Tientjeh: Gefeliciteerd!!
Vief: Hopelijk is Woll vandaag weer goed. Het zadel staat trouwens wel mooi

Corien: Ik vind de L2 ook wel meevallen. Het enige bij die proefjes is een soort van contragalop, maar dat zijn wel eenvoudige lijnen
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
tientjeh schreef:Ik ben helemaal hyper!!!! ben geslaagd voor de jurycursus!!!!!!!!!!!!!!
Had maar 4 strafpunten ( je mag er 45 hebben) en was de beste van de groep. Dus stiekem toch best trots!
mo_van_dijk schreef:Mistid, Dressuren met een pelham![]()
Leuk dat je nieuwe kamer klaar is!
kimdepim schreef:Gefeliciteerd Tientjeh!
Zoals het nu lijkt vertrekken wij vanavond naar Bangkok!
We gaan rond half 3 naar Schiphol.
Dus ik duik nu nog even de stal in om gedag tegen de paarden te zeggen.
Over een paar dagen laat ik wel weer wat van me horen.
Doeeg
Snoekiej schreef:Ik heb de andere opties al doorgesproken. Andere stukjes land voorgedragen, maar die konden ook niet. Enige optie is tot eind juni op ongeveer een stalboxgrootte stukje land, wat ik steeds kan verplaatsen en iets groter maken. En dan na het hooien/kuilen op een ander stuk land. Eigenlijk ging het vorig jaar ook ongeveer zo. Maar ik vind eigenlijk dat Vorstin een groter stuk moet hebben en langer moet kunnen blijven staan, en dat gaat dus niet. Bijvoeren zal denk ik niet mogen. Dat doen we bij geen enkel paard.
mo_van_dijk schreef:Bianca, Mooi dat het goed gaat! Ik zal vanmiddag even informeren hoe lang ze bij ons op stal wachten met werken!
Snoekiej schreef:Ik heb de andere opties al doorgesproken. Andere stukjes land voorgedragen, maar die konden ook niet. Enige optie is tot eind juni op ongeveer een stalboxgrootte stukje land, wat ik steeds kan verplaatsen en iets groter maken. En dan na het hooien/kuilen op een ander stuk land. Eigenlijk ging het vorig jaar ook ongeveer zo. Maar ik vind eigenlijk dat Vorstin een groter stuk moet hebben en langer moet kunnen blijven staan, en dat gaat dus niet. Bijvoeren zal denk ik niet mogen. Dat doen we bij geen enkel paard.
mo_van_dijk schreef:Bianca, Bij ons op stal beginnen ze weer met trainen als de zwelling grotendeels is afgezwakt en het paard weer normaal kan lopen. Als alles volgens plan gaat, zitten ze er hier binnen een week weer op met paarden die al in training stonden voor de castratie.