_Sim_ schreef:Welkom terug Danielle.
Dat ging wel heel banketstaaf Bianca. Het gras is nu iig mooi kort geworden. Wij hebben een aantal sprongen niet genomen omdat de grondlijn niet duidelijk was door het lange gras.
Noor, vind jij het ook niet lijken alsof de armen van de molenwiek nu verder wijd uit staan als toen wij er waren?
het gras zag er nu idd mooi uit, alles was duidelijk zichtbaar. Had dat al gelezen dat jullie idd zeiden dat het gras zo hoog stond. Ik vond beide waterbakken overigens behoorlijk diep, het remt teveel af. Denk dat Bull daardoor ook twijfelde om er weer in te gaan. zijn lichaam had een behoorlijk vertraging, helaas de mijne niet.....
Heb er nu zo'n elastische band omheen, dat geeft wat steun met lopen, zolang ik niet buig gaat het redelijk en smeer het nu constant in met toco tholin, dat is een heel sterk tijgerbalsem. Ik hoop dat het snel hersteld, veel ijsen en maar zoveel omhoog. Hopen dat het rustig blijft op de kazerne, heb nu wel een straatnummer, maar toch.....als we echt een klus krijgen ben ik de sjaak.
De wieken stonden nu allemaal in een vierkant, alles evenwijdig op elkaar, de een wel wat hoger dan de ander.