[SGW] [HK] SGW deel 16: Geen bullfin te hoog, geen coffin te diep!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Joki

Re: [HK] SGW deel 16: Geen bullfin te hoog, geen coffin te diep!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-11 13:19

Leuk filmpje caro
Noor nieuwe land ziet er goed uit
Val ziet er naar uit Bianca
Gefeliciteerd Dienke en Jeroen met de wps.

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-11 13:27

Hoi hoi

@ Jeroen maar je hebt wel een wp'tje gereden! Gefeliciteerd!! Wij konden met onze jeep zo van het terrein af rijden net :D
@ Texelse nee ik wil zeker niet ruilen :D Maar je mag wel mee winkelen hoor... :+

Geert moest vanmorgen zn 1e dressuur proef rijden met Andor, en als een volleerd dressuur paard kwam Andor al op de heenweg 3 keer flink overeind en wilde meneer zich zo'n 4 x omdraaien. Heb het zielige dressuurpaard maar aan zn teugel gepakt en mee genomen. Apekop.
Bij de ring aangekomen (ook met hulp) een hele leuke jury bij Geert zn ring. Ik kwam hem melden zegt hij; oooh lekker het is een echt mannen uurtje. (volgens mij was het er 1 :+ ) Voor Geert zat ook een jongen namelijk. Heb hem gemeld gezegt dat Geert alweer zn handschoenen was vergeten (en dr boekje) of hij zo mocht starten.. Dat mocht wel want hij had het niet gezien zei die. ;)
Geert rijden en maar 1 keer uit de baan geweest maar dat had de jury ook niet gezien :Y) best een redelijk net proefje gereden en 187 punten met een 3 !!! voor de verzorging. Jury zal wel denken ; ik zal die lamzak krijgen zonder handschoenen :+
Springen al wel wat beter qua tempo en door willen lopen maar teveel balken :j

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-11 13:30

@ MM jury vond Geert blijkbaar een knappe man.. Mooi toch een wp en nog prijs :D

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-11 13:37

Zonde die 3, weggegooide punten zijn dat.
Toch nog nette punten. :j

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-11 13:43

zo marijke dat zijn nog eens punten. met ook nog een 3 voor de verzorging.. moet je nagaan wat voor een punten geert anders had gehad.
hoe was de bodem??

oh ik haat mijn laptop. de stekker doet het niet goed en als je het even niet in de gaten heb is de batterij gewoon bijna leeg en valt laptop dus uit :S maar dat mag niet want ik ben foto's aan het uploaden anders kan ik straks weer opnieuw beginnen.

mijn ouders zijn nu 4dgn op vakantie.
vanmorgen stallen al helemaal gedaan en ook vast het hooi voor vanavond klaar gelegt. en trailer helemaal schoongemaakt.

MargreetW

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-11 13:47

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-11 13:54

@ Caro dat denk ik ook... Overigens had hij geen prijs hoor (misschien wel maar denk ik niet maar we zijn naar huis gegaan)
@ Danielle die 3 is inderdaad zonde. Maar moet hij maar aan zn spullen denken toch? Misschien leert ie er van. (dit is al de 2e keer want in Maarsbergen heeft Geert Corien's handschoenen aan gehad)
@ Mendy leuk he.. inderdaad maak van die 3 een 6 en je hebt er 190. En een 6 voor de verzorging is nog weinig, meestal heb je een 7 of een 8 :D Balen van je laptop.

Zo ben gedouched, haren gefohnd anders ben ik net zo'n ontplofte mol en zo kleren aan en op pad (zit niet in mn blote kont hoor ;) maar in mn ochtendjas!

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-11 13:56

marijke misschien slim om reserve setje handschoenen in de auto te leggen :P

ja me laptop is echt heel erg irritant :S

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-11 14:09

Dat is wel een goed idee Mendy maar als hij gewoon netjes zn witte handschoenen in het dashbord kastje stopt bij het boekje is er ook niks aan de hand. ;) Maar ik zal is effe kijken of ik ze uberhaupt nog kan vinden,
Wij gaan shoppuuuuhh!

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-11 14:14

Corien is tweede!!!

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-11 14:27

mooi man. Gefeliciteerd Corien

marijke. zou wel een goede zijn voor geert:P

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-11 14:33

wauw wat super van Corien!
Hoe ging het bij jou verder lau?
Marijke: nette punten voor geert hoor! Ik ben een keer gediskwalificeerd voor het niet dragen van witte handschoenen, op een cross wedstrijd. Erg zuur dus.
Jeroen: gefeliciteerd met je wp ;)

We hebben eindelijk een definitieve beslissing genomen over Toc, ik ga morgen gert van het hof bellen voor een afspraak. Gaat hij daarheen en kijken of gert hem ook kan verkopen.

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-11 14:44

Wat goed gedaan van Corien!!

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-11 15:00

Super gedaan, Corien! Gefeliciteerd!

Jer gelongeerd en boodschapjes gedaan - ga Italiaanse stooflapjes maken :9

weule

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-11 15:01

muts_marijke schreef:
@

Zo ben gedouched, haren gefohnd anders ben ik net zo'n ontplofte mol en zo kleren aan en op pad (zit niet in mn blote kont hoor ;) maar in mn ochtendjas!

en bedankt... 'ontplofte mol'.... :P

mooie actie van geert, en die verzorging, een 3.... dus hij had een homo-jury?? :P

proficiat Corien!!!!

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-11 15:03

@ Corienn Top gedaan.

Lees op de uitslagen van het WK Verden dat Astrix met Emmelie de 6 jarigen hebben gewonnen..

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-11 15:19

Super Corien

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-11 15:19

goed gedaan van corien! Weule en Geert hebben goed gedressuurd en emmelie ook.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-11 15:53

Gefeliciteerd Corien!!!
Bianca, wij hadden het met Rutger nog over de molenwieken gehad. Wij hebben het midden niet gesprongen omdat de armen veel te dicht stonden en je echt heel precies het midden moest pakken, anders landde je op de arm. Rutger gaf ons daar gelijk in en ik denk dat hij ze nu iets heeft aangepast aan je foto te zien.
Noor, het was idd die andere plas die dieper was dan de officieel toegestane diepte.

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-11 17:30

Hier kwam ik vanmorgen op stal. Had Uk zijn kaak kapot geschaafd en dat was aan het etteren. Ook helemaal dik en hij had er ook echt last van als je voelde. Even hoofdstel gepast of dat er niet overheen zat, maar dat was niet het geval, dus toch naar Markelo.
Fijn rijden was het niet, Uk had er toch wel wat last van en schudde met zijn hoofd. Dus maar gewoon hem wat meer zijn gang laten gaan en niet teveel aan zn hoofd zitten. B rondje eerst 0, barrage 2 lakse balken doordat we wat vlak/hard gingen.

Toch L parcours niet meer gestart. Plek lag weer open en hij had er duidelijk toch wel hinder van. Thuis met soda doorgespoeld en het lijkt toch echt op een wondje wat is gaan irriteren/ontsteken. Morgen de DA even naar laten kijken, die komt toch voor het vee.

Maar nog wel een leuke foto die een bokker heeft gemaakt.

Afbeelding

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-11 17:31

Goed gedaan Corien, gefeliciteerd!

Marijke: Een krat met wedstrijd spullen kan ook handig zijn.
In mijn krat zit bijv. 2 paar handschoenen, haarstrik, voorleesboekje, wedstrijd dekjes, paspoorten, startkaarten, reserve coupons.. etc..
Maarja, als je het krat vergeet, vergeet je gelijk alles. :')

Ik ging naar buiten met Tessa, normaal is ze wel rustig na 1 week stil staan.
Vandaag ging het lekker lomp. :o De heenweg over de brug, Tessa dacht dat de grote weg veiliger was...Daar ging ze in volle vaart.
In galop van links naar rechts, keihard, alles was eng... Terug weg over de brug: Pony stapjes en op het laatst op de plaats omhoog springen.... Hoe ze dat toch voor elkaar kreeg...
Oja en ligfietsers waren opeens ook bijzonder..
Die was echt niet helemaal goed wijs. Over 2.5 week moet ze mee in de optocht dus voor die tijd maar even de energie eruit rijden.
Laatst bijgewerkt door daNiielle_ op 07-08-11 17:32, in het totaal 1 keer bewerkt

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-11 17:32

leuke foto! Zie nu het stukje over de kaak, klinkt idd pijnlijk.

Bianca, sterkte met je knie, wel balen. Mss een fysio of sportmasseur ernaar laten kijken?

Zie trouwens op Facebook dat Corine 5e was, knap gedaan! Van de andere dames nog geen uitslagen.

Ik heb idd ook gewoon een vaste tas met alle wedstrijdspullen. Dus plastron, boekje, reservecoupon etc. Ook een zelfde soort tas voor de cross (stopwatch e.d.), die ik allebei zo uit de kast kan pakken.
Laatst bijgewerkt door Lielle op 07-08-11 17:33, in het totaal 1 keer bewerkt

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-11 17:36

Over mij kunnen we heel kort zijn: wil deze week nog een MRI van mijn knie. Ik kan bijna niet meer lopen.

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-11 17:37

Wat balen zeg Laura :(:)
Corien: Goed gedaan!
Tientjeh: Mooie foto. Wel balen van dat wondje

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-11 17:38

jeetje lau, dat is balen! Het zit ook niet mee.