maar ze blijft mooi bij mij!!@Hanne: Ik probeer inderdaad te mikken op een internationale kwalificatie. Als ze blijft zoals ze nu is moet dit normaal wel lukken
maar we zien hoe het loopt en we gaan niets overhaasten
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
maar ze blijft mooi bij mij!!
maar we zien hoe het loopt en we gaan niets overhaasten
Goe dat je hem dan toch nog over die blauwe gekregen hebt.
Bekend terrein een voordeel of net niet?
Zelfs de eerste keer geen kik gegeven. Ze heeft gisteren aan de longe met zadel op ook meteen een boomstammetje gesprongen, vind ze allemaal ok. Ze krijgt gewoon graag aandacht denk ik
)
ik rij de lrv dressuurcup mee.
. Nu met zadel is ze braaf, wil nu nog een keer of 2 longeren met stijgbeugels los eraan, als dat ook braaf gaat, zit ik daar eigenlijk wel snel op. Als ik de 1e keer op stap, maak ik ze wel eerst moe aan de longe, flinke 20 min longeren in een goeie draf en als tong op de grond hangt, ikke erop
ga vandaag longeren met het zadel op, zonder stijgbeugels, ben echt eens benieuwd!
Ik zou dan ook idd niet te veel longeren voordat 'k ik of iemand anders erop zou laten kruipen. Dat m'n voet maar snel in orde is, dat 'k kan beginnen hehe.
ze denken als ze 1 oppakken er geen andere zullen komen maar dat zijn precies een beetje ratten, doe je 1 weg een uur later 3 andere in de plaats
ik ben niet racistisch maar je zou het wel worden op den duur

). Maar ik hoor wel de (live??
) resultaten van jullie en hopelijk filmmateriaal dan!
En hopelijk kan ik maandag wel naar de cross kijken.