[SGW] [HK] SGW deel 16: Geen bullfin te hoog, geen coffin te diep!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

daNiielle_

Re: [HK] SGW deel 16: Geen bullfin te hoog, geen coffin te diep!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-11 00:35

Oei bianca, zie nu de foto's. Vervelende val. :oo

Ja vakantie was heeeerlijk. Onverwachts had mijn vader een dag voor onze komst een nieuwe boot gekocht.
Dus we zijn vaak naar een baai gevaren, en daar gesnorkeld, of op de banaan achter de boot.
Heel leuk allemaal, maar na een week ben ik het toch echt weer zat hoor. :D

Bij thuiskomst vond ik de foto's in de brievenbus, van de fotoshoot.
Dus heb gelijk een topic gemaakt: [ITP] Fotoshoot met A Perfect Match K & Tessa!

Hee leuk trouwens dat er voor Ermelo een nieuwe datum is!!
Hopen op mooier weer!

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-11 07:00

Welkom terug Danielle.
Dat ging wel heel banketstaaf Bianca. Het gras is nu iig mooi kort geworden. Wij hebben een aantal sprongen niet genomen omdat de grondlijn niet duidelijk was door het lange gras.

Noor, vind jij het ook niet lijken alsof de armen van de molenwiek nu verder wijd uit staan als toen wij er waren?

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-11 07:38

_Sim_ schreef:
Noor, vind jij het ook niet lijken alsof de armen van de molenwiek nu verder wijd uit staan als toen wij er waren?

Zeker weten!
Maar die plas waar Bianca nu op is gevallen, was niet die diepe toch? Dat was die grotere volgens mij.

Balen Bianca, net nu je zoveel getraind hebt. :(:) Hopelijk knap je snel op.
Fijn dat het zo goed gaat in Nokere!
Daniëlle, welkom terug.

Nou, ga zo naar Nudine en KJ. Gisteren kreeg een van de andere paarden tijdens de kennismaking een flinke schok van het schrikdraad en heeft voor het gemak de omheining gesloopt. We gaan even helpen met repareren, beetje jammer dat dat wel om 8 uur 's ochtends moest :')

Dames, veel plezier op buitenrit vandaag!

weule

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-11 09:08

moguh!!!
even bijgelezen..
Bianca: schrikken zeg die val, en je knie... hopelijk wordt het snel beter met de goede verzorging..
danielle: welkom terug
marijke/geert: succes en winkelse!!
noor: is toch wat met die knol van jullie..., maakt zich wat te doen.

Gister concours gehad met Blingh, was nogal vrolijk naar de andere paarden, 175 en 184(l1).. dus gematigd tevreden.... toen afzadelen, op de kar gooien, droog shirt aan en richting Dienke, want die moest 45 minuten later met d'r cacharal (jonkie). die zat er al op (dus eerste minpunt had ik al te pakken, ze moest alleen opzadelen :P ) , toen kwam er een enorme regenbui van 15 mm, alles en iedereen, inclusief bodem, doorweekt.
liep 2 uitermate brave/goed proeven (zeker ook in verhouding met de bodem) en toen op de kar, wachten op punten/uitslag (194 en 200 en daarmee 3de) en toen paard uit de kar, auto + trailer van't terrein gedrukt en paard weer in de kar (was echt een bende!!!)
en thuis bleken de peesbeschermes/gevallen nog mooi in markelo te liggen. dus die hebben daar overnacht, waren wel eenzaam denk ik :P
en nu uitgeslapen tot 8 uur vanmorgen...

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-11 09:17

zo ben ik ook weer een keer. ben al een aantal dagen niet hier geweest en een hoop bijgelezen maar geen zin om een verslag er van te maken.

Jeroen bodem was inderdaad gewoon te erg na die bui.
wij werden ook trailer en auto apart uit de blub getrokken.

ik had gister daar gesprongen met bay (net voor de bui) 1e rondje hadden we 2 balkjes maar hij was zow heet en aan het hupsen. 2e parcours hadden we 1 balkje maar daar sprong hij toch al een stuk fijner. dus toch nog weer 1 puntje. Daarna even aan rikus gevraagd of ik even in de waterbak mocht. bay wilde er dus niet in. ik eraf het water ingelopen aan de hand en toen ging hij gelukkig wel. daarna erop en toen weer even twijfel maar ging er daarna snel in. Dat heeft ie dan weer even goed geleerd. eenmaal bij de auto begon het me toch te regenen.

