Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
) ervaring. Je zult zien als jullie wat meer gaan crosstrainen samen dat dat heel snel veel beter wordt. Voor je het weet doe je een training op L/M niveau met 'm!
Joyce vond het egt een super training!
(waaronder ik
)

HenJ schreef:weet iemand wanneer er een training wedstrijd is n de buurt van nijmegen?
Ik zou wel eens willen fotograferen tijdens een wedstrijd/training
Dan is zwemmen meteen wel ene hele grote stap
.Simmie schreef:Klopt Tal, iig 21 juni heeft Rob zelf de hele dag trainingen daar.
Martine, Try Me is leuk!
Fijn dat de training goed bevallen is. De rust in Rob's training is zeker fijn voor hem en hij pakt alles fijn aan. Dat hij sommige hindernissen een beetje onbehouwen springt is alleen maar gebrek aan zijn (en een beetje jouw) ervaring. Je zult zien als jullie wat meer gaan crosstrainen samen dat dat heel snel veel beter wordt. Voor je het weet doe je een training op L/M niveau met 'm!
Ik denk dat hij zeker geschikt is voor het crosswerk; hij vind het ook echt leuk!
hadden wat moeite met de trakheners maar na te gaan plakken achter madelene en iemand anders heb ik ze uiteindelijk toch ook alleen gesprongen. Hoop dat ik op deze manier het vertrouwen kan opbouwen dat ze in de toekomst direct alleen gaat. Heb ook de steeple gedaan...
de eerste keer weigerde ze. Ik vond het toch best wel een flink ding.....en toen zei ROB....JE MOET WEL ZELF WILLEN HE !!!!!!!..
Nog een keer aangereden en onder zijn aanwijzing super gaaf gesprongen.
Doe je 20 juni ook al een groepje.....
Dan kan ik namelijk wel, tijd niet belangrijk.
! Wel fijn dat iedereen tevreden is over zijn training! Het zwemmen met paard lijkt me ook super gaaf om te doen!