[SGW] [HK] Bij de crossers in Deel 15,is geen orgaanvlees te zien!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Mootje

Re: [HK] Bij de crossers in Deel 15,is geen orgaanvlees te zien!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-11 12:05

Texelse, ik snap je punt, maar bij mij is afvallen moeilijker dan het er af houden. Ik ben een paar jaar terug 16easer kg kwijtgeraakt door te crashen. Daar zijn er nu nog iets meer dan 10 vanaf :) en dit keer ben ik ook van plan er naast re sporten ( sportschool, fietsen en hardlopen). Helaas is fietsen naar mijn werk een beetje té: 23 km enkele reis.
Corien, dierenbeul ;)
Texelse, baat het niet, schaadt het niet :D gewoon proberen!

Wij gaan naar de meubelboulevard %) althans, gamma karwei en IKEa :evaw:

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-11 12:09

Goeiemiddag alweer!
Ik heb vanochtend mijn hele kamer overhoop gehaald en gereorganiseerd :D
Ga nu naar mijn andere huis, omkleden en naar Vorstin. Ik weet niet of ik echt zin heb om de trailer te pakken, kijk wel ff!

Getverdemme Sannn, vieze beesten!
Sim, ik ben een tijd geleden begonnen met niet meer zo vaak chips te eten. Ik denk dat dat de eerste 3/4 kilo heeft gescheeld. Toen ik echt ben begonnen, ben ik idd gelijk met die shakes begonnen, en die gebruik ik nu nog. Jij was vroeg op trouwens!
Veel plezier Mirthe
Werk ze Evelien

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-11 12:17

Goedemiddag.
Vief: die foto kende ik ook niet, wel fijn dat hij het nu zo goed doet.
Mistid: Veel plezier op de clinic.
Sanurie: veel plezier op je buitenrit.
Texelse: Fijn dat de pony het zo braaf doet, goed maatje ook.
Mo: Sterkte, je zal het nodig hebben :+ !
Snoekiej: Veel plezier met rijden.

Ik lees veel over insmeren en dieten, beide doe ik niet aan en heb ik ook geen verstand van, ik verbrand nooit, vreet alles waar ik zin in heb en zit al 5 jaar op exact hetzelfde gewicht :Y) (zolang dat zo blijft geniet ik er maar van) . Zusje is wel heel fanatiek aan het dieten, maar dan met minder en gezondere etenswaren.

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-11 12:20

Goedemiddag

@ vief enge foto in je linkje. Vind Oscar een knap paard.

Hardlopen is niks voor mij en die afvalshakes ook niet. Helaas moet er wel wat kilo's af bij mij. Buik regio :( .
Ik zit nu op de DA te wachten. Merrie heeft een beetje koorts en wat pusserig dus DA komt baarmoeder even spoelen en ik denk een shot antibiotica. Loopt ook niet lekker dus maar even gebeld. Veulen doet het wel goed. Hij komt af en toe al wat contact zoeken en je kan hem al een beetje aanraken.

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-11 12:23

geniet ervan Caro, heerlijk spul die veulentjes. Hopelijk knapt de merrie weer snel op.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-11 12:49

Hij is niet verlegen dus Caro! :) Hopelijk knapt je merrie snel op!

Wij zijn weer terug van een rondje Karwei, Praxis en Gamma. Niks gekocht wel wat foldertjes en kleurenstaaltjes meegenomen. Daarna naar de intratuin, daar wel een flinke slag geslagen en een lekker broodje gegeten. Vanmiddag ga ik naar vriendje en dan gaan we bij schoonzusje bbqen. En dan maar weer een beetje op tijd naar huis. Morgen poging doen tot thuis werken en woensdag ga ik maar weer naar kantoor denk ik. Wat moet je anders?

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-11 12:53

Weinig keus Noor, en het "verzet de zinnen" moet je maar denken. Neem een niet te lastige klus onder handen, dan kan er niet te veel mis gaan ;) . Wordt wel stilletjes voor je moeder als je ook weer aan de gang bent, hoewel er de eerste tijd vaak nog wel veel aanloop is en ook nog regelwerk. Een rotperiode waar jullie nu doorheen moeten, met de wetenschap dat het nooit meer wordt zoals het was.

