[SGW] [HK]SGW freaks starten een nieuw seizoen!(deel 6)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

kimdepim

Re: [HK]SGW freaks starten een nieuw seizoen!(deel 6)

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-07 13:04

Succes Andrea.
Ik ben terug van school. Ik moet vanmiddag weer naar de kraker. Nagelbijten / Gniffelen

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-07 13:09

Andrea succes!

Sjaan, wat een belachelijke instructeur heb jij! Was hij nieuw of is hij altijd zo? Ik zou denken dat je dat vak kiest omdat je het leuk vind om mensen te helpen beter te gaan rijden en niet omdat je mensen graag afz e i k t!

Kan me voorstellen dat je uit de les bent gegaan!

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-07 13:12

Sjaan: wat banketstaaf van zo'n instructeur Scheve mond.

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-07 13:14

@ sjaan: jeetje wat een instructeur zeg. NOrmaal hoort zo iemand je juist te helpen en tips te geven ipv af te kraken. BAh daar kan ik echt niet tegen, ik had er wat van gezegd Boos!

Ff snel mijn eten op eten en dan de paardjes hier snel doen. Het zonnetje schijnt nu nog... Regent het bij jullie al?

Sjaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-07 13:18

MJ, nee hij is niet nieuw, geeft al heel aantal jaren les bij ons. Ik heb dit al 2 keer eerder meegemaakt. 1 keer toen ik nog op Nouska reed en 1 keer op Lucky. Ik vind hem heel goed springles geven, maar deze instructeur kan soms heel direct zijn maar niet terecht! Hij heeft vaker van dit soort opmerkingen, echt niet leuk. Toen ik op Oes reed kreeg ik ook al een keer naar mijn hoofd geslingerd: 'Goh ga je weer terug naar de ponytijd?' Daar denkt hij dan heel grappig mee te zijn, maar ondertussen kwetst hij mij heel erg.
Gister had hij mij ook nog niks gezegd tot deze opmerkingen. Echt gemeen! Ik weet zeker als ik volgende week met Valdi naar les ga dat hij weer normaal doet en weer gewoon helpt. Maar als ik Wise mee neem vrees ik dat ik weer van die opmerkingen krijg. Deze instructeur heeft een giga eigendunk en is ook nooit geinteresseerd in je prestaties op wedstrijden. Als ik een nieuw paard mee neem naar les vraagt hij ook niet hoe oud het dier is, wat zijn afstamming is en wat het paard al heeft gelopen. Eigenlijk weet je dan al genoeg.
Maar... toch vind ik hem meestal fijn springles geven.
Laatst bijgewerkt door Sjaan op 12-01-07 13:21, in het totaal 1 keer bewerkt

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-07 13:21

Slechte zaak hoor... Misschien bedoelt ie het wel niet zo, maar zo komt het niet bij jou wel over. MIsschien dat je er gewoon wat van moet zeggen. T is niet de bedoeling dat je zonder goed gevoel naar de les toe gaat.

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-07 13:22

Slechte zaak hoor... Misschien bedoelt ie het wel niet zo, maar zo komt het niet bij jou wel over. MIsschien dat je er gewoon wat van moet zeggen. T is niet de bedoeling dat je zonder goed gevoel naar de les toe gaat.

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-07 13:22

ik ben het helemaal met Rowo eens, het is wel de bedoeling dat alle leerlingen plezier hebben in de les. Hij kan het ook anders brengen.

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-07 13:24

Juist!

Maar mijn cup-a-soup is op dus ik ga ff naar de paardjes

Doei!

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-07 13:26

Doei!

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-07 13:29

He gatver Chantal. Da's ook niet leuk! Groot gelijk dat je dan uit de les bent weggegaan. Klopt het dus dat je met Wise in de les reed?

Ergeren op clubinstructeurs heb ik me afgeleerd. Ik heb alleen nog maar priveles - uiteraard bij mensen die me bevallen.
Zijn er geen andere instructeurs bij die club?

Mss kunt je bij de eerstvolgende opmerking zoiets zeggen als: het zou leuk zijn als je ook een keer iets positiefs te melden hebt.

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-07 13:34

Jeetje, dat is echt niet leuk Sjaan Ach gut Als ie het nog een keer doet inderdaad wat van zeggen, dat helpt vast wel. Het is natuurlijk ook moeilijk om er je er niks van aan te trekken, dat zou ik precies hetzelfde hebben.

