[SGW] [HK]Liefde voor de SGW, dat nemen we in deel 12 ook weer mee

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-10 21:11

Van Schiphol vertrekken de meeste vluchten wel. Helaas in Denemarken nog niet. En laten wij nou net met SAS vliegen, dus over Kopenhagen. En op hun site worden steeds meer vluchten geannuleerd :\.
Dus we wachten nog maar even af. Morgen maar even kijken op de site, en mocht het niet doorgaan dan maar weer contact op nemen met het reisbureau. Dan maar afwachten wanneer we wel kunnen :=. Misschien via een ander land (geen Kopenhagen of Londen).

Heb net nog even lekker met Sofie gereden :).

Fijn dat het toch leuk was Rosalie :).

CoriienRN

Re: [HK]Liefde voor de SGW, dat nemen we in deel 12 ook weer mee

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-10 21:20

Dat is balen kim! kan je niet gewoon vanuit dusseldorf? daar gaan toch ook altijd vluchten naar en richting de oostblok landen?

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-10 21:25

Ja dat denk ik ook wel. Maar goed, onze vlucht gaat via Kopenhagen :+. Ik weet niet hoe dat zit als we de reis willen om boeken en dan ook een andere route. Naja, eerst maar afwachten en dan hoor ik het morgen wel :).

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-10 21:47

Ja idd, spannend!!

Even een vraag, wat vinden julie van de L2 proeven?
Heb gister 11 en 12 zitten kijken maar vind ze wel erg pittig :=

Ik ga snel op bed, wat slaap in halen :+

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-10 22:09

Goeieavond!! :)

Gister een mega drukke dag gehad, een bijeenkomst voor mijn diplomering.. Ik ga morgen bellen naar de CCU, want ik wil heel graag daar een dag meelopen en als het kan, daar werken. Zeer dynamische afdeling en na twee jaar kan ik dan perfect doorstromen naar de Intensive Care-opleiding, waarna er veel mogelijkheden zijn.. Spreekt mij erg aan!!
Dus morgen even wat telefoontjes plegen :) ..

Gister had Wolin bij het uit de paddock halen, haar kont geparkeerd in het schrikdraad en dat betekende in volle galop naar stal.. arme Wo, ze was echt in paniek.. :(:)
Vanavond was ze weer lekker hittepetitterig, steeds op de achterbenen en schudden met de kop.. scheuren door de longeerbak deed haar zichtbaar goed!! :) Morgen even lekker rijden.

En donderdag gaan de paarden het land op!! Ik ben blij voor de paarden, want ze zijn er zo ontzettend aan toe!! :) Was me een winter wel... Ik hoop dat alle paarden donderdag ongeschonden er vanaf komen, is toch altijd weer een spannend moment als ze met z'n allen los gaan :\ ...

Ik las dat er een paard waar PB op heeft gereden is ingeslapen, een mooie grote volbloed.. jammer, maar zo te lezen wel een juiste beslissing..
En dat Bull van Bianca heeft geen ballen meer. Ik ben het eens met je keuze om hem te laten castreren!! Het bied hem veel meer mogelijkheden.. om met andere paarden te kunnen staan en wat meer te socializen, ik hoop dat het scheelt en hij meer uit z'n schulp kruipt!!
Balen Kim, dat je nog niet kan vliegen.. Ik vloog met China Airlines, een rechtstreekse vlucht destijds.. :)

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-10 22:12

WL moeilijke opleiding dus!! petje af hoor!

Ik ga snel slapen :wave:

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-10 22:49

Klinkt als een lekker broodje Corien!
Brandoefeningen met mooi weer zijn nooit zo erg Noor :) !
Duimen dat je vlucht doorgaat Kim!
Dat is een leuke verrassing Anthea, zo een paar uur minder school. Beetje jammer dat je dat vrijdag moet inhalen!
Fijn dat het goed lijkt te gaan met Bul Bianca!
Fijn dat Wonderland goed ging Margriet!
Jammer dat je opdrachten nog niet af zijn Shanouk!
Leuk dat het goed ging Corien!
Fijn dat het leerzaam was Rosalie!
Corien, ik vind de L2 wel meevallen opzich :)
Leuk Lotte!