Wel fijn dat je nog lekker geslaagd bent in het tuincentrum! De zinnen maar verzetten, voor zover dat lukt.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-11 12:54

Mijn moeder is deze week inderdaad nog wel onder de pannen, moet samen met mijn broer van alles regelen. :j

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-11 13:01

en ook allemaal dingen waar je liever niet over nadenkt.....

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-11 13:05

mistid veel plezier op clinic
caro hopen dat je merrie snel opknapt
Eef moet werken met het mooie weer
Noor is bij de intratuin geslaagd

Ik heb vandaag even les gehad van mijn moeder. Vooral het gymnasticeren vergeet ik nog wel eens en daar is mijn moeder weer heel handig en detailistisch in dus Ferrose wordt langzaam weer een balletje elastiek :+

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-11 13:42

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-11 13:45

@ Mootje en Noor jullie durven om op zo'n dag als vandaag naar dat soort winkels te gaan. Veels te druk. Het verzet je zinnen wel even en je bent even een tijdje bezig.
@ Noor gewoon woensdag even naar kantoor gaan als het niet meer wil kun je altijd weer naar huis gaan. Neem aan dat daar wel begrip voor is.

merrie is net gespoeld. Kwam wel wat troep uit. Da heeft haar nog geen antibiotica gegeven ivm het veulen. 48 uur even temperaturen. Merrie was wel heel braaf en veulen doet het volgens DA prima. Vond het een chique ding.

BBC2 is badminton!!!

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-11 14:53

Hopelijk gaat de koorst gauw weg Caro.

Noor: Even lekker geshopt dus ;).

Ik heb vanmorgen een buitenritje gemaakt met de paarden. Paps op Sofietje en ik op Bobo :).
Wat een heerlijk weer. Helaas ben ik nu aan het werk :P.
Gister wel heerlijk bij het meer gelegen en daarna gebbqd :D.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-11 14:57

Zo, ook weer terug van de winkels. 3 kasten gekocht en in elkaar gezet. Meteen naar de golfclub om richting noordwijk té wandelen en een drankje té doen. Nieuwe bikini scholen :D
Fijn dat de merrie gespoeld is. Hopelijk knapt ze snel op!
Noor, wat voor kleuren zitten jullie aan te denken?

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-11 15:40

Texelse: kan het niet voor je ontcijferen :Y) Dacht wel even een goedkope site gevonden te hebben voor mijn tretorns maar dat valt dus ook weer tegen, zucht.

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-11 15:41

ben er al achter dat het hier niet echt goedkoop is.... wel hele aparte dingen. Maar je moet er maar net van houden natuurlijk

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-11 16:17

Het bewijs :D
Afbeelding

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-11 16:19

lau: chal moet een bril! Hij ziet een boomstam van bijna een meter geloof ik!

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-11 16:20

Nu ging hij er laag over :P Eerst ging het ter hoogte van de bakafscheiding.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-11 17:03

Zijn nu opweg naar hernen. Zou eerst met Hetje en Trakkie, maar Trakkie had een wondje aan zn hoofd ter hoogte van zijn bakstuk. Dus nu gaat chal mee :D

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-11 17:12

Gaaf Lau! Succes, benieuwd naar de foto's van Chal! Hopelijk gaat het met Hetje ook weer top en heeft hij zijn vertrouwen weer terug. :)
Alvast voor jullie nieuwe tuin Noor of nog voor nu?
Ben ook niet van de afvalshakkies, hardlopen heb ik poos gedaan. Moet het nu ook weer gaan doen, maar verzin elke keer excuus.
Hopelijk knapt de merrie snel op Caro.
Actief bezig geweest Mo!