Nou, ik ken anatomie totaal niet, alleen de botten ken ik redelijk en de werking haha. Nouja, ik ga gewoon voor de herkansing en nu even goed bekijken wat ze ongeveer vragen Lachen

Sjaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-07 13:54

Scum, er zijn nog 2 instructeurs op de club. Maar de ene vind ik veel te soft les geven, de mensen die daarin rijden zijn ook allemaal recreatie ruiters dus daar pas ik niet tussen. De andere is een echte dressuurprikker die het altijd anders wil hebben dan ik het wil... dat werkt dus ook niet!
Ik ga er nog maar is heel hard over nadenken wat ik hiermee ga doen... Ik heb al eens eerder overwogen om niet meer in de verenigingslessen te gaan rijden.

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-07 13:56

Vroeger ging ik altijd trouw naar de clubles. Maar op een gegeven moment kwamen er ook allemaal instructeurs waar ik helemaal niks mee kon. Dan houdt het gewoon op. Anders samen met Muriel naar priveles? Dat drukt de kosten weer een beetje.

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-07 14:01

Is hier iemand een beetje goed in economie?
weet iemandhet verschil tussen sociale verzekering en sociale voorziening?
en het verschil tussen werknemersverzekering en een algemene of volksverzekering . Voel me echt heel blond op dit moment

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-07 14:03

Die heb ik wel, heb nog wel wat gegevens van die po op de compu, niet de hele.

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-07 14:06

Okee danku Haha!

Sjaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-07 14:08

Sorry Kim daar kan ik je niet mee helpen...

Scum, dat is inderdaad een goed idee. Met crosslessen doen we het al zo. Soms hebben we samen een privé springlesje. Ik wil zelf nog wel graag privé dressuurlessen, maar is met zuslief overleggen!

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-07 14:15

kimdepim schreef:
Is hier iemand een beetje goed in economie?
weet iemandhet verschil tussen sociale verzekering en sociale voorziening?
en het verschil tussen werknemersverzekering en een algemene of volksverzekering . Voel me echt heel blond op dit moment

volgens mij is het zo dat een sociale verzekering iets is waar je premie voor betaalt, bijvoorbeeld de werkloosheidsuitkering, en sociale voorziening niet (bv de bijstand).

een werknemersverzekering is een verzekering waarvoor je alleen premie betaalt als je werkt (duh), en daar heb je dus alleen recht op als je werkt (ogf hebt gewerkt) ook alleen uitkeert als je werkt (weer die werkloosheidswet, maar ook WAO = nu WIA), terwijl je altijd recht hebt op een volksverzekering, zoals bijvoorbeeld de ziektekosten.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-07 14:17

Sjaan, wat een hork zeg Verdrietig Ik heb al jaren geen clubles meer, en alleen groepsles bij de crosstrainingen. Ideaal Ja

Canter

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-07 14:35

Wat belachelijk Sjaan, als instructeur is het juist je taak om het beste uit paard en ruiter te halen, ook als het betreffende paard niet je type is. Ik denk inderdaad dat je die clublessen beter kunt laten varen, en lekker prive-les nemen, desnoods 1 keer in de 2-3 weken. Daar heb je dan veel meer aan!

Iemand trouwens enig idee wat de nieuwe norm van inschrijven is nu de kalender niet meer in de Paard en Sport staat? Kun je je gewoon voor elke wedstrijd inschrijven zodra die op de KNHS kalender staat?

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-07 14:57

Hahaha Scum Clown

@ Sjaan: Wat belachelijk zeg Boos! Ach gut
Ik zou er ook wat van zeggen. Misschien bij een vergadering of een bespreking van de instructie of hebben jullie dat niet?

@ Kim: Veel sterkte alvast voor bij de kraker en voor nu voor je economie Ach gut

Ik had echt een rotdag op school... Kwam ik op school viel het uur uit Boos!
Tweede uur was k-uur en daar had ik dus iets voor ingetekend waar ik niks voor kon doen..
Daarna nog wel een geslaagd uurtje wiskunde gahad.
Was mijn brood+drinken ook nog vergeten dus heb net even alles op zitten knagen Bloos

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-07 15:05

Aaah viefje Ach gut

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-07 15:10

Ga naar Lipso nu het nog droog is Doei!

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-07 15:19

Arme Vief Knipoog Hopelijk maakt Lips je dag weer goed.