Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
xxitsmexx schreef:oh wat een *** tijden voor castenray. wij zouden dan om half 4 ofzo weg moeten en voor dressuur moeten verkennen

Was wel warm hè.. om 9 uur was het eigenlijk al te warm voor mij.
Kan me goed voorstellen dat je er al zin in hebt, helemaal als je dat geklets hier hoor.
Annetje schreef:Fijn Sannn dat je vrijdag al kunt verkennen. Staat het dan wel al op de hoogte die jij moet rijden? En met alle bordjes en omschrijvingen er al goed bij?
Ik duik er ook in
!
. Vond het wel jammer dat wat ze van de cross nog lieten zien voornamelijk de fouten waren, er werden ook een paar hele nette sprongen gereden die ik graag op tv had terug gezien.
. 
evie. Sterkte morgen!

en ook was het een beetje erg licht in me kamer. Vandaag ga ik me egt vervelen, dus misschien ga ik wel ff urban zijn manen onder handen nemen en de schetten. Zo eerst ff bijlezen!!! 
Gefeliciteerd.

Leuk zo'n moeder
Een 4-jarige Eurocommerce Vingino die nog niet zo veel kende. Was een leuk beestje. Liep wel lekker, nog wat slingerig en soms wat diep, maar was niet ontevreden over de proef (was zijn eerste en laatste dressuurproef denk ik gezien het feit dat ik zijn eigenaar echt geen dressuurproefjes zie rijden
) Met 189 punten tevreden met de punten. Paardje weer op stal gezet en lekker in de zon naar de rest gekeken en daarna het springparcours opgebouwd. Paard lag al even in zijn stal te slapen
Werd echter nogal verrast toen hij tijdens het losspringen met een rodeo kwam. Was opeens wel heel wakker en ging echt nogal bol de lucht in telkens. Hij had wel echt vermogen zat op de sprong, maar het aanrijden was nog niet zo gemakkelijk, dus me maar naar wat lager laten plaatsen. Uiteindelijk een 60 cm parcoursje gesprongen. Vond ik lastig zat in een 50x20 baan. Was wel een geslaagde dag en leuk om op zo'n jonkie te hebben gezeten
Begin vd middag eerst weer een afspraak mbt mijn dieet en daarna weer naar enschede