Ben met zusje naar de stad geweest, maar helaas weer snel terug. Ineens zonneallergie. Zit dus helemaal onder de bultjes. Goed balen, jeukt ook gigantisch. Hopelijk is dit eenmalig.
Nu zo eten en dan What even rijden. Wou het bos in, maar volgens zusje is het hartstikke druk, dus dat doe ik van de week wel keer! Daarna Vero even lekker borstelen etc. :)

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-11 17:23

Uhm zonnenallergie is mooi oliebol.
Vanmorgen middag met hondjes gewandeld in bussloo (voor stichting hulphond)
En nu lig ik te bakken in de zon. Moet zeggen ik zweet me kapot dus ga zo maar weer even in de schaduw. Straks misschien nog even rijden.

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-11 17:34

Sorry heb verder niet bijgelezen. Ben vandaag weer aan het werk geweest, had er echt geeen zin in. Maar weer de halve dag buiten geweest! :)

Lautje ziet er netjes uit!
Caro leuke veulen foto's! Naam bedenken vind ik voor onze eigen altijd al moeilijk genoeg.
Noor dat hardlopen is echt goed! Heb het ook een tijdje gedaan, maar kreeg te veel last van onstoken scheenbeenvlies.

Ow en ik had nog crossfoto's van Westerbork! :)
[SGW-ITP] Wonderland B @ SGW Westerbork 16-4

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-11 19:25

HOIIIII *\o/*

@ Sim, voor mij te laat. Lag om 03.00 in bed. En moest er om half 8 uit. Is niks voor mij. Had een fles bayleys op met mijn mams :+ en drink eigenlijk nooit. Kon heerlijk slapen vanacht. ;) (had me wel verslapen vanmorgen --- ik ben dit niet gewend :D)
@ EvelienH balen dat je moest werken vandaag. Zijn jullie met koninginnedag ook open?
@ texelse balen dat je die pony dan toch moet verkopen.
@ Caro balen dat je merrie niet goed is. Beterschap voor haar
@ noor ik denk dat het alleen maar ''fijn'' is als je weer zou werken omdat je dan misschien je zinnen kunt verzetten. Maar ik denk dat ik als jankbal er heel veel moeite mee zou hebben. alle respect voor jou! Je bent een bikkeltje!!!!!!!!!!! _/-\o_ :j
@ Lautje coole foto!! Gaaf dier.
@ sannn balen van je zonneallergie. Is het nu beter als je even uit de zon bent geweest?

En ik ben blij! Ontzettend gigantisch uber blij :+ Zeus liep een super fijne dressuur proef. Maar toen ik bij de jury kwam werd ik weer even met beide beentjes op de grond gezet. Jury had hééééél veel punten om aan te werken. En het ergste vond ik dat hij zei dat hij het slordig vond, en dat was hij niet gewend van mij. :o En ik was zo blij :+ Bleven toch nog 188 puntjes over in de L1. Daarna besloten dat ik toch niet meer kon winnen voor de clubkampioenschappen en besloten 2 x BB te springen. Kreeg zelf een beetje last van pap benen en ga dan twijfelen of Zeus het wel aan kan. Ik ben de ring ingereden en zoveel lieve mensen die me vertelden dat we dit makkelijk konden. Echt super lief. Heb effe lekker rond gegaloppeert en mensen ik moet toch bekennen dat ik een geweldig paard heb. Zeus sprong 2x zo simpel en fijn foutloos rond dat we 1e zijn geworden!!! *\o/* Ik kon wel janken toen we over de finish kwamen. En Zeus?? Die kon nog wel een rondje.
Met de uitslagen viel ik zowat van mijn stoel dat ik 1e was, bleken maar 2 foutlozen te zijn. En Geert zat lekker aan een biertje en werd in eens opgeroepen als clubkampioen 2011! super gave dralon GROLSCH deken gekregen!! Onze dag kan niet meer stuk

(sorry voor het lange verhaal maar ik ben zoooooo blij)

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-11 19:29

MM gefeliciteerd met goede uitslagen van zowel jou als Geert!
Lau ik ben benieuwd hoe ze het in Hernen doen.