Mootje: ik kreeg bij Lipica altijd meteen een datum mee dat ik ze op kon halen na reparaties of oprekken. Werd dan ook niet meer gebeld. Ik weet niet of jij ook een datum mee hebt gekregen?
Ik heb die Derby's in het groen lak idd. Voor 100,- euro.
Echt verschrikkelijk wat er is gebeurd in Princenhage. Wij waren net 2 tellen weg, dus gelukkig niets gezien.
Heb zelf heerlijk gereden met Amati. Hij pakte zoooo fijn aan. Sta overigens nog steeds vierkant achter mijn besluit Het niet te rijden. Cross was wel aangepast, maar dubbels op 9 en 6 meter hoeft van mij niet. Werd overigens gelijk gegeven door een paar andere (oud)crossbouwers die aanwezig waren.
@ evie: ik ben eigenlijk wel benieuwd welke hindernis het was. Las ergens dat het eigenlijk een simpel huisje was?
Mootje
Geplaatst door de TopicStarter: 17-10-10 21:56
Billy:
Mootje schreef:
Ja, klopt! De springlaars met veter en rits achter is 239.
Sannnn
Geplaatst: 17-10-10 21:57
Vind die prijs dan eigenlijk wel meevallen van Lipica. Derby is dan gelijk reteduur en die service is ook kk uu tt.
billy1
Geplaatst: 17-10-10 21:58
Mootje schreef:
Billy:
Mootje schreef:
Ja, klopt! De springlaars met veter en rits achter is 239.
Maar heb je dan wel kalfsleer? Zat net de link van Sannn te bekijken maar dan zijn ze nog niet zo goedkoop, 60 extra voor kalfsleer en 50 extra voor lak op croco.....
Eef_Bam
Geplaatst: 17-10-10 21:59
Ik denk dat ik hem wel gewoon kan plaatsen, is niet van het ongeluk zelf, maar gewoon een foto van hoe Bam ons ongelooflijk knap redde toen we niet uitkwamen op het huisje van de L, het M/z huisje is de rechterhindernis op de foto's:
@ evie: dat huisje ziet er eigenlijk heel simpel uit. Dan moet het paard er totaal verkeerd zijn uitgekomen of verkeerd terecht zijn gekomen, anders kan het haast niet.
Eef_Bam
Geplaatst: 17-10-10 22:09
Ik vond het ook verbazingwekkend om te horen dat het ongeluk op die hindernis was gebeurd, er zaten een aantal veel gemenere combinaties en hindernissen in de Z-cross.
edit: even verbeterd
Laatst bijgewerkt door Eef_Bam op 17-10-10 22:14, in het totaal 2 keer bewerkt