Zo, ben weer bij.
Vandaag nog even heerlijk dressuurgeprikt met Ul, kan met de pony's niet zo fijn op mijn dressuurzadel, maar op Ul des te fijner! Binnenkort even weer een 'normaal' bit gebruiken, want ik mag niet dressuren met een Pelham :Y) .
Mijn kamer is bijna klaar om in te slapen! Vannacht nog op mijn oude kamer, morgen kan ik in de nieuwe slapen zei pap!

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-10 23:19

Ik ben helemaal hyper!!!! ben geslaagd voor de jurycursus!!!!!!!!!!!!!!

Had maar 4 strafpunten ( je mag er 45 hebben) en was de beste van de groep. Dus stiekem toch best trots!

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-10 23:22

tientjeh schreef:
Ik ben helemaal hyper!!!! ben geslaagd voor de jurycursus!!!!!!!!!!!!!!

Had maar 4 strafpunten ( je mag er 45 hebben) en was de beste van de groep. Dus stiekem toch best trots!

:D +:)+ :):) _/-\o_ *\o/*

Afbeelding

Helemaal super Tientjeh!! :D

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-10 07:00

Gefeliciteerd!!!!

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-10 07:50

Goede morgen!

Super gefeliciteerd tientjuh!!
Heb je nu ook tips :P over hoe en wat in de proef??

Zo ga me klaar maken, vanavond naar de manueeel en dan jackson even rijden :)

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-10 08:15

Goedemorgen!
@ Tientjeh: Gefeliciteerd! Knap zeg, zo weinig strafpunten!
@ Kim: weet je al wat? Ik hoop dat je kunt vliegen!

Snel weer aan het werk. Vanmiddag eerder weg, dan komt de fysio even voor Jer :)

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-10 08:16

Kim, Ik ga voor je duimen dat je vlucht doorgaat!
Tientjeh, Gefeliciteerd met je superscore *\o/*
Corien, Ik vind de L2 ook wel meevallen.
WL, Succes met het regelen van je werk op de IC
Bianca, Hoe gaat het met Bul? Idd, vinger erin voelt erg vies, maar soms noodzakelijk om het open te houden! Bij ons worden er zo'n 15 per jaar gecastreerd, maar af en toe gaat het te snel dicht. Dat wil je echt niet hebben...
Mistid, Dressuren met een pelham :+ :D Leuk dat je nieuwe kamer klaar is!

Verder nog niet bijgelezen!
Gisteravond een masseur gebeld voor mijn paard. Volgens mij heeft hij rechtsachter een beetje spierpijn. Ik krijg vandaag wat datums van haar door om te kiezen.

Werk/school ze vandaag!

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-10 08:30

Van harte gefeliciteerd Tientjeh! Gaaf hoor!

Hopelijk kun je vandaag vertrekken Kim!

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-10 08:34

Tientjeh super!! Gefeliciteerd!

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-10 08:50

Morgen :wave:

Tientje: Wat super!! Gefeliciteerd :):)
Kim: Ben heel benieuwd of je kunt vertrekken vandaag. Spannend allemaal!
Lotte: Aftellen dus ;) Fijn hoor dat ze bijna het land op mogen!

Gister had Woll een enorme kuil in haar stal gemaakt (doet ze anders nooit). Verder was ze ook verschrikkelijk smerig. Toen ik erop zat liep ze achter niet helemaal fijn. Wat stijf en wat verkort, ook wilde ze helemaal niet fijn buigen, was niet happy :n Na een stukje galopperen nog steeds niet veel beter, dus toen maar een buitenritje gaan maken. Beweging leek me wel goed. Vermoed dat ze vastgelegen heeft ofzo :\ Straks na college maar gelijk even door naar stal.

Buiten had ze het wel goed naar haar zin:
Afbeelding

Afbeelding

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-10 09:15

Hmmm Vief, hopelijk is ze vanmiddag opgeknapt... :\ Mooi zadel hoor!! ;)

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-10 09:27

Goeiemorgen!
Ik ga zo naar stal en even naar Hypoplaza om zadelsteunen en hoofdstelhangers te halen. Op de plek van mijn oude kast komt een kast van iemand anders, dus ik moet nu een nieuwe waar al mijn spullen in passen (ik had er twee). Als het goed is gaat de vader van het meisje die mijn oude plek krijgt een kast voor mij maken :)

Gefeliciteerd Tientjeh *\o/* *\o/* *\o/* Wat goed!!!
Hopelijk kun je vandaag weg Kim!
L2 vond ik wel meevallen Corien. Je hebt er alleen 1 proef inzitten die wat lastiger is in vergelijking met de andere. Weet niet welk nummer, maar daar moet je dan ineens van hand veranderen in galop en een soort mega gebroken lijn rijden in galop.
Klinkt leuk dat werk Lotte. Lekker dat ze donderdag weer het land opgaan. Hier staat nog geen sprietje gras, ondanks dat er kunstmest gestrooid is (en het daarna geregend heeft).
Dressuren met een pelham is niet zo verstandig idd Mirthe :+
:(:) voor Woll. Misschien de fysio even laten komen? Leuke foto's :D

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-10 09:36

Het land waar de pensionklanten op gaan wordt niet bemest geloof ik.. maar daar staat toch behoorlijk wat op..
Ik ben erg blij dat ze morgenavond lekker het land op kunnen, die paarden zijn er zo aan toe. Wolin staat steeds naar het land te staren, ziet ze de opfok daar rondbanjeren... en dan staat ze heel diep te zuchten :P .. beetje zielig wel hahaha!! ;)

Lekker dat je een nieuwe kast krijgt :) .

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-10 10:01

Hopelijk voelt Woll zich vandaag beter Vief. Ik vind het echt een erg mooi paard! Mooi zadel ook idd.
Bij ons staat er al flink wat gras op het land. Kunstmest is al een paar weken geleden gestrooid, vorige week is nog tegen distels gesproeid en dan moesten we nog 2 wk wachten. Jer en Nudine hebben al vaak verlangend naar het land gekeken haha. Jer is nog niet over het draadje gesprongen gelukkig, daar heeft ie ie nog wel eens een handje (hoefje) van ;)

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-10 10:17

mo_van_dijk schreef:
Bianca, Hoe gaat het met Bul? Idd, vinger erin voelt erg vies, maar soms noodzakelijk om het open te houden! Bij ons worden er zo'n 15 per jaar gecastreerd, maar af en toe gaat het te snel dicht. Dat wil je echt niet hebben..

Het ziet er gisteren helemaal niet echt dik uit, beetje "lobbig" das alles, hij heeft geen koorts (steeds alle keren 38,05 tot 38,17), bij 1 bal kan je wel heel mooi met je vinger erin, bij de andere voel je dat de opening idd wat krapper is en voelt bobbeliger... :P Bull vind het koelen en zo helemaal niks, die homo vind het te koud en gaat er dus wel steeds bijna bij zitten.... :D . Ik doe wel handschoentjes aan als ik met mijn handen eraan zit voor hygiene dan maar.
Hoe besluit je dan eigenlijk wanneer het paard weer aan het werk kan ?? want dat is me niet echt duidelijk, de DA zei 2 a 3 weken, maar hoe kan ik dat zelf zien dan ??
Wanneer het geen bloed meer druppelt ??

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-10 10:18

Tientjeh @ helemaal super met je examen, echt gaaf dat je met zo weinig fout geslaagd bent daar mag je zeker trots op zijn. ;)

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-10 10:35

Bianca, Mooi dat het goed gaat! Ik zal vanmiddag even informeren hoe lanf ze bij ons op stal wachten met werken!

Bij ons is afgelopen weekend bemest en de paarden gaan 30 april er voor het eerst op!
Snoekiej, Fijn dat haar vader een kast voor je gaat maken. Ik heb zo'n gegalvaniseerde kast en de zadelkamer in de trailer :)

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-10 11:19

*\o/* Het harde werken van vorige week is niet voor niks geweest, 'het' stuk is zonder op- of aanmerkingen door het college geaccepteerd. :D (wat zijn ze het weer met me eens)

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-10 11:27

Helemaal super, Noor!