[SGW] [HK]Gek van onze rossen, in deel 14 gaan we weer crossen!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

_Noor

Re: [HK]Gek van onze rossen, in deel 14 gaan we weer crossen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-11 16:24

Ik heb nog nooit bij Rob gereden :) . In welk opzicht vind je hem anders?

Mooie laarzen Lau! Ik ga dit weekend misschien ook nog even snuffelen bij meneer Ooteman. Tot wanneer is de uitverkoop?

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-11 16:28

Mijn tentamen was best wel makkelijk :D Vanmorgen had ik nog even 2 oude tentamens doorgenomen, nou daar werd ik dus behoorlijk depressief van. Maar dit tentamen was heel anders, ik heb ook best wel een kans dat ik het gehaald heb.

Vief: Wat fijn van je statistiek! Vannacht maar even lekker slapen :Y)
Kim: Gelukkig is Bobo weer goed.
Laura: Mooie laars hoor!

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-11 16:32

Zo mijn zadel is ook weer hier!! *\o/* dus kan ik morgen mooi even hobbelen :D

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-11 16:40

_lautje_ schreef:
Mirthe: Ligt je zadel niet iets te ver naar voren? Hoe doet Beautje het verder? Leert ze al bij?

Ja was me ook opgevallen, had toen net te laat aangesingeld waardoor het zadel iets naar voren was gegleden. En het is een dekje met schoftuitsparing, die leg ik standaard te ver naar voren en dan ligt het zadel dus ook te ver naar voren.. Moet ik afleren. Ziet er wel een beetje heel stom uit. Ze doet het heel goed! Kijkt nergens naar, de paarden in de wei kunnen rustig in rengalop langskomen, doet haar niets. Enige wat ze niet leuk vind zijn plassen water. Neem ook gewoon elke dag een balkje mee, daar gaat ze dan braaf over, maar als er een plas achter ligt gaat ze zodra ze erover is op de rem :+ . Mam zei dat dat er grappig uitzag.
Hebben jullie haar wel eens gelongeerd? Mam heeft het al de hele tijd druk met longeren. Ik zit er liever op.

Mandy, mooie bank! Zou ook mooi op mijn kamer passen qua kleuren. Helaas vinden pap en mam een bank niet goed, maar omdat het een slaapbank is ga ik het nog even voorleggen!
TG, nu je het zegt, idd! Zal haar er eens op zetten! Fijn dat T goed ging!
Hihi slimme vragen idd wel voor een vrouw Mo! Maar beter te veel als te weinig vragen stellen
Mooie laarzen Lau! Jij hebt ook een neus voor koopjes :D !

Ik ben vanochtend na mijn engels discussie met een vriendin mee naar huis gegaan. Die had geen zin om naar huis te gaan en had er zelf ook weinig trek in, duurde namelijk maar een half uur op school en dan waren we al uitgelopen. Dus heb haar naar haar huis getrokken met de scooter en daar nog even gezellig gedaan. Was heel leuk :D . Haar moeder zei dat ik wel veel vaker mee moest komen, haha :) . Zal nu zo ff trainen

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-11 16:43

Kan niet 123 andere dingen in de proeven vinden.. L eventing is de volte 15 meter nu ligt rijden ipv door zitten..
M1 ook niet echt.. M2 zijn de keertwendingen mooi uit elkaar.. en daarna ook de Z1 en Z2 moet ik ze zien rijden :P anders weet ik het niet..

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-11 16:46

Wow Laura, zit even bij Ooteman te neuzen tussen de aanbiedingen, maar dat is echt een koopje! Mazzel dat je maat erbij zit :P

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-11 16:47

Fijn Anthea! :) Ga vanavond vast heerlijk slapen :D
Shanouk: Rijd-ze :) Ik 'spijbel' even een dagje. Morgen weer een dag :o
Laura: Ja, echt een enorme opluchting... :) Wat een mooie laarzen! Echt ontzettend in de aanbieding he? Had al even zitten spieken wat er allemaal bij zat (helaas hadden ze mijn maat niet ;))

Mijn Kingsland rijbroek was er trouwens de volgende dag al, super snel! Net iets ander stofje, maar verder net zo fijn :#

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-11 16:49

Vief lekker stofje dus die broek :)

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-11 16:54

Vief: fijn dat je het gehaald hebt. :)
Lau: mooie laars! Ga ook eens op de site van ooteman kijken of ze nog iets leuks hebben.
Noor: veel plezier!
Mirthe: volgens mij ben je erg blij met Beau, super leuk!
Corine: ben je ook in te huren? ;) Ik knip de manen altijd, heb een hekel aan manen trekken. Wendel heeft op het moment manen waar menig Shetlander jaloers op is, zo dik!

Net weer op Borex gezeten, de eerste keer sinds de osteopaat is geweest. Hij was een beetje heel frips en stuiterde alle kanten op. :D Heb wel heerlijk in de buitenbak gereden, het is echt mooi weer! Als die vorst maar uit de grond blijft.....
Vanavond heb ik weer eens dressuurles met Capri.

