[SGW] [HK] Gemuts van het SGW gepeupel (deel 4)

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

AntheaV

Re: [HK] Gemuts van het SGW gepeupel (deel 4)

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-06 21:35

ik kan het ook neit zo heel goed maar mijn moeder al helemaal niet, me zusje kan het ook wel goed alleen die wil het nooit voor mij doen Verdrietig

Biem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-06 21:39

Je bent niet de enige Knipoog
Ik doe het ook gewoon zelf!
Maarja wil het ook, vind het wel leuk namelijk!! Cool

Biem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-06 21:42

Ik heb vanmiddag gesprongen Haha! en het ging goed Lachen Want moest nog even oefenen voor zondag *dijksgatbos*! Haha!
En ik wil hier ook mee doorgaan (met de oefenlessen) Haha!

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-06 21:46

kimdepim schreef:
succes viefje Haha! je kan het Haha! en wel ff veel foto's/filmpjes laten maken Knipoog --> Ik heb de mijna naar de maker gebracht en mag die van sake mee hebben op vakantie. Mijn moeder wil het gewone fototoestel mee. naja neem ik die digi van sake wel mee Haha! geen probleem Knipoog

Fijn Kim Lachen

Iedereen bedankt voor de succeswensingen Haha!

@ Biem: Fijn dat het zo goed ging!

Ik vlecht ook gewoon zelf Ja Eerst deed m'n moeder het wel, was 8 ofzo toen ik voor het eerst op concours ging m'n moeder deed het toen en is het eigenlijk blijven doen Tong uitsteken Tot een paar jaar geleden toen had ik opeens zoiets van nou laat mij het maar doen.. Anders sta je ook maar zo onnozel te kijken hoe je moeder je pony in staat te vlechten Bloos
De knotten vind ik mooier als die van mijn moeder. Alleen het invlechten van de staart lukt me dus echt niet dus dat doet mijn moeder nog altijd trouw Haha!

TypicalDutch

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-06 23:29

Nou ik ben een trailer rijker hoor! (en een hoop geld armer, maar dat terzijde Knipoog ) Ik ben er echt heeeel blij mee! Hij is van November 2005 en weinig gebruikt, ziet er ook nog super netjes uit. Alsof ie zo de showroom uit komt gereden! Het is een Humbaur Atis, 2 paards, met zadelkamer, aluminiumbodem, groen-metallic van kleur en verder is ie vol-polyester. Tip heeft hem al even gekeurd vanavond, hij vondt hem wel stinken, stond de hele tijd te flemen namelijk! Hij ruikt ook gewoon nog nieuw namelijk en Tip is schapen(derrie)lucht gewent Vork! De prijs viel uiteindelijk ook nog wel mee. Er ging €2000,- van de nieuwprijs af nml. Ik heb alleen nu geen rooie rotcent meer! Nouja, komt wel weer goed!

Ik kwam ook meteen tot de ontdekking dat Tip een ontstoken oog heeft en dat is minder.. Weet dus ook nog niet of ik wel naar Dijkgatbos kan zondag. Heb meteen de dierenarts gebeld en Tip z'n oog behandeld met oogzalf. Als het morgenochtend nog niet beter is komt hij even langs. Heeft er iemand ervaring met ontstoken-ogen? En zoja, hoe lang duurt dat ongeveer??

Iedereen die morgen of overmorgen wedstrijd heeft, heel veel succes!! Ik ga m'n bed maar eens opzoeken, heb het behoorlijk gehad!

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-06 23:36

Doei! Sim
Ik ben er wel, lees wel wat mee, maar ben vooral nog vakantie aan het vieren *LOL*

Canter

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-06 23:55

De statistieken laten iets heel anders zien Lielle! Haha!

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-06 23:57

ik zal eens kijken wanneer bart die stat heeft gemaakt, want ik heb me de laatste weken echt niet met bokt bemoeid Knipoog

maar ik schrok wel Bloos!

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-06 23:58

kan wel kloppen Haha! Bart heeft het statje nl gedraaid op 19 juli, de dag nadat ik op vakantie ben gegaan Haha!

TypicalDutch

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-06 09:22

Eerst! Tip z'n oog is nog steeds hardstikke dik... Zal zo de dierenarts maar weer bellen.
@Lielle: fijne vakantie nog verder he! Tot wanneer heb je?

Talida

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-06 09:26

He vervelend van zn oog zeg! In ieder geval goed schoonhouden met gekookt (afgekoeld) water, of met kamillethee

straks komt de kapster makeupster voor de bruiloft, ben benieuwd wat ze ervan gaat maken, ik wil namelijk geen frustels en friemels in mn haar!

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-06 10:05

TD: balen dat zn ook nog steeds dicht zit

@talida: veel plezier bij de kapster straks! Maar je mag zelf toch wel een beetje bepalen hoe je eruit wil zien?

Talida

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-06 10:06

dat hoop ik toch wel Haha!

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-06 10:07

haha straks word je zo'n pipo Clown

Pinacolada

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-06 10:23

Wanneer ga je ook alweer trouwen Talida?

