Een hijger, mooie actie Rosa! Fijn voor Merel dat ze mag starten!
muts_marijke
Geplaatst: 06-06-12 15:13
verwacht jij bij een buffel-papa-en-mama ook een buffel kind
Het wordt lang want het heeft heeeeele lange benen, en qua gewicht gokken ze rond de 7 tot 8 pond. Volgens mij is dat dan zo'n 3.5 kilo. Das dus prima. Qua hoofdje zat het nu op 34-35 weken en qua buikkie op 37 weken.. eeen vreetzakje is het dus wel
Ik vertrouw erop dat deze brief aanleiding is mij uit te nodigen voor een oriënterend gesprek. Ik zie uw uitnodiging voor een gesprek met veel plezier tegemoet en kijk uit naar de kans mijn enthousiasme over deze baan verder toe te lichten. Graag zou ik in een oriënterend gesprek met u van gedachten wisselen over de invulling van deze baan. Ik denk dat ik vanwege mijn ervaring en capaciteiten een goede kandidaat ben voor deze functie. Graag zou ik u hiervan in een persoonlijk gesprek overtuigen.
muts_marijke
Geplaatst: 06-06-12 15:16
Mootje schreef:
Hihi, hoevaak heb je dat doorgelezen voor je het postte ivm evt hij's en zij's
Nee, de uitsmijter heb ik al. Gewoon een simpele zin die ik normaliter gewoon uit mijn mouw schud, maar nu niet wil komen. Misschien ook niet handig om met een hoofd vol snot na te willen denken.
Mootje
Geplaatst: 06-06-12 15:19
Ik dacht wat te zien de eerste keer, maar dat was wishfull thinking Nu moet ik wachten met het kaartje kopen.....Rest is wel bijna af
Wat lief moootje! Volgens mij heb ik elke post die ik plaats over de kleine zo vaak en zo goed gechecked dat het echt onduidelijk blijft Zoals jij het noemt ''wishfull thinking''
Sim
Geplaatst: 06-06-12 15:23
Mootje schreef:
Ik dacht wat te zien de eerste keer, maar dat was wishfull thinking
Ha ha ha! Waar het hart vol van is...loopt de bek van over.
Citaat:
Nu moet ik wachten met het kaartje kopen.....Rest is wel bijna af
Ben je een pakje aan het breien?
viefdepief
Geplaatst door de TopicStarter: 06-06-12 15:24
Vrolijke bedoeling hier in de woonkamer
Wat spannend Marijke! En bijzonder dat ze alles afzonderlijk zo kunnen inschatten! Succes met je sollicitatie Sim