Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
met springen vond ik t ergste met Ungaro, vooral met lijntjes vond ik t erg moeilijk om m enigzins rechtdoor te gaan haha.
Maar t kan miss nog goedkomen. Ben blijft t nog een paar dagen aankijken, maar opereren is helaas geen optie
Het is een dure én risicovolle operatie. De merrie gaf ook bijna geen melk meer dus hij krijgt nu melkpoeder melk, ze drinkt blijkbaar al uit de emmer
Dat gaat gelukkig dus wel goed. Het is dus echt nog afwachten geblazen.... Wel echt mega zielig, t is zo'n schatje en ze blijft ook proberen om op te staan.
We kennen t terrein in Genk niet dus zonder een van jullie heeft t niet veel zin om daar te gaan trainen. En ja, heb idd eigenlijk bijna ieder weekend wedstrijd. Maar m'n vriend moet toch overdag altijd werken, dus dan ga ik maar op wedstrijd
Wel fijn dat hij zo braaf is
.
.
. Het terrein is echt ontzettend groot, misschien nog wel 2 a 3 keer de oppervlakte van maarsbergen (waar de hindernissen staan). Maar zeker wel genoeg uitdagende sprongen voor jou
.

We wilden niet naar Genk zonder dat er zeker iemand meekon die het terrein kent
en zo te horen is dat ook verstandig
) dan zou ik misschien met de schimmel naar Genk kunnen komen
dan kan Ungaro vrijdag mee naar Ysselsteyn 
Scum schreef:Onderaan de bladzijde in bokt staan toch altijd Google adds? Die worden gekozen op trefwoorden in de pagina. Dit topic bevat in de titel: bejaarden.
Onderaan staan 4 adds: ouderen vakanties; stichting senior werkt, studiedag psychogeriatrie en vitaminen voor senioren
Moeten we dit als hint opvatten?!
Talida schreef:Mn Koffer pakken!![]()
![]()
!
. Ik moet zeggen dat ik straks (in juli)
Ibonn heeft t ook druk, dus we gaan lekker relaxed 's middag rijden
. Een volgende keer beter!!