Tis hier super weer..mooi om iets te doen.. Haha!:D

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-06 11:35

nogmaals succes Vief Lachen

balen TD Bloos hopelijk niks raars

ik zit even voor een vriendin een paardje te zoeken en kwam uit op een 4 jarige Highline x Schalkhaar... nu zegt mij de afstammeling niet zo veel, maar die van L0ve is toch een Highline? kan iemand daar wat over zeggen? Lachen

Talida

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-06 11:53

Pinacolada schreef:
Wanneer ga je ook alweer trouwen Talida?

Tis hier super weer..mooi om iets te doen.. Haha!:D

nog 6 weken en 6 dagen Haha! 22 sep welte verstaan. ze is weer weg, is op zich best grappig maar moet even besluiten of ik het allemaal de moiete (lees:euries) waard vind....

Biem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-06 12:07

Td: dat is balen!!!! Hoop echt dat je naar dijksgatbos kan Lachen (welke boot ga jij dan)????
En gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst Haha!

CarpeDiem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-06 12:33

poging 3.....

Scum alsnog bedankt voor de waarschuwing. Ik had t alleen niet gelezen. we stonden dus vanmorgen op de manege met alles nog dicht... En nog geen ring klaargemaakt.. Bleek t idd gelukkig binnen..
ik was 6e met 187 punten. Ze liep met losrijden zo slecht.. drammen en maar beetje kl**ten.. In de proef ging de knop om, en deed ze gewoon braaf wat ze moest doen. Sommige dingen was ik t niet helemaal mee eens, anderen waren ook veel te hoog gepunt (ik begin als als een echte dressuur miep te klinke... BAH)

maar goed, ben wel trots op me kimmie.. vanmiddag nog maar ff een wortel ofzo brengen Haha!
2 winstpunten in 4 wedstrijden (5 proefjes), en dat terwijl we alleen maar gingen om ervaring op te doen...

renskek

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-06 13:14

Ben ik ook weer even Haha!

Laatste tijd beetje druk gehad, dus niet zoveel tijd om te bokken. Ik heb ook nog niet bijgelezen.
Weet alleen dat Vief vandaag regio heeft, heel veel succes Haha!

Ik heb vandaag springen en dressuur wedstrijd met Violin. Morgen met Sunny en Piet springen Lachen

Vanaf nu ga ik weer trouw meelezen!

Biem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-06 13:31

MM & Kimdepim: had gelezen dat jullie naar ruinerwold gingen: hoe ging het?
En vief: is het goed gegaan?
Renske: Ook succes met je sprigen en dressuur *en voor morgen ook alvast Knipoog
Whoejjj: morgen dijksgatbos Haha! Moet me beugels 4 gaatjes korter.. dan krijg je zere poten Tong uitsteken als je het niet gewent bent!!
Dat word vanavond: Trainen Tong uitsteken
Lachen

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-06 14:31

Bento was/is op vakantie en had laatst wat problemen met der internet dus dat kan een reden voor afwezigheid zijn.

Vief, ben benieuwd hoe het is gegaan.

Vanavond is er afsluiting van het dorpsfeest, met vuurwerk Boos! Vuurwerk wordt nl 25 meter bij stal afgestoken en daarna gaan alle zatlappen leuk afsnijden door het straatje waar de paarden aan staan.
Ik kan vanavond dus lekker gaan oppassen Clown Vuurwerk doet ze niet eens zo veel, maar die dronken gasten kunnen echt heel vervelend zijn.

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-06 15:09

Ik ben weer terug uit ruinerwold. Had eindelijk weer eens fijn gereden met de dress. maar geen punten en springen ging helemaal niet fijn. eerst met losspringen.ik had geroepen, dus ik rijd op hindernis aan. loop een 1 of andere gek vlak voor me langs. dus ik moest pony ff op de rem zetten. dus draafde maar ging toen wel weer vooruit en zou springen maar kon gewoon niet. dus ging ff fout. en toen lag ik aan de andere kant. op mn stuitje gevallen (en die is nogal gevoelig) dus kan nu amper zitten en mijn rug doet ook zeer. Maar goed pony kon er niet veel aan doen.
In het parcours was hij heel drammerig en had ik 3 balken en reed ik een volte... werd echt ff gek van hem het 2e parc. na elke hindernis meteen goed terug genomen. was meneer het eerst niet mee eens. en had ik 1 balkje. was niet echt tevreden over het springen vandaag.

lees straks even bij

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-06 15:17

GvdT, vervelend dat de dronkemansroute langs je paarden loopt... Nog 1 avond, dan ben je er weer een jaar vanaf moet je maar denken...

Kim, jammer van je val en pijnlijke stuit. Valt dan ook niet meer mee om fijn te rijden, vaak ben je toch helemal uit je ritme als dat vlak voor de wedstrijd gebeurt. En je dressuur, blijft jammer als je geen punten hebt als je wel lekker gereden hebt.

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-06 15:21

Ik ben blij dat ik maandag op vakantie ga Lachen kan mn stuitje beetje bijkomen Knipoog en pony kan dan ook even gaan nadenken. zit er namelijk over te denken om hem te verkopen. het wil gewoon niet. het zal wel aan mij liggen maar om mij hoeft het zo niet meer..