. In welk opzicht vind je hem anders?Mooie laarzen Lau! Ik ga dit weekend misschien ook nog even snuffelen bij meneer Ooteman. Tot wanneer is de uitverkoop?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. In welk opzicht vind je hem anders?
Vanmorgen had ik nog even 2 oude tentamens doorgenomen, nou daar werd ik dus behoorlijk depressief van. Maar dit tentamen was heel anders, ik heb ook best wel een kans dat ik het gehaald heb.
dus kan ik morgen mooi even hobbelen
_lautje_ schreef:Mirthe: Ligt je zadel niet iets te ver naar voren? Hoe doet Beautje het verder? Leert ze al bij?
. Mam zei dat dat er grappig uitzag.
!
. Haar moeder zei dat ik wel veel vaker mee moest komen, haha
. Zal nu zo ff trainen
anders weet ik het niet..
Ga vanavond vast heerlijk slapen 
Ik 'spijbel' even een dagje. Morgen weer een dag 
Wat een mooie laarzen! Echt ontzettend in de aanbieding he? Had al even zitten spieken wat er allemaal bij zat (helaas hadden ze mijn maat niet
)

Ik knip de manen altijd, heb een hekel aan manen trekken. Wendel heeft op het moment manen waar menig Shetlander jaloers op is, zo dik!
Heb wel heerlijk in de buitenbak gereden, het is echt mooi weer! Als die vorst maar uit de grond blijft.....
. Hoop dat ik er mee kan springen. Kleur is wel echt prachtig, staat mooi bij mij Vief-jasje.
heb er zin an.. moet helaas wel met dressuur zadel
.
Heb ze nu voor 100 

ga op die NL dag. is op een vrijdag..dan heb je 25% korting