_lautje_ schreef:Mirthe: Ligt je zadel niet iets te ver naar voren? Hoe doet Beautje het verder? Leert ze al bij?
Ja was me ook opgevallen, had toen net te laat aangesingeld waardoor het zadel iets naar voren was gegleden. En het is een dekje met schoftuitsparing, die leg ik standaard te ver naar voren en dan ligt het zadel dus ook te ver naar voren.. Moet ik afleren. Ziet er wel een beetje heel stom uit. Ze doet het heel goed! Kijkt nergens naar, de paarden in de wei kunnen rustig in rengalop langskomen, doet haar niets. Enige wat ze niet leuk vind zijn plassen water. Neem ook gewoon elke dag een balkje mee, daar gaat ze dan braaf over, maar als er een plas achter ligt gaat ze zodra ze erover is op de rem
. Mam zei dat dat er grappig uitzag.
Hebben jullie haar wel eens gelongeerd? Mam heeft het al de hele tijd druk met longeren. Ik zit er liever op.
Mandy, mooie bank! Zou ook mooi op mijn kamer passen qua kleuren. Helaas vinden pap en mam een bank niet goed, maar omdat het een slaapbank is ga ik het nog even voorleggen!
TG, nu je het zegt, idd! Zal haar er eens op zetten! Fijn dat T goed ging!
Hihi slimme vragen idd wel voor een vrouw Mo! Maar beter te veel als te weinig vragen stellen
Mooie laarzen Lau! Jij hebt ook een neus voor koopjes
!
Ik ben vanochtend na mijn engels discussie met een vriendin mee naar huis gegaan. Die had geen zin om naar huis te gaan en had er zelf ook weinig trek in, duurde namelijk maar een half uur op school en dan waren we al uitgelopen. Dus heb haar naar haar huis getrokken met de scooter en daar nog even gezellig gedaan. Was heel leuk
. Haar moeder zei dat ik wel veel vaker mee moest komen, haha
. Zal nu zo ff trainen