het sneeuwt hier
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

kimdepim schreef:hihi.. ik heb nog wel met vriendin 'stiekum foto's van hem gemaakt''
(alsof hij dat niet doorhadmaargoed
)
Ohwjah dat was waar ook, 't was wel leuk 

Gelukkig dat het goed afgelopen is 

).
sorry had echt graag meegewild

, donderdag)
Online vind zijn prijzen wel altijd heel interessant. Vooral als er ook brokken bij zitten.

_Jitske_ schreef:Uhm, weet het niet precies Scum, maar Julia was van plan daar heen te gaan, maar volgens Rob kon ze dat beter niet doen, dan kon ze beter gewoon gaan trainen..
(hij zei iets van; In Putten is het; rechts staat ergens een vlag, links staat ergens een vlag, en zoek het maar uit, maar weer het niet precies..)
). En je bent ook gewoon helemaal op jezelf aangewezen tijdens de cross. Er is dus niet echt begeleiding (wel een starter) Maar het is gewoon wel weer even lekker om weer wat gevoel te krijgen. Ik ben er vorig jaar ook geweest en vond het best leuk. Bovendien heb je daar ook lekker de ruimte voor zowel het losrijden als in de lengte van de cross.
ik kon het mooi zelf uitzoeken toen ik er bij 4 naast lag 

reeskees schreef:Persoonlijk vind ik als je aan de oefencross van Putten meedoet, dat je idd wel enige crosservaring moet hebben. En dan is het best te doen. Hindernissen staan op verschillende keuzehoogtes/ moeilijkheidsgraden.
andrea16 schreef:[
Hmm, misschien kan ik daar nog wel heen gaan voor Westerbork. Anders gaan we nog even trainen in Heino of Exloo.
[/quote]
reeskees schreef:
Kun je bij Heino dan ook trainen, wat voor soort hindernissen staan daar dan nog? Waar is dat bij Heino?
Het is een privéterrein maar je kan er wel in komen via 1 weg. Ik ben er vorig jaar voor Roden geweest. Heb je de cross daar wel es gereden? Het is echt een boscross, wel leuke sprongen! Veel op- en afsprongen en een leuke waterinsprong. Vorig jaar waren alle hindernissen gewoon blijven staan dus in feite kan je de hele cross wel doen.