Ik hoef voorlopig nog geen auto

haha
Ik heb vanmiddag lekker met amaretto op het clubterreintje gecrosst

ging heel goed..

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Canter schreef:Goed zeg, Jan van Beek ook foutloos, alleen wat tijdfouten! Volgens mij mag hij morgen nog 2 balken hebben om Nederlands kampioen te worden, Wendela ligt ruim 8 punten achter. (Ook niet slecht trouwens!)
Whoopylover, nog geen nieuws! Als er nieuws is dan hoor je het!
Karin schreef:Dank je voor de tip! Helaas wil mijn vriendje dan CSI zien, roept-ie net...
Mijn zusje is ook in Boekelo gaan kijken. Mijn halve stal trouwens. Ik ben niet mee geweest, had even een echt vrije dag nodig en zag het niet zitten om zo vroeg op te moeten.
Morgen Tripalon oftewel Boekelo in het klein.
Wie ga ik daar waarschijnlijk nog meer tegenkomen uit dit topic behalve Scum en Bitwise? Ik heb het Tripalon-topic wel doorgenomen en de startlijst ook, maar ik ben niet zo goed in echte namen bij Boktnamen onthouden...
De fysio van Retje staat ook op de startlijst, heeft ze toch mijn 'advies' opgevolgd!
KNHS schreef:
NK Eventing in Boekelo
Jan van Beek aan leiding NK Eventing
BOEKELO – Jan van Beek uit Rijsbergen blijft met SHI La Cru aan de leiding in de strijd om het Nederlands Kampioenschap Eventing. Van Beek reed een foutloze cross – weliswaar met 15.2 strafpunten voor tijdfouten maar kon zijn eerste plaats consolideren. Op de tweede plaats staat Wendela Schlimmer (Ede) met Several en in voorlopig bronzen positie Gert Boonzaaijer (Renswoude) met Coral Estate Frisco.
“Het was een hele mooi cross, waarvan de meeste bij het lopen van de cross dachten dat ie niet zo moeilijk was. Maar in de praktijk bleek dat nogal tegen te vallen. Hij was toch zwaarder dan ik dacht.
Met name doordat dit jaar de waterhindernis bijna aan het eind was, moest je je rit goed doseren om te zorgen dat je paard aan het eind nog voldoende over had. En werden toch veel fouten gemaakt”, aldus Jan van Beek
Met de relatief onervaren KWPN-gefokte SHI La Cru (v. Grand Cru) staat Jan van Beek als beste Nederland op de 32e plaats in het totale klassement. De klasseringen van de overige Nederlanders: 43. Wendela Schlimmer (Ede) met Several, 48. Gert Boonzaaijer (Renswoude) met Coral Estate Frisco, 51. Henk-Jan Lozeman (Putten) met Humatch Mon Ami en 65. Chantal Megchelenbrink (Ursem) met V&M Bennfentes.
Aan de leiding in het voorlopige tussenklassement na de dressuur en cross-country William Fox-Pitt (Groot Brittannië) met Mr Dumbledore. In totaal finishten 86 van de 116 van de gestarte combi-naties vandaag in de cross-country.
Morgen (zondag) staat het afsluitende springparcours op het programma.
Meer informatie vindt u op: www.military-boekelo.nl
Uitslagen op: www.rechenstelle.de