Oja! mijn nieuwe laarzen zijn ook binnen. Ben er super blij mee, ze zijn alleen gruwelijk hoog 57cm := . Hoop dat ik er mee kan springen. Kleur is wel echt prachtig, staat mooi bij mij Vief-jasje.
Laatst bijgewerkt door EvelienH op 27-01-11 16:57, in het totaal 2 keer bewerkt

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-11 16:54

Ja, ben fan van Kingsland rijbroeken :D

Iemand hier trouwens ervaring met hoofdstellen van Cavallo? Is dit een beetje fatsoenlijk leer? :)

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-11 16:56

Volgens mij wel, een vriendin van mij heeft er eentje. Dat model zonder keelriem.

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-11 16:56

Dames van het strand!!

11 feb wassenaarse slag.. :) heb er zin an.. moet helaas wel met dressuur zadel :+

Evelien ja hoor! :D

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-11 16:58

Ik heb er ook zin in! Ben er alleen nog niet uit welke ik mee neem, denk dat Borex zich het beste kan gedragen. :P Wendel is zeker braaf maar heeft al een tijd niets meer gedaan dus dan is het niet echt eerlijk.
Laatst bijgewerkt door EvelienH op 27-01-11 16:59, in het totaal 1 keer bewerkt

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-11 16:59

Hehe die van mij is echt braaf :j

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-11 16:59

Ik nog wel onder voorbehoud Corien, i.v.m. werk en vervoer. Maar anders moeten jullie uiteraard lekker gaan :)

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-11 17:01

Corien, mocht ik mn nieuwe binnen hebben, wil ik wel mn stubben voor je meenemen?

Edit: wow Lau, jij hebt geluk!!! Mooie laarzen zeg!

floor01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-11 17:47

Laura: gave laarzen zeg! En in de aanbieding is altijd mooi meegenomen :D.
Mistid: Beau is een leuk paard om te zien. Fijn dat ze zo braaf is, daar zul je vast nog veel plezier van gaan beleven!
Vief: fijn dat je tentamen goed ging!
Noor: ik heb Rob altijd een hele fijne instructeur gevonden. Die zei gewoon dat ik niet zo moest mutsen en gaf me het vertrouwen dat ik het wel kon! :D

Zou het dit weekend eigenlijk weer echt haard gaan vriezen?

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-11 17:47

Vief: Hier ook een Kingslandfan. Super broeken dat. Had ook een kentuckybroek bij ze besteld en vandaag binnen.

Heb super veel zin de strandrit.
Laarzen is echt een gelukje. Ze zijn normaal als je ze besteld rond de 650,-euro :D Heb ze nu voor 100

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-11 17:49

@ laura.. mooie laarzen zeg..
had ook even gekeken op de site van ooteman bij de aanbiedingen.. wel 1 rijbroek gezien moet ff boven in me andere kijken wat de maat precies is.. haha

@ floor01 ik hoop het niet... heb daar geen zin in.. het is hier al wel super koud met behoorlijk harde wind.. (gaat steeds harder)

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-11 17:49

Heb je die laarzen ook al binnen? Foto?? :D

Ik heb ook wat nieuwe spullen nodig maar ik ga naar de Equitana dus hoop dat ik daar wat moois kan scoren.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-11 17:54

Nee, heb ze net betaald en besteld. Had vanmiddag even gebeld en ze sturen ze nu op.

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-11 17:57

Ben benieuwd! Ik vind die softshell broek van Kentuckt errrg mooi, alleen niet echt goedkoop.
Heb sinds kort een broek met kunstleren zit, had ik nooit moeten doen, zit veel te goed. :D

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-11 18:01

ik mag ook pas weer shoppen bij equitana :D ga op die NL dag. is op een vrijdag..dan heb je 25% korting

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-11 18:06

Hoi hoi

vandaag zo'n lekker dagje. Heb het hele huis stofgezogen alle was gewassen en opgeruimt. Bij de bakker en groenteboer geweest. Bij een vriendin thee gedronken stallen gedaan Zeus gemonsterd en die was GOED! :D
Nu aardappeltjes koken in plakjes snijden en opbakken en dan lekker met rauwkost mmm.

Vanavond nog viertal oefenen want zondag mag Zeus weer voor het eerst mee op cc.

Laura mooie laarzen man!
Evelien jeeeetje 57 cm hoog is mega! Ik heb nog nooooooit zulke hoge verkocht. Zelfs niet aan een kerel van 2 m.
Voor de mensen met tentamens, goed bezig!!!
Krijg helemaal de kriebels van jullie geklets over de strand rit. Wil ook mee maar das echt nog niet eerlijk voor Zeus.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-11 18:33

Zo, Lau dat is pas een koopje! :D
Mendy, ik heb een shoftshell van Mountain Horse op de kop getikt op JA. Echt héérlijk en het geld dubbel en dwars waard!

Heb net mijn eerste duurloopje gehad, 18 minuten en geen centje pijn! *\o/*