Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
en het ging goed
Want moest nog even oefenen voor zondag *dijksgatbos*!
kimdepim schreef:succes viefjeje kan het
en wel ff veel foto's/filmpjes laten maken
--> Ik heb de mijna naar de maker gebracht en mag die van sake mee hebben op vakantie. Mijn moeder wil het gewone fototoestel mee. naja neem ik die digi van sake wel mee
geen probleem

Eerst deed m'n moeder het wel, was 8 ofzo toen ik voor het eerst op concours ging m'n moeder deed het toen en is het eigenlijk blijven doen
Tot een paar jaar geleden toen had ik opeens zoiets van nou laat mij het maar doen.. Anders sta je ook maar zo onnozel te kijken hoe je moeder je pony in staat te vlechten 
) Ik ben er echt heeeel blij mee! Hij is van November 2005 en weinig gebruikt, ziet er ook nog super netjes uit. Alsof ie zo de showroom uit komt gereden! Het is een Humbaur Atis, 2 paards, met zadelkamer, aluminiumbodem, groen-metallic van kleur en verder is ie vol-polyester. Tip heeft hem al even gekeurd vanavond, hij vondt hem wel stinken, stond de hele tijd te flemen namelijk! Hij ruikt ook gewoon nog nieuw namelijk en Tip is schapen(derrie)lucht gewent
! De prijs viel uiteindelijk ook nog wel mee. Er ging €2000,- van de nieuwprijs af nml. Ik heb alleen nu geen rooie rotcent meer! Nouja, komt wel weer goed!
Sim
Bart heeft het statje nl gedraaid op 19 juli, de dag nadat ik op vakantie ben gegaan
:D 
hopelijk niks raars
Pinacolada schreef:Wanneer ga je ook alweer trouwen Talida?
Tis hier super weer..mooi om iets te doen..:D
22 sep welte verstaan. ze is weer weg, is op zich best grappig maar moet even besluiten of ik het allemaal de moiete (lees:euries) waard vind....
(welke boot ga jij dan)????

Moet me beugels 4 gaatjes korter.. dan krijg je zere poten
als je het niet gewent bent!!
Vuurwerk wordt nl 25 meter bij stal afgestoken en daarna gaan alle zatlappen leuk afsnijden door het straatje waar de paarden aan staan.
Vuurwerk doet ze niet eens zo veel, maar die dronken gasten kunnen echt heel vervelend zijn.
kan mn stuitje beetje bijkomen
en pony kan dan ook even gaan nadenken. zit er namelijk over te denken om hem te verkopen. het wil gewoon niet. het zal wel aan mij liggen maar om mij hoeft het zo niet meer..