ik ga je wel herkennen denk ik ^^ hoe laat moet jij nou? ik om 16:50 en 17:10 Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ik ga je wel herkennen denk ik ^^ hoe laat moet jij nou? ik om 16:50 en 17:10

(millie @ bokt)
we hadden 3.19 en 3.06 en de ideale tijd was 3.25

heb er nu al zin in
.
?
) Ik ben 6e geworden en ben super super trots op m,n SUPER paard!!!!
Helaas geen foto's van mezelf van de cross en videofilm is mislukt omdat m,n vriend het verkeerde knopje had ingedrukt
Nu zie je alleen maar gras en de lucht (hij dacht dat de camera uitstond en toen hij hem aan zette drukte hij hem dus uit
Hoop dat iemand mij nog op de foto heeft staan.... paxine schreef:Zo ik ben ook weer thuis...ik heb het super naar m,n zin gehad!! 2 x foutloos en de eerste ronde had ik 3.48 de 2e ronde precies 3.00 (beetje snel dus) Ik ben 6e geworden en ben super super trots op m,n SUPER paard!!!!
Helaas geen foto's van mezelf van de cross en videofilm is mislukt omdat m,n vriend het verkeerde knopje had ingedrukt
Nu zie je alleen maar gras en de lucht (hij dacht dat de camera uitstond en toen hij hem aan zette drukte hij hem dus uit
Hoop dat iemand mij nog op de foto heeft staan....
CoriienRN schreef:haha hoe laat moet je dan ???
CoriienRN schreef:oh oke.. mis kom ik dan zelf terug.. of dat millie ook wil kijken![]()
UNITED deed het echt super..
trouwens hoe kwam dat nou weer van je beugel
!
jammer dat we er net niet op tijd bij waren
morgen weer heb er zin in..
heb een ornetje met der initaialen er op U.S
wel cool laten maken in euitana
CoriienRN schreef:hahah blooper fotojammer dat we er net niet op tijd bij waren
![]()
jah united.. is een scheet.. en ga zeker verder met springenmorgen weer heb er zin in..
![]()
morgen makelijk te herkennen ..heb een ornetje met der initaialen er op U.S
wel cool laten maken in euitana
Alleen ik was het pacour vergeten iedereen zat wat anders te gillen op het anderen moment wist niemand het pacour opeens meer, waardoor ik maar een beetje rond reed
Nouwja morgen leer ik hem helemaal uit mijn hoofd
En Ivy was super braaf en snel 
Widner schreef:Bij mij ging het crossen ook goedAlleen ik was het pacour vergeten iedereen zat wat anders te gillen op het anderen moment wist niemand het pacour opeens meer, waardoor ik maar een beetje rond reed
Nouwja morgen leer ik hem helemaal uit mijn hoofd
En Ivy was super braaf en snel
Ik ga denk in het lichtblauw, net als vorige week
mijne had het ook door jah kwam op tijd terug.. op somige sprongen
Volgens mij vind ze het helemaal leuk om zo een cross te doen.
ben echg super benieuwd hij heeft zijn benen uit zijn lijf gerent
CoriienRN schreef:ja iddben echg super benieuwd hij heeft zijn benen uit zijn lijf gerent