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-11 09:58

Geen glijpartijen gehad in de blub?
Wat een gedoe toch als je niet zelfstandig van het P-terrein af kan komen. In Barchem ging het bij ons ook in etappes, ikzelf na een duwtje met de auto, daarachter een tractor met de trailer, en toen jongste met haar paard. Zo gingen er heel veel, en toch voel je je een beetje "armoedig".

Marijke, veel plezier vanmiddag met winkelen. Voor mij staan er een paar emmers bonen te wachten, dus die middag komt ook wel om. (of wil je ruilen?)

weule

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-11 10:10

wij niet trailer en auto apart, alleen paard eruit en toen met 3 mannen auto/trailer eruit drukken, stonden nog wel redelijk gunstig, niet zo erg als sommige anderen...

vanmiddag moet dienke nog met winola daar rijden... (gaan misschien met de trekker :P )

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-11 10:13

_Sim_ schreef:
Welkom terug Danielle.
Dat ging wel heel banketstaaf Bianca. Het gras is nu iig mooi kort geworden. Wij hebben een aantal sprongen niet genomen omdat de grondlijn niet duidelijk was door het lange gras.

het gras zag er nu idd mooi uit, alles was duidelijk zichtbaar. Had dat al gelezen dat jullie idd zeiden dat het gras zo hoog stond. Ik vond beide waterbakken overigens behoorlijk diep, het remt teveel af. Denk dat Bull daardoor ook twijfelde om er weer in te gaan. zijn lichaam had een behoorlijk vertraging, helaas de mijne niet..... :D Heb er nu zo'n elastische band omheen, dat geeft wat steun met lopen, zolang ik niet buig gaat het redelijk en smeer het nu constant in met toco tholin, dat is een heel sterk tijgerbalsem. Ik hoop dat het snel hersteld, veel ijsen en maar zoveel omhoog. Hopen dat het rustig blijft op de kazerne, heb nu wel een straatnummer, maar toch.....als we echt een klus krijgen ben ik de sjaak.

De wieken stonden nu allemaal in een vierkant, alles evenwijdig op elkaar, de een wel wat hoger dan de ander.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-11 10:13

Zoooo, ook weer geregeld :) Weiland en schuilstal zijn klaar.
Ga vanavond weer even voeren en dan zal ik de schuilstal even laten zien.

Zo staan ze erbij:
Afbeelding
Afbeelding

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-11 10:14

Dat is een heerlijk stuk gras lijkt mij zo... :D

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-11 10:15

Woops, ging niet helemaal goed.

Ja hier staat wel lekker gras. Bij dit land hebben ze dus ook een schuilstal, dus dat is ook super.
Als dit echt kaal is, kunnen ze op een ander stuk dus hier gaat het helemaal goedkomen :)

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-11 10:18

Gefeliciteerd met de winstpunten Jeroen, goed van Cacharel!
Mendy ook goed gedaan :)
Je paarden staan er lekker bij zo Noor.

Wat is slapen in je eigen bed toch fijn. :')

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-11 10:31

Nou Danielle, ligt eraan hoor, van wie dat andere bed is :D

Super voor elkaar zo Noor!
Jeroen, was nog weer mazzel dus.
Sterkte Bianca, niet om je te ontmoedigen, maar hier zit er ook al eentje 2 weken met een zere knie, en dat is ook voorlopig nog niet klaar.
(en dat nieuwe paardje staat op haar te wachten....)

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-11 10:40

:wave:

Thanks voor de leuke reacties op de foto en mijn sokken! Heb ze van mijn mama gekregen en vind ze ook heel erg hip :D

Mistid: Fijn dat het zo goed blijft gaan met Beau! Wel stout van Vos om te ontsnappen :D
Sannn: Heb je uiteindelijk nog kunnen rijden?
Roos: Hij groeit inderdaad goed :D Hij is niet abnormaal groot hoor, alleen behoorlijk gespierd en breed al. Hebben hem gister gemeten (papa had zelf een meetstok gemaakt en hij kwam op 1.26m) daarna de stok op zijn rug gelegd. Kijkt hij heel droog om, om te kijken wat er op zijn rug ligt (stok van 1.60m :+) Had zelf graag een schimmel gehad, maar denk niet dat ie nog schimmel gaat worden op die vlek na :)
Shanouk: Heeft als het goed is een heerlijke brownie :9 en gaat op buitenrit!
Caro: Wat zielig dat zijn wond is open gegaan.. :(:)
Bianca: Wat verschrikkelijk balen zeg.. :(:)
Marijke: Gaat lekker winkelen!
Danielle: Heeft een leuke vakantie gehad :) Eigen bed is inderdaad altijd het fijnste. Al heb ik hier net van vriendje ontbijt op bed gekregen, ook goed vol te houden zo ;)
Weule en Itsme: Hebben de regen en blub getrotseerd! Fijn dat er nog wp(en) mee naar huis zijn genomen :)
Noor: Fijn dat het allemaal gelukt is! Ziet er mooi uit :)

Ik heb nog meer GG spam: [KS-ITP] Gentle Genius (v. Roven xx) 2,5 maand oud

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-11 10:43

@ Vief GG wordt mooi! Gio is 2 cm groter. Denk dat die van jou wel een joekel wordt. Ik hoop alleen dat die van mij de 1.65m gaat halen.

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-11 10:46

Vos veulens hebben vaak toch ook zo'n 'bril' om hun ogen, als ze schimmel worden?
Vind dat hij een leuk kleurtje heeft. :j

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-11 10:46

Dankjewel :) Van de foto's leek Gio best flink, heeft hij zo'n kleine mama dat je er bang voor bent?

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-11 10:47

Het lijken allemala al van die grote veulens, KJ van Noor is ook al zo'n flinkerd, en die van jou ook Vief.

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-11 10:48

Zijn mamma is maar 1.54,5m. Is E pony gebleven. Iedereen die hem ziet is er van overtuigd dat hij paard wordt dus ik hoop het maar. Grappig gezicht dat GG zo rond scheurd en dat Woll onverstoorbaar blijft eten. Net die 2 van mij hahah

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-11 10:51

daNiielle_ schreef:
Vos veulens hebben vaak toch ook zo'n 'bril' om hun ogen, als ze schimmel worden?

Klopt! Daaraan kun je het vaak het beste zien. Hij begint nu echt wat te verharen op zijn hoofdje en beentjes, maar er komt geen schimmel onder vandaan. En vind hem zo eigenlijk ook wel leuk hij heeft een beetje een rode glans :)

Dat is inderdaad niet zo groot. Woll is 1.73 dus maak me om GG niet zo'n zorgen al is het natuurlijk toch afwachten.. :) Vind het zelf ook zo grappig. Woll is in alles zo fijn relaxt geworden (hoop heel erg dat ze zo blijft als GG straks naar de opfok gaat)

Ze begint ook eindelijk wat af te vallen:
Afbeelding

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-11 11:03

Mijn merrie is verder wel helemaal paard alleen wat korte benen. Paardenlijf, paardenbeweging en het hart van een groot paard. Verder ook volledig paard gefokt. Ik pas er met mijn 1.73m makkelijk op.
Hier zie je op de achtergrond de merrie onder het zadel. Gio heb ik zijn speeltje gegeven zodat hij ons niet lastig valt
http://www.youtube.com/watch?v=y0wsyyoa7kQ

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-11 11:10

Geweldig :D Hij gaat er echt helemaal in op!
GG gaat altijd wel achter zijn mama aan. Maarja voordat die ook een keer in actie komt mag er ook wel wat aan de hand zijn }:0

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-11 11:18

Als ik hem zijn speeltje niet geeft dan zit hij ook de hele dag achter moeders aan. Tijdens deze training ging hij ook compleet uit zijn plaat. Op het stukje van de film was hij net even rustig en kan ik rustig met moeders aan de gang. Heb straks wel meelij met hem als hij naar de opfok gaat want de skippy mag niet mee dus moet hij er zeker 2 jaar afscheid van nemen. Best zielig voor hem.

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-11 12:08

Middag :)

Arme Gio :(:) Super van je foutloze parcours!
Balen van je knie Bianca!!
Welkom terug Danielle!
Super punten van Dienke! En Jeroen ook een wp, netjes!
Jammer dat Bay zo heet was Mendy!
Oeh Texelse, bonen :9
Fijn plekje Noor!
Gio is zo grappig met z'n skippybal!

Ik heb gisteravond deel 3 van de feestweek gehad, vanavond de laatste avond. Zie er nu al tegenop om weer naar school te gaan, vind het zo wel heerlijk. Werken, rijden en feesten.
Mijn ouders zijn gisteren weer terug gekomen van vakantie, van mij mochten ze meteen weer terug. Rust was over.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-11 12:56

Poeh, ik heb net even lekker een dutje gedaan (lees: in comateuze toestand gelegen).
Zal zo Jer even doen en boodschappen halen.

Leuk fimpje Caro! :D