ik vond het nog wel mee vallen met de grond, natuurlijk wel paar slechte stukken bodem, en het zal dan ook wel erg drekkerig worden op die plekken !
IKk ga morgen ook nog kijken en anders veel succes en tot zondag !
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

_San_ schreef:Ik meld me ook weer, internet lag eruit....
Heb er al weer zin in. Foto's zagen er goed uit. Heb misschien een klein probleempje zal vlot de cross moeten lopen, heb 2,5 uur en mijn vader wil niet vroeger weg zodat we hem van te voren kunnen lopen. Naja met mijn vaders tempo moet dat wel lukken
altijd leuk.

Tijd ? Maar die is nog niet bekend toch, dus misschien is het een ruime 

Amber_ schreef:Tijd ? Maar die is nog niet bekend toch, dus misschien is het een ruime
Die paddestoelen vielen op de foto wel mee .. maar ze zijn wel flink ?

Amber_ schreef:Ik ben blond denk ik.. Dat je die heuvel niet afgallopeerd oke, Maar waarom niet op ?
rowo schreef:Amber_ schreef:Ik ben blond denk ik.. Dat je die heuvel niet afgallopeerd oke, Maar waarom niet op ?
Ze zijn echt stijl... echt heel erg stijl! Stijler dan je denkt! Je kan er wel op galopperen maar dan moet je ze bovenop wel weer terug hebben in draf. Op 1 bult staat ook nog een hindernis.

Bij het begin zijn sommige stukken nog wat drassig, maar voor de rest is het wel ok.
.