Lielle: Gefeliciteerd met je veulentje!! Wat een leuk dier zeg
Rosalie: Gefeliciteerd met je wp! Had je nog wel gezien bij het springen

Mijn paard ging met losrijden heel fijn, alleen toen wou ze niet naar de proefjes
Maar gelukkig ging er een ander paard die kant op en kon ik daar achteraan. In de proefjes was ze weer eens stout (surprise surprise...) Bokken met aangalopperen enzo. In de tweede ring kreeg ze het zelfs voor elkaar om bokkend de ring uit te vliegen, over het bordje E heen
Punten vielen mee, 188 en 181. Zaten ook wel nette stukken tussen, maar ik vind het gewoon vervelend dat ze iedere keer zo stout is. Ze kan gewoon veel meer punten halen, maar ze vind het leuker om even te bokken en te klieren. Met die 188 was ik nog gedeeld 6e ofzo (laatste prijs iig) maar ik was natuurlijk de enige die geen prijs meer kreeg ( En dat terwijl ik zelf het secretariaat ben haha
)Ga zo nog even een pizza eten
Morgen gelukkig vrij, dan kan ik even bijkomen van 3 drukke dagen concours

.
, jammer!!
? Ik ga even in het verslagentopic kijken...
!! Even met het draakje geknuffeld... nadat ze was ontsnapt!! Heb normaal een hengstenketting voor de box zitten, makkelijk met erin en eruit voor mij, hier blijft ze gewoon achter, maar ze kan onder gewone touwtjes doorkruipen (dacht dat ze dat nu wel vergeten was, na een halfjaar ketting!! Verkeerd gedacht..) dus ik loop naar de kantine toe om water te koken voor slobber, kom ik terug.. had ze al uit twee boxen de voerbak leeggegeten
, gelukkig lagen er niet hele kilo's biks in en stonden die paarden buiten vanacht.. maar toch
. Ze stak vliegensvlug weer over naar haar box, toen ze mij zag
, touwtje hing op de grond. Houdini, Wolin weet er gewoon een sport van te maken
)