna was het goed. Er ligt hooi, maar ze gingen meteen weer naar buiten: gras is lekkerder én Nudine is ver-schrik-ke-lijk hengstig.. Dus die staat bij het draad naar de andere paarden te lonken (merries trouwens) <<)
Hoorde dat ze ook nog over het draadje was gesprongen, dat heeft ze echt nog nooit gedaan. :oo (bij mij dan, de vorige eigenaresse was haar regelmatig 'kwijt', was ze over het draadje naar koeien gegaan) Bovenste draadje was dus alweer stuk, KJ erachter aan dus ze stonden gezellig met z'n allen. Goed afgelopen gelukkig. Hopelijk maken ze morgen met het slechte weer gebruik van het schuurtje. Ze kunnen er ook achter staan, staan ze mooi uit de wind.

Ik ga lekker douchen, bankhangen en vroeg slapen :z Het was een kort nachtje!

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-11 19:45

Bianca, ik zag de uitslagen op www.rechenstelle.de en direct daarna kwam het persbericht van de knhs binnen.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-11 19:47

Lau, sorry ik had niet nog op jou gereageerd :o
Wat ontzettend KL*TE van je knie, meis. Hopelijk valt het toch mee :(:)

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-11 19:50

Lau wat ontzettend balen van je knie
BV nette punten
Tientjeh mooie foto
Rowo netjes van je eerste parcours. Altijd meegenomen als de punten dan toch nog meevallen

Ik ben heel hard in twijfel of ik mijn B-debuut springen heel ernstig vervroeg. Ik wilde eigenlijk vervroegen naar half september alleen dan is er geen geschikte wedstrijd voor me: of geen BB of op de Veluwe en daar mag ik niet heen van mijn springinstructrice omdat het daar vaak toch wat dikker gebouwd staat. Nu is er op 21 augustus in Renswoude een wedstrijd die me op zich wel geschikt lijkt maar dat is al supersnel en ik weet niet of dat weer te vroeg komt.

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-11 19:52

:wave:

Lielle, ik had inderdaad ook in Nokere moeten zijn maar helaas ;(

ik weet nog niet zo heel veel maar TG staat voorlopig langs de zijlijn... |(

Lau, wat balen van je knie!!!! :(:) :(:)
Noor, mooie gras daar zeg!
Corien, goed gedaan!!!

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-